eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Sukcesywne wykonywanie usług medycznych w zakresie przeprowadzania badań medycyny pracy w roku 2020 dla kadry oraz pracowników RON 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie oraz dla jednostek i pododdziałów będących na jej zaopatrzeniu - Nr 2/20/N

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-02-06

Ogłoszenie nr 510021903-N-2020 z dnia 06-02-2020 r.

41 Baza Lotnictwa Szkolnego: Sukcesywne wykonywanie usług medycznych w zakresie przeprowadzania badań medycyny pracy w roku 2020 dla kadry oraz pracowników RON 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie oraz dla jednostek i pododdziałów będących na jej zaopatrzeniu - Nr 2/20/N

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503609-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

41 Baza Lotnictwa Szkolnego, Krajowy numer identyfikacyjny 61456920000000, ul. ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 261 517 525, e-mail 41blsz.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 519 536.
Adres strony internetowej (url): www.41blsz.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywne wykonywanie usług medycznych w zakresie przeprowadzania badań medycyny pracy w roku 2020 dla kadry oraz pracowników RON 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie oraz dla jednostek i pododdziałów będących na jej zaopatrzeniu - Nr 2/20/N

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Nr 2/20/N

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie usług medycznych w zakresie przeprowadzania badań medycyny pracy w roku 2020 dla kadry oraz pracowników RON 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie oraz dla jednostek i pododdziałów będących na jej zaopatrzeniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej, w załączniku nr 1 do SIWZ tj.: formularzu ofertowym, załączniku Nr 5 do SIWZ, tj. ogólnych warunkach umowy oraz załączniku nr 6 do SIWZ, tj. szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Usługi medyczne obejmują wykonywanie: 1) Badań diagnostycznych. 2) Badań laboratoryjnych. 3) Konsultacji specjalistycznych: a) neurologicznych, b) dermatologicznych, c) psychologicznych, d) okulistycznych, e) laryngologicznych, f) psychiatrycznych, g) kardiologicznych, h) badań psychologicznych (psychotechnicznych) dla kierowcy wraz z wydaniem orzeczenia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2014 r., poz. 937), wykonywanych przez psychologa uprawnionego do badań w zakresie psychologii transportu, zarejestrowanego w ewidencji psychologów, prowadzonej przez Marszałka Województwa. i) badań lekarskich wraz z wydaniem orzeczenia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 sierpnia 2019 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz. U. z 2019 r., poz. 1659) dla pracownika na stanowisku kierowca przez lekarza (zarejestrowanego w ewidencji uprawnionych lekarzy, prowadzonej przez Marszałka Województwa) uprawnionego do przeprowadzania badań lekarskich osób ubiegających się o uzyskanie uprawnień do kierowania pojazdami i kierowców. j) końcowych badań lekarskich wraz z wydaniem orzeczenia (Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy - Dz. U. z 2019 r., poz. 1040) dla pracownika na stanowisku kierowca przez lekarza (zarejestrowanego w ewidencji uprawnionych lekarzy, prowadzonej przez Marszałka Województwa) uprawnionego do przeprowadzania badań lekarskich osób ubiegających się o uzyskanie uprawnień do kierowania pojazdami i kierowców. k) badań lekarskich wraz z wydaniem orzeczenia osób ubiegających się o wydanie licencji oraz posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej I i II (stopnia) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2015 roku w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (Dz. U. z 2015 r., poz. 2323). l) badań psychologicznych wraz z wydaniem orzeczenia osób ubiegających się o wydanie licencji oraz posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej I i II (stopnia) przez psychologa posiadającego uprawnienia do orzekania pracowników ochrony fizycznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2015 roku w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (Dz. U. z 2015 r., poz. 2323). m) badań psychologicznych dla operatorów wózków widłowych zgodnie Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 2067 tekst jednolity), ustawą z dnia 26 czerwca 1974 - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 tekst jednolity) oraz ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1175 t. j.). n) badań lekarskich wraz z wydaniem orzeczenia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 2067 t. j.) o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na stanowisku związanym z narażeniem na działanie promieniowania jonizującego przez lekarza posiadającego odpowiednie kwalifikacje, który odbył przeszkolenie w jednostce badawczo-rozwojowej w dziedzinie medycyny pracy w zakresie badań profilaktycznych pracowników narażonych na działanie promieniowania jonizującego - pieczęć lekarza przeprowadzającego badania profilaktyczne z literą "J". o) konsultacji psychologicznych dla pracowników zatrudnionych na stanowisku w kontakcie z materiałami wybuchowymi i amunicją. 