eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Druk, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającej informatora Urzędu Miejskiego - Wiadomości Ratuszowych wraz z wkładką do 1 numeru (kalendarza), ulotek oraz afiszy informacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2019-02-01

Ogłoszenie nr 510021155-N-2019 z dnia 01-02-2019 r.

Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna: Druk, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającej informatora Urzędu Miejskiego - Wiadomości Ratuszowych wraz z wkładką do 1 numeru (kalendarza), ulotek oraz afiszy informacyjnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 660179-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna, Krajowy numer identyfikacyjny 51570900000, ul. Rynek 1, 43400 Cieszyn, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 033 4794200, 4794350, e-mail inwestycje@um.cieszyn.pl, faks 033 4794303, 4794361.
Adres strony internetowej (url): www.um.cieszyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Druk, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającej informatora Urzędu Miejskiego - Wiadomości Ratuszowych wraz z wkładką do 1 numeru (kalendarza), ulotek oraz afiszy informacyjnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.18.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 1: Przedmiotem zamówienia części 1 jest druk, wykonanie i dostawa 25 numerów wydawanego co dwa tygodnie informatora Urzędu Miejskiego - Wiadomości Ratuszowych - w terminie od 18.01.2019 r. do 20.12.2019 r. i wkładki do 1 numeru (kalendarza): * częstotliwość edycji - dwutygodnik * ilość numerów w ciągu roku: 25, w tym: ? 20 numerów po 20 stron + 4 strony okładki ? 5 numerów po 16 stron + 4 strony okładki * nakład każdego numeru: 7000 egzemplarzy * każdorazowo projekt graficzny publikacji w formacie pdf zostanie przekazany na serwer drukarni w dniu poprzedzającym wydanie gazety do godziny 12:00. * dzień wydania: piątek i dostawa do 9.00 do siedziby Zamawiającej * gazeta posiada nr ISSN * parametry techniczne gazety: ? format A4 (po obcięciu 210 x 297 mm) ? materiał: 4 strony okładki i strony środkowe - biała kreda matowa 80 g, ? kolor: 4+4 ? broszura zszyta dwoma zszywkami na grzbiecie * dodatkowo dwustronny kalendarz jako insert (luzem w środku wydania) w przedostatnim numerze gazety tj. w dniu 06.12.2019 r. ? nakład: 7000 sztuk ? format: A4 (po obcięciu 210 x 297 mm) ? kolor: 4+4 ? materiał: biała kreda matowa 300 g ? lakier dyspersyjny matowy obustronnie Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 2: Przedmiotem zamówienia części 2 jest Druk, wykonanie i dostawa 11 edycji ulotek i afiszy informacyjnych wydawanych co miesiąc od stycznia do grudnia 2019 r. (edycje: luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec, lipiec/sierpień, wrzesień, październik, listopad, grudzień 2019, styczeń 2020). a) ulotki: * format 273 x 440 mm składane do 273 x 110 mm, * kolor 2+2 * ilość: 1000 szt. na jedną edycję (edycja lipiec/sierpień - 1500 szt.) * materiał: biała kreda matowa 150 g * materiały dostarczane przez Zamawiającą co miesiąc w formacie pdf. * termin wykonania: 3 dni robocze od dostarczenia projektu graficznego * dostawa do Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Rynek 1. b) afisze: * format B1 * kolor 2+0 * ilość: 70 szt. w każdej edycji * materiał: biała kreda matowa 200 g * materiały dostarczane przez Zamawiającą co miesiąc w formacie pdf. Termin wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego całości nakładu: do 3 dni roboczych do godz. 13:00 od dostarczenia projektu na serwer drukarni.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 22000000-0


Dodatkowe kody CPV: 22100000-1, 39294100-0, 79800000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Druk, wykonanie oraz dostawa Wiadomości Ratuszowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 126050.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KOLUMB Krzysztof Jański
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kaliny 7
Kod pocztowy: 41-506
Miejscowość: Chorzów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 97239.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 97239.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 184422.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Druk, wykonanie oraz dostawa ulotek oraz afiszy informacyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 19105.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Poligraficzne "Modena" Sp. z o. o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mała Łąka 17
Kod pocztowy: 43-400
Miejscowość: Cieszyn
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16560.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5687.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20295.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.