eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › "Ubezpieczenie floty, majątku i interesu majątkowego Jarocińskich Linii Autobusowych Sp. z o.o. oraz ubezpieczenie floty, majątku oraz interesu majątkowego Trans Pegaz Sp. z o.o."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-08

Ogłoszenie nr 510025573-N-2019 z dnia 08-02-2019 r.

Jarocińskie Linie Autobusowe Sp. z o.o.: "Ubezpieczenie floty, majątku i interesu majątkowego Jarocińskich Linii Autobusowych Sp. z o.o. oraz ubezpieczenie floty, majątku oraz interesu majątkowego Trans Pegaz Sp. z o.o."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 502024-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540007976-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Jarocińskie Linie Autobusowe Sp. z o.o. ul. Zaciszna 5, 63-200 Jarocin NIP: 617 19 88 984, Regon: 251037520 strona www: www.jlajarocin.pl tel. 062 747 29 48 e-mail: kontakt@jlajarocin.pl

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Jarocińskie Linie Autobusowe Sp. z o.o. ul. Zaciszna 5, 63-200 Jarocin NIP: 617 19 88 984, Regon: 251037520 strona www: www.jlajarocin.pl tel. 062 747 29 48 e-mail: kontakt@jlajarocin.pl
TRANS PEGAZ Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 3, 63-200 Jarocin NIP: 617 22 08 132, REGON: 363492654 strona www: www.transpegaz.pl tel. 062 731 238 538 e-mail: biuro@transpegaz.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Jarocińskie Linie Autobusowe Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 25103752000000, ul. ul. Zaciszna 5, 63200 Jarocin, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 472 948, e-mail sekretariat@jlajarocin.pl, faks 627 472 948.
Adres strony internetowej (url): www.jlajarocin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zamawiający powierzyli działania zakupowe, tj. przeprowadzenie niniejszego postępowania spółce: Jarocińskie Linie Autobusowe Sp. z o.o. ul. Zaciszna 5, 63-200 Jarocin. Zamówienie będzie udzielane przez każdego z Zamawiających indywidualnie, a więc umowa z wyłonionym Wykonawcą została zawarta oddzielnie przez każdego z Zamawiających. Umowy ubezpieczeniowe zawarte w wyniku postępowania zawarte zostały za pośrednictwem brokera ubezpieczeniowego w rozumieniu Ustawy o pośrednictwie ubezpieczeniowym z dnia 22 maja 2003 roku - METROPOLIS Kancelaria Brokerów Ubezpieczeniowych Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Ubezpieczenie floty, majątku i interesu majątkowego Jarocińskich Linii Autobusowych Sp. z o.o. oraz ubezpieczenie floty, majątku oraz interesu majątkowego Trans Pegaz Sp. z o.o."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

JLA/ZP/1/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

5.1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie floty, majątku i interesu majątkowego Jarocińskich Linii Autobusowych Sp. z o.o. oraz ubezpieczenie floty, majątku oraz interesu majątkowego Trans Pegaz Sp. z o.o. Zadanie nr 1: ubezpieczenie floty, majątku i interesu majątkowego JAROCIŃSKICH LINII AUTOBUSOWYCH Sp. z o.o. w zakresie: 1. ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych 2. ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku 3. ubezpieczenie OC Spółki 4. ubezpieczenia komunikacyjne floty obejmujące: OC, AC, NNW Zadanie nr 2: ubezpieczenie floty, majątku i interesu majątkowego TRANS PEGAZ SP. Z O.O. w zakresie: 1. ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych 2. ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku 3. ubezpieczenie OC Spółki 4. ubezpieczenia komunikacyjne floty obejmujące: OC, AC, NNW 5.2. Zakres zamówienia obejmuje usługę opisaną wg "Wspólnego Słownika Zamówień" (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe usługi ubezpieczeniowe. 5.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi Tom III SIWZ Szczegółowy opis zamówienia. 5.4. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Wzór umowy. 5.5. Informacja nt. wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a: "Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących jakiekolwiek czynności w trakcie realizacji zamówienia". 5.6. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66510000-8


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 683280.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Powszechny Zakład Ubezpieczeń S. A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 00-133 Warszawa, al. Jana Pawła II 24 ODDZIAŁ SPRZEDAŻY KORPORACYJNEJ 61-726 Poznań, pl. Cyryla Ratajskiego 8
Kod pocztowy: 61-726
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 563287.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 563287.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 563287.48
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.