eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Utrzymanie czystości w obiektach i na terenach Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia.



Ogłoszenie z dnia 2020-02-07

Ogłoszenie nr 510023430-N-2020 z dnia 07-02-2020 r.

Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia: Utrzymanie czystości w obiektach i na terenach Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, Krajowy numer identyfikacyjny 15817985000000, ul. Kopcińskiego 58, 90-032 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 275 48 53, e-mail magdalena.piechota@nfz-lodz.pl, faks 42 275 48 50.
Adres strony internetowej (url): www.nfz-lodz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie czystości w obiektach i na terenach Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/ŁOW NFZ/1/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości z zastosowaniem własnych urządzeń technicznych i materiałów sanitarno-higienicznych w budynkach i na terenach zewnętrznych Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia mieszczących się: a) w Łodzi przy ul. Kopcińskiego 58 i 56, b) w Łodzi przy ul. Wydawniczej 8 i 12, c) w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3, d) w Skierniewicach, przy ul. Jagiellońskiej 29, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90911200-8


Dodatkowe kody CPV: 90919200-4, 90914000-7, 90620000-9, 90630000-2, 77314100-5, 77311000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 325976.87
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Efekt Clean Service s.c.
Email wykonawcy: efektclean@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: al. Kościuszki 59/61
Kod pocztowy: 90-514
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 394516.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 394516.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 421152.72
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z treścią przepisu art. 70 ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. W odniesieniu do usług sprzątania występuje ich powszechna dostępność, usługi te są bowiem realizowane przez licznie funkcjonujące na rynku podmioty co umożliwia łatwy dostęp do nich nieograniczonej grupie konsumentów, zarówno wśród instytucji jak i osób prywatnych. Przez ustalone standardy jakościowe należy rozumieć stosunkowo trwałe, rzadko podlegające zmianie, oraz precyzyjnie określone albo znormalizowane cechy w zakresie jakości produktu lub usługi. Standardy jakościowe nie są indywidualnie ustalane przez Zamawiającego lecz są powszechnie znane, określone już w czasie rozpoczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Z ustalonym standardem jakościowym mamy do czynienia zatem w sytuacji, gdy niezależnie od tego kto i kiedy będzie świadczył usługę, standard tej usługi jest zawsze taki sam. Usługi charakteryzujące się ustalonymi standardami powinny być więc porównywalne lub jednakowe. Niezależnie od tego, który z wykonawców będzie ostatecznie realizował zamówienie, na etapie składania ofert jedynym czynnikiem różnicującym oferty powinna być cena. Powyższe uzasadnienie potwierdza opinia Urzędu Zamówień Publicznych opublikowana na stronie www.uzp.gov.pl pod linkiem https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/interpretacja-przepisow/opinie-dotyczace-ustawy-pzp/stosowanie-poszczegolnych-trybow-o-udzielenie-zamowienia-publicznego/nabywanie-uslug-w-trybie-zapytania-o-cene, zgodnie z którą "Na rynku usług w trybie zapytania o cenę mogą być nabywane m.in. standardowe usługi poligraficzne, usługi utrzymania czystości czy usługi pralnicze".

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.