eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzewnie › Budowa obiektu przedszkolnego oraz stołówki dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Rzewnie



Ogłoszenie z dnia 2020-02-12

Ogłoszenie nr 510025536-N-2020 z dnia 12-02-2020 r.

Gmina Rzewnie: Budowa obiektu przedszkolnego oraz stołówki dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Rzewnie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618806-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Rzewnie, Krajowy numer identyfikacyjny 550668350, ul. Rzewnie 19, 06-225 Rzewnie, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 297613409, e-mail rzewnie@bipgminy.pl, faks 297613445.
Adres strony internetowej (url): www.ugrzewnie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa obiektu przedszkolnego oraz stołówki dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Rzewnie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PIROŚ.271.23.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Budowa obiektu przedszkolnego oraz stołówki dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Rzewnie obejmujący: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn."Budowa obiektu przedszkolnego oraz stołówki dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Rzewnie", przewidzianej do realizacji na dz. nr 31, 20/3 obr. 141108_8.0022, 06-225 Rzewnie Ogólny zakres budowy: Budowa obiektu przedszkola. Budowa kuchni z zapleczem . Remont istniejących pomieszczeń stołówki, zmywalni i wydawalni posiłków. Zagospodarowanie terenu (utwardzenie) pod potrzeby drogi pożarowej i placu manewrowego oraz dojść do wyjść ewakuacyjnych.- Ogrodzenie nowego terenu przyległego Zestawienie podstawowych parametrów obiektu: Ilość klatek schodowych - 0 Liczba kondygnacji nadziemnych - 1 Liczba kondygnacji podziemnych - 0 Powierzchnia zabudowy : 592,28 m2 Powierzchnia użytkowa: 510,83 m2 W tym : przedszkole: 434,83m2 Kuchnia : 76,68m2 Kubatura brutto 2244,75 m3 Wysokość zabudowy (projektowane przedszkole) - 6,73 m Gabaryty projektowanego przedszkola: 26,95m x 31,38m Spadek połaci dachowych - 12 i 20 stopni Budynek zaprojektowano się przy istniejącym gmachu szkoły podstawowej, przedmiotem zamówienia jest budowa oddzielnego skrzydła budynku na potrzeby przedszkola. W łączniku pomiędzy przedszkolem a szkołą usytuowana zostanie kuchnia z pełnym zapleczem obsługująca stołówkę szkolną i projektowane przedszkole. Przedmiotowy obiekt tradycyjnej konstrukcji murowanej, ze stropem z wielkowymiarowych płyt strunobetonowych, parterowy , nie podpiwniczony. Dach wielospadowy kryty blachą trapezową. Zakres obejmuje następujące elementy robót: Prace przygotowawcze Roboty ziemne Ławy fundamentowe i fundamenty Izolacje ław i ścian fundamentowych, ocieplenie ścian fundamentowych Ściany zewnętrzne ( Ś2, Ś2a) Ściany wewnętrzne ( Ś3) Uzupełnienia, zamurowania Słupy i filary żelbetowe Belki i podciągi, nadproża prefabrykowane strunobetonowe Strop z płyt strunobetonowych Wylewki stropowe Wieńce Trzony kominowe z wykończeniem ponad dachem i ociepleniem w przestrzeni poddasza Ścianki działowe Ś4, Ś5 Dach - konstrukcja Dach - łaty, kontrłaty ,folia,pokrycie, obróbki blacharskie, wyłaz dachowy, podbitka Stolarka okienna ,wyłaz na poddasze, parapety wewnętrzne i zewnetrzne Stolarka drzwiowa Ścianki HPL z drzwiami systemowymi ( Ś6) Podkłady pod posadzki parteru Posadzki ( gres/ terakota antypoślizgowa; posadzka PCV) Posadzka poddasza z ociepleniem wełną mineralną (twardą) Tynki i wewnętrzne gładzie gipsowe Glazura Lamperie z tynku żywicznego (holl z szatnią,korytarz, wiatrołap) Roboty malarskie Elewacja - ściany i cokół Słupki zadaszenia nad wejściem - obłożenie rdzenia klinkierem Balustrady podjazdu dla niepełnosprawnych Osłony grzejnikowe Prace remontowe zmywalni, wydawalni i stołówki Zagospodarowanie terenu ( nawierzchnie z kostki betonowej 8 i 6 cm; trawniki, ogrodzenie) Roboty elektryczne wg projektu wykonawczego Roboty sanitarne wg projektu wykonawczego Wykonawca udziela gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres minimum 5 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy (okres minimalny gwarancji), chyba że złoży w formularzu ofertowy oświadczenia o dłuższym okresie gwarancji, o którym mowa w Rozdziale XV SIWZ. Wszystkie materiały zastosowane do wykonania robót remontowych muszą posiadać atesty oraz dopuszczenie do stosowania w budownictwie. Szczegółowy zakres robót został określony w złącznikach nr 2, 2a, 2b,2c, 2d, 3a, 3b, 3c, 4a, 4b, 4c do SIWZ: 1. Załącznik nr 2 do SIWZ - Projekt budowlany - załącznik do decyzji o pozwoleniu na budowę 2. Załącznik nr 2a do SIWZ - Projekt wykonawczy branża budowlana - architektura 3. Załącznik nr 2b do SIWZ - Projekt wykonawczy branża budowlana - konstrukcje 4. Załącznik nr 2c do SIWZ - Projekt wykonawczy branży elektrycznej 5. Załącznik nr 2d do SIWZ - Projekt wykonawczy branży sanitarnej 6. Załączniki nr 3a do SIWZ - Przedmiar robót branża budowlana 7. Załączniki nr 3b do SIWZ - Przedmiar robót branża elektryczna 8. Załącznik nr 3c do SIWZ - Przedmniar robót branża sanitarna 9. Załącznik nr 4a do SIWZ - STWiOR branża budowlana 10. Załącznik nr 4b do SIWZ - STWiOR branża elektryczna 11. Załącznik nr 4c do SIWZ - STWiOR branża sanitarna Zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagania określone w art. 29 ust. 3a ustawy, które szczegółowo zostały opisane w rozdziale XXI SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45214100-1


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111200-0, 45223500-1, 45321000-3, 45262520-2, 45262522-6, 45261100-5, 45261210-9, 45421132-8, 45421131-1, 45421152-4, 45432100-5, 45432110-8, 45431000-7, 45410000-4, 45324000-4, 45442100-8, 45443000-4, 45421160-3, 45000000-7, 45453000-7, 45233222-1, 45111300-1, 45111000-8, 45233200-1, 45112710-5, 45342000-6, 45311200-2, 45312200-9, 45311100-1, 45312300-0, 45314310-7, 45314320-0, 45312311-0, 31214500-4, 31524000-5, 45330000-9, 45300000-0, 45331000-6, 45230000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2611222.21
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 12
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 12
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TOM-BUD Zakład Budownictwa Ogólnego Usługi Transportowe Tomasz Andrzej Węgłowski
Email wykonawcy: tweglowski@tlen.pl
Adres pocztowy: ul. Kosynierów 2
Kod pocztowy: 06-100
Miejscowość: Pułtusk
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2700000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2700000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3389074.66
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.