3. Szczegółowy wykaz badań i konsultacji oraz ich szacunkowe ilości zostały określone w załączniku Nr 1 do SIWZ (formularzu ofertowym) oraz w załączniku Nr 6 do SIWZ (szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia). 4. W cenie badań dla kierowców zawodowych mają być uwzględnione tylko badania końcowe i wydanie orzeczenia przez lekarza uprawnionego do orzekania kierowców. Zamawiający zastrzega, że wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ilości badań i konsultacji medycznych są ilościami szacunkowymi, które służyć mają jedynie do skalkulowania ceny oraz porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilości badań mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, pod warunkiem nie przekroczenia łącznego maksymalnego wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy, stanowiącego łączną kwotę brutto. 5. Z badań i konsultacji korzystać będą pracownicy RON (Resortu Obrony Narodowej) oraz kadra 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie oraz jednostek i pododdziałów będących na jej zaopatrzeniu na podstawie imiennych skierowań wydanych przez lekarza medycyny pracy 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. 6. Usługi medyczne będą realizowane sukcesywnie w ramach potrzeb Zamawiającego. Ilość badań i konsultacji będzie kształtować się odpowiednio w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Uregulowania odnoszące się do Podwykonawców: 1) Zamawiający nie przewiduje na podst. art. 36 a) ust. 2 ustawy Pzp zastrzeżenia osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (zgodnie z art. 36a. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). W takim przypadku zamawiający zgodnie z art. 36b. ust. 1 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu ofertowym (załączniku Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (o ile są znane). 2) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonywania części zamówienia podwykonawcy. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 3) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonane tego zamówienia. 4) Postanowienia dotyczące wymagań zamawiającego co do umów o podwykonawstwo oraz zasad zawierania takich umów zawarte zostały w ogólnych warunkach umowy (załącznik Nr 5 do SIWZ). 5) Umowa o podwykonawstwo będzie musiała określać, jaki zakres czynności zostanie powierzony podwykonawcom. 6) Wykonawca zawiadomi zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawców, które następują w trakcie realizacji zamówienia, a także przekaże informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie wykonawca zamierza powierzyć realizację usług. 7) Podwykonawcy muszą posiadać takie same uprawnienia jak wykonawca, jeżeli będą wykonywać część zamówienia wymagającą posiadania takich uprawnień. Podwykonawca, który będzie brał udział w realizacji zamówienia winien wykazać się posiadaniem: odpisu z rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, zgodnie z treścią art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2190 z późn. zm.), prowadzonego przez Wojewodę właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu leczniczego, a w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, dopuszczenie do działalności leczniczej przez odpowiedni, uprawniony organ w kraju Wykonawcy. 8) Umowa o podwykonawstwo winna być zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Do zawarcia przez Wykonawcę umowy z podwykonawcą, jak też zmian do tych umów, wymagana jest każdorazowo pisemna zgoda Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez Wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. 9) Wraz z fakturą za zrealizowane usługi wykonawca przedłoży dokument potwierdzający rozliczenie wykonanych usług z podwykonawcą wraz z oświadczeniem podwykonawcy potwierdzającym brak roszczeń finansowych w stosunku do Zamawiającego za określony zakres usług wykonanych przez Podwykonawcę. 10) Wykonawca jest zobowiązany do bezzwłocznego dostarczenia informacji dotyczących nowych podwykonawców, w tym podania ich nazwy (firmy) i siedziby oraz danych, które umożliwiają zamawiającemu stwierdzenie, że każdy z nich posiada kwalifikacje wymagane do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych, do których mają dostęp lub które zostaną wytworzone w związku z wykonywaniem umowy o podwykonawstwo.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 85121000-3


Dodatkowe kody CPV: 85120000-6, 85121200-5, 85148000-8, 85145000-7, 85147000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 171112.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Dęblinie
Email wykonawcy: kontakt@spzozdeblin.pl
Adres pocztowy: ul. Rynek 14
Kod pocztowy: 08-530
Miejscowość: Dęblin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 175241.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 175241.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 175241.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.