eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › "Ochrona osób i mienia w budynku Starostwa Powiatowego, Plac Dominikański 3 w Przemyślu, kompleksowe utrzymanie czystości budynku i terenów zewnętrznych, okresowe przeglądy, nadzór nad pracą kotłowni gazowej oraz ochrona osób i mienia i kompleksowe utrzymanie czystości budynku Oficyny przy Plac Dominikański 3A w Przemyślu"



Ogłoszenie z dnia 2019-02-07

Ogłoszenie nr 510024487-N-2019 z dnia 07-02-2019 r.

Starostwo Powiatowe w Przemyślu: "Ochrona osób i mienia w budynku Starostwa Powiatowego, Plac Dominikański 3 w Przemyślu, kompleksowe utrzymanie czystości budynku i terenów zewnętrznych, okresowe przeglądy, nadzór nad pracą kotłowni gazowej oraz ochrona osób i mienia i kompleksowe utrzymanie czystości budynku Oficyny przy Plac Dominikański 3A w Przemyślu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 659349-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe w Przemyślu, Krajowy numer identyfikacyjny 65090325600000, ul. Pl. Dominikański 3, 37700 Przemyśl, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 016 6785054 w. 14, e-mail starostwo@powiat.przemysl.pl, faks 166 782 760.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.przemysl.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Ochrona osób i mienia w budynku Starostwa Powiatowego, Plac Dominikański 3 w Przemyślu, kompleksowe utrzymanie czystości budynku i terenów zewnętrznych, okresowe przeglądy, nadzór nad pracą kotłowni gazowej oraz ochrona osób i mienia i kompleksowe utrzymanie czystości budynku Oficyny przy Plac Dominikański 3A w Przemyślu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-18-20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Ochrona osób i mienia w budynkach Starostwa Powiatowego, Plac Dominikański 3 w Przemyślu, kompleksowe utrzymanie czystości budynku oraz terenów zewnętrznych, okresowe przeglądy, nadzór nad pracą kotłowni gazowej oraz ochrona osób i mienia, kompleksowe utrzymanie czystości budynku Oficyny przy Plac Dominikański 3A w Przemyślu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 1 do SIWZ - "Opis budynku" oraz "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia"- załącznik do SIWZ Pozostałe uregulowania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały wskazane we wzorze umowy - w załączniku do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: I CZĘŚĆ: "Ochrona osób i mienia, okresowe przeglądy i nadzór nad pracą kotłowni gazowej w budynku Starostwa Powiatowego, Plac Dominikański 3 w Przemyślu, oraz ochrona osób i mienia budynku Oficyny przy Plac Dominikański 3A w Przemyślu" II CZĘŚĆ: Kompleksowe utrzymanie czystości budynku Starostwa Powiatowego, przy Plac Dominikański 3 i budynku Oficyny przy Plac Dominikański 3A w Przemyślu oraz kompleksowe utrzymanie czystości terenów zewnętrznych przy budynkach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 85312310-5


Dodatkowe kody CPV: 90911200-8, 90911300-9, 90919200-4, 90620000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Ochrona osób i mienia, okresowe przeglądy i nadzór nad pracą kotłowni gazowej w budynku Starostwa Powiatowego, Plac Dominikański 3 w Przemyślu, oraz ochrona osób i mienia budynku Oficyny przy Plac Dominikański 3A w Przemyślu"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 216722.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiebiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Specjał Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Aleja Jana Pawła II 80/5
Kod pocztowy: 00-175
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 266568.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 266568.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 327371.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Kompleksowe utrzymanie czystości budynku Starostwa Powiatowego, przy Plac Dominikański 3 i budynku Oficyny przy Plac Dominikański 3A w Przemyślu oraz kompleksowe utrzymanie czystości terenów zewnętrznych przy budynkach.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 227661.36
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiebiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Specjał Sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Aleja Jana Pawła II 80/5
Kod pocztowy: 00-175
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 264926.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 264926.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 264926.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.