To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-02-06
Ogłoszenie nr 510022655-N-2020 z dnia 06-02-2020 r.
Gmina Bobolice: Remont nawierzchni drogi gminnej Nr 147004Z wraz z chodnikiem - ul. Dworcowa w Bobolicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt złożony do współfinansowania w ramach Funduszu Dróg Samorządowych.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 586185-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bobolice, Krajowy numer identyfikacyjny 52772400000000,
ul. ul. Ratuszowa
1,
76-020
Bobolice, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
94 34 58 401, e-mail
gmina@bobolice.pl, faks
94 34 58 420.
Adres strony internetowej (url): www.bobolice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni drogi gminnej Nr 147004Z wraz z chodnikiem - ul. Dworcowa w Bobolicach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.042.3.2019.KC
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Planowana przebudowa nie zmienia diametralnie trasy istniejącej drogi, mieści się w krawędziach istniejącej nawierzchni. Zachowuje szerokości około od 6 do 7 m przedmiotowej drogi i maksymalnie wykorzystuje istniejącą nawierzchnię dla ułożenia nakładki. Długość przewidywanej nakładki wynosi ok. 315 m, tj. około 2.333,00 m2. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmować będzie wykonanie robót przede wszystkim w branży drogowej i branży sanitarnej. Modernizacja drogi wewnętrznej oraz chodników i zjazdów obejmuje m.in.: a) roboty przygotowawcze i pomiarowe, b) frezowanie istniejącej nawierzchni - powierzchnia około 2 333,00 m,2 c) wykonanie wyrównania, napraw cząstkowych, prawidłowych parametrów spadków, wzmocnienia i uszczelnienia nawierzchni, d) regulacja studzienek i wpustów ulicznych łącznie 8 szt., e) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni około 2.333,00 m2 przed każdą warstwą betonu asfaltowego (2 x). Każdą ułożoną warstwę należy skropić emulsją (lub asfaltem upłynnionym dla warstwy ścieralnej) przed ułożeniem następnej, w celu zapewnienia odpowiedniego połączenia między warstwowego, f) wykonanie warstwy wyrównawczej i ścieralnej z betonu asfaltowego w ilości min. 4 cm (wyrównawcza) i min. 4 cm (ścieralna) około 2 333,00 m2 na warstwę o spadku obustronnym 2%, g) wymiana krawężników (wraz z łukowymi) 15x30 cm około 540 m i krawężników najazdowych 12x125 cm około 254 m, h) wykonanie chodników o szerokości 2 m - około 447 m2 z obrzeżem obustronnym o dł. około 247 m, i) wjazdy na posesję - około 80 m2, j) uporządkowanie terenu z wysiewem traw, k) wykonanie oznakowania drogowego na czas robót, zabezpieczenie wykopów, informacje o tymczasowym zamknięciu drogi, l) Wykonanie dokumentacji stałej organizacji ruchu, m) demontaż znaków ulicznych, n) montaż nowych znaków drogowych pionowych/poziomych, malowanie przejść dla pieszych zgodnie z wykonaną dokumentacją stałej organizacji ruchu. 2. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni drogi gminnej Nr 147004Z wraz z chodnikiem - ul. Dworcowa w Bobolicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ: Rozdział B "Opis przedmiotu zamówienia" i Rozdział C "Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych". Wszystkie zapisy SIWZ i załączniki dotyczące przedmiotu zamówienia rozpatrywać należy łącznie - wraz z wszystkimi załączonymi dokumentami (kompleksowo). Realizacja robót uzależniona jest od środków finansowych pozyskiwanych za źródła pozabudżetowego Zamawiającego. 3. Warunki zatrudnienia na podstawie art. 29 ust. 3a. a) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca/(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) wszystkie osoby, które wykonywać będą następujące czynności podczas realizacji zamówienia: - wykonanie robót ziemnych oraz nawierzchni chodnika i nawierzchni drogowej, - wykonanie robót ogólnobudowlanych. b) Sposób dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wyżej wskazanych przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45233220-7, 45233140-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
540153.93
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Projektowo - Wykonawcze "TEBRA" G. Kowalczyk Spółka jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
436373.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.