eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Usługa sprzątania Stadionu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonecznej 1 wraz z wykładzinami pomieszczeń w części biurowej, trybunami i siedziskami stadionowymi oraz myciem szyb zewnętrznych." - DZR-271-12/2018

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2019-02-01

Ogłoszenie nr 510020633-N-2019 z dnia 01-02-2019 r.

Stadion Miejski Sp. z o.o.: Usługa sprzątania Stadionu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonecznej 1 wraz z wykładzinami pomieszczeń w części biurowej, trybunami i siedziskami stadionowymi oraz myciem szyb zewnętrznych." - DZR-271-12/2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 643526-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500268195-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Stadion Miejski Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 20076318600000, ul. ul. Słoneczna 1, 15323 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 654 86 80, e-mail sekretariat@stadion.bialystok.pl, faks 85 654 87 15.
Adres strony internetowej (url): www.stadion.bialystok.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa sprzątania Stadionu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonecznej 1 wraz z wykładzinami pomieszczeń w części biurowej, trybunami i siedziskami stadionowymi oraz myciem szyb zewnętrznych." - DZR-271-12/2018

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZR-271-12/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług sprzątania czyli wykonania wszystkich czynności związanych z szeroko rozumianym pojęciem utrzymania porządku i czystości Stadionu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonecznej 1 wraz z wykładzinami poszczególnych pomieszczeń w części biurowej, trybunami i siedziskami stadionowymi oraz myciem szyb zewnętrznych kubatury stadionu, z podziałem na części: 1) Część A - usługa sprzątania: Stadionu Miejskiego, ul. Słoneczna 1 w Białymstoku wraz z wykładzinami poszczególnych pomieszczeń w części biurowej, 2) Część B - usługi sprzątania trybun i siedzisk stadionowych, 3) Część C - usługi mycia szyb zewnętrznych wraz z żaluzjami przy użyciu metod alpinistycznych. 2. Realizacja zamówienia w częściach A, B oraz C odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w szczegółowym opisie zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2A, 2B, 2C do SIWZ oraz we wzorach umów stanowiących Załączniki nr 9A, 9B, 9C do SIWZ. 3. W części A usługa sprzątania Stadionu Miejskiego, ul. Słoneczna 1 w Białymstoku wraz z wykładzinami poszczególnych pomieszczeń w części biurowej: 1) Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, iż wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy zakresu koordynacji prac personelu, przyjmowanie zleceń, odbieranie jakościowe prac. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) Żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonania ich oceny, b) Żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, c) Przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonania usługi. 3) Obowiązki Wykonawcy, w zakresie ust. 5 zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 9A do SIWZ. 4) Ww. wymagania dotyczące Wykonawcy w zakresie pkt. 2) - 3) stosuje się odpowiednio do podwykonawców. 4. W części B usługi sprzątania trybun i siedzisk stadionowych: 1) Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, iż wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy zakresu koordynacji prac personelu, przyjmowanie zleceń, odbieranie jakościowe prac. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) Żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonania ich oceny, b) Żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, c) Przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonania usługi. 3) Obowiązki Wykonawcy, w zakresie ust. 5 zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 9B do SIWZ. 4) Ww. wymagania dotyczące Wykonawcy w zakresie ust. 2) - 3) stosuje się odpowiednio do podwykonawców. 5. W części C usługi mycia szyb zewnętrznych wraz z żaluzjami przy użyciu metod alpinistycznych: 1) Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, iż wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy zakresu koordynacji prac personelu, przyjmowanie zleceń, odbieranie jakościowe prac. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) Żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonania ich oceny, b) Żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, c) Przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonania usługi. 3) Obowiązki Wykonawcy, w zakresie ust. 5 zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 9C do SIWZ. 4) Ww. wymagania dotyczące Wykonawcy w zakresie ust. 2) - 3) stosuje się odpowiednio do podwykonawców. 6. Celem oszacowania zakresu świadczenia usługi Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w celu uzyskania jak największej informacji o obiekcie, jego stanu, topografii terenu, itp. Terminy wizji lokalnej Wykonawca uzgadnia telefonicznie z Zamawiającym z jednodniowym wyprzedzeniem. Nie przeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawcę nie spowoduje odrzucenia oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90911200-8


Dodatkowe kody CPV: 90910000-9, 90919200-4, 90911300-9, 90919100-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część A - usługa sprzątania: Stadionu Miejskiego, ul. Słoneczna 1 w Białymstoku wraz z wykładzinami poszczególnych pomieszczeń w części biurowej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 300203.84
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Jarhead Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Warszawska 43 lok3
Kod pocztowy: 15-062
Miejscowość: 15-062
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

tak
Skrót literowy nazwy państwa:

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 310663.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 310663.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 552270.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część B - usługi sprzątania trybun i siedzisk stadionowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 176238.57
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Jarhead Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Warszawska 43 lok 3
Kod pocztowy: 15-062
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 157445.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 157445.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 356292.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część C - usługi mycia szyb zewnętrznych wraz z żaluzjami przy użyciu metod alpinistycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 23100.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Impel Facility Services Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Parzniewska 10
Kod pocztowy: 05-800
Miejscowość: Pruszków
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24796.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24796.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24796.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.