eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › DZIERŻAWA SPIRALNEGO TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO ORAZ STRZYKAWKI AUTOMATYCZNEJ DO PODAWANIA KONTRASTU, WRAZ Z KOMPLEKSOWYM ŚWIADCZENIEM USŁUG SERWISOWYCH



Ogłoszenie z dnia 2019-02-01

Ogłoszenie nr 510021201-N-2019 z dnia 01-02-2019 r.

Szpital Na Wyspie Sp. z o.o.: DZIERŻAWA SPIRALNEGO TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO ORAZ STRZYKAWKI AUTOMATYCZNEJ DO PODAWANIA KONTRASTU, WRAZ Z KOMPLEKSOWYM ŚWIADCZENIEM USŁUG SERWISOWYCH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 662146-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500305902-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Na Wyspie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 97794709400000, ul. ul. Pszenna 2, 68200 Żary, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 068 4757600, 4757615, e-mail zp@szpitalnawyspie.pl, faks 684 757 700.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalnawyspie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DZIERŻAWA SPIRALNEGO TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO ORAZ STRZYKAWKI AUTOMATYCZNEJ DO PODAWANIA KONTRASTU, WRAZ Z KOMPLEKSOWYM ŚWIADCZENIEM USŁUG SERWISOWYCH

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SNW/ZP-371-50/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawę spiralnego tomografu komputerowego oraz strzykawki automatycznej do podawania kontrastu, wraz z kompleksowym świadczeniem usług serwisowych na potrzeby Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. z siedzibą w Żarach przy ul. Pszennej 2, przez okres 36 miesięcy. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać parametry techniczne nie gorsze niż określone w załączniku: nr 6 "Zestawienie minimalnych parametrów i warunków wymaganych". Niespełnienie któregokolwiek z parametrów granicznych spowoduje odrzucenie oferty! 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy o parametrach zgodnych z ofertą złożoną w niniejszym postepowaniu, który jest kompletny i po zainstalowaniu gotowy do eksploatacji , bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę przedmiotu zamówienia do zamawiającego transportem Wykonawcy, zainstalowanie i oddanie go do użytkowania (uruchomienie), przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie obsługi, jak również dostarczenie instrukcji obsługi do aparatu w języku polskim i paszportu technicznego oraz kompleksowe świadczenie usług serwisowych. 5. Po wykonaniu montażu i uruchomieniu urządzeń Wykonawca przeprowadzi testy odbiorcze i specjalistyczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18.02.2011r (Dz. U. nr 51 poz. 265) w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznych. 6. Wykonawca przekaże protokolarnie wykonanie montażu przedmiotu. 7. Wykonawcy przed złożeniem oferty przysługuje prawo do dokonania wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem montażu przedmiotu zamówienia. 8. wizję lokalną w miejscu montażu spiralnego tomografu komputerowego należy przeprowadzać po uprzednim uzgodnieniu terminu w dni robocze w godz. 830- 1400 9. Informacje dodatkowe dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność przedmiotu zamówienia z warunkami technicznymi i jakościowymi, opisanymi w niniejszej specyfikacji; b) ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy; 10. Ilekroć w treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie "lub równoważne". Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie zgodne z jego przeznaczeniem. 11. Oferowany sprzęt medyczny winien być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. zgodnie z wymaganiami zasadniczymi zawartymi w Dyrektywie 93/42/EWG oraz zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017r, poz. 211). Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania okazania przez Wykonawcę dokumentu dopuszczającego oferowany wyrób medyczny do obrotu, czyli Deklaracje zgodności CE. W/w dokumenty zostaną przekazane na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni od otrzymania wezwania. 12. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać Polskim Normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych Państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 13. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym szczegółowe terminy: dostawy oraz szkolenia. 14. Konsultacje w sprawach awarii odbywać się będą poprzez bezpośredni kontakt z wyznaczonym inżynierem serwisowym. 15. Wykonawca zobowiązany jest, dostarczyć przedmiot umowy o parametrach zgodnych z ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu. 16. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia personelu z zakresu wykonywania testów podstawowych Tomografu komputerowego. Uwaga: - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej. - Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. - Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. - Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu za wyjątkiem sytuacji, o których mowa w art. 93 ust. 4 ustawy Pzp. - Postępowanie zostanie przeprowadzone z zastosowaniem zapisów art. 24aa ustawy Pzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1


Dodatkowe kody CPV: 33115000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 921951.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TOMMA Diagnostyka Obrazowa S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ściegiennego 84a
Kod pocztowy: 60-147
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1168992.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1168992.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1168992.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.