Ogłoszenie z dnia 2019-02-01
Ogłoszenie nr 510020625-N-2019 z dnia 01-02-2019 r.
Zarząd Powiatu Grodziskiego: "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Grodziskiego na lata 2019-2020"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 654195-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Powiatu Grodziskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 63127688300000,
ul. ul. Żwirki i Wigury
1,
62-065
Grodzisk Wielkopolski, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
061 4452500, 4452553, e-mail
nodwazna@spgw.pl, faks
614 452 555.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pgw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Grodziskiego na lata 2019-2020"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IG-DP.272.15.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Granowo i Kamieniec na lata 2019-2020 2. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Wielichowo i Rakoniewice na lata 2019-2020 3. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Grodzisk Wielkopolski na lata 2019-2020 4. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych sprzętem specjalistycznym na terenie Powiatu Grodziskiego na lata 2019-2020 Zakres usługi odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej obejmującej pkt. 1: - odśnieżanie zgodnie z wytycznymi określonymi przez Zamawiającego w Planie Zimowego utrzymania Dróg zwany dalej ZUD na lata 2019-2020 stanowiącego załącznik do SIWZ. - usuwanie śliskości zimowej zgodnie z wytycznymi określonymi przez Zamawiającego w planie ZUD. Z uwagi na charakter usług jako powtarzających się okresowo zakres zamówienia określono ilościowo wg kilometrów i roboczo-godzin (w zależności od sprzętu) na podstawie danych z poprzednich lat. Podana ilość jest najwyższą wartością prognozowaną, uzależnioną od bieżących potrzeb oraz warunków atmosferycznych w ciągu dwóch lat i nie stanowi wiążącego zobowiązania dla Zamawiającego. Zapłata na rzecz Wykonawcy dokonana będzie przez Zamawiającego wyłącznie za faktycznie zlecone i wykonane usługi. Wykonawca będzie zobowiązany używać własnego materiału do usuwania śliskości tj. mieszanki piaskowo - solnej. Zakres usługi odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej obejmującej pkt. 2: Zakres usługi odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej: - odśnieżanie zgodnie z wytycznymi określonymi przez Zamawiającego w Planie Zimowego utrzymania Dróg zwany dalej ZUD, na lata 2019-2020 stanowiącego załącznik do SIWZ. - usuwanie śliskości zimowej zgodnie z wytycznymi określonymi przez Zamawiającego w planie ZUD. Z uwagi na charakter usług jako powtarzających się okresowo zakres zamówienia określono ilościowo wg kilometrów i roboczo-godzin (w zależności od sprzętu) na podstawie danych z poprzednich lat. Podana ilość jest najwyższą wartością prognozowaną, uzależnioną od bieżących potrzeb oraz warunków atmosferycznych w ciągu dwóch lat i nie stanowi wiążącego zobowiązania dla Zamawiającego. Zapłata na rzecz Wykonawcy dokonana będzie przez Zamawiającego wyłącznie za faktycznie zlecone i wykonane usługi. Wykonawca będzie zobowiązany używać własnego materiału do usuwania śliskości tj. mieszanki piaskowo - solnej. Zakres usługi odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej obejmującej pkt. 3: Zakres usługi odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej: - odśnieżanie zgodnie z wytycznymi określonymi przez Zamawiającego w Planie Zimowego utrzymania Dróg zwany dalej ZUD, na lata 2019-2020 stanowiącego załącznik do SIWZ. - usuwanie śliskości zimowej zgodnie z wytycznymi określonymi przez Zamawiającego w planie ZUD. Z uwagi na charakter usług jako powtarzających się okresowo zakres zamówienia określono ilościowo wg kilometrów i roboczo-godzin (w zależności od sprzętu) na podstawie danych z poprzednich lat. Podana ilość jest najwyższą wartością prognozowaną, uzależnioną od bieżących potrzeb oraz warunków atmosferycznych ciągu dwóch lat i nie stanowi wiążącego zobowiązania dla Zamawiającego. Zapłata na rzecz Wykonawcy dokonana będzie przez Zamawiającego wyłącznie za faktycznie zlecone i wykonane usługi. Wykonawca będzie zobowiązany używać własnego materiału do usuwania śliskości tj. mieszanki piaskowo - solnej. Zakres usługi odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej obejmującej pkt. 4: Zakres usługi odśnieżania sprzętem specjalistycznym: - usuwanie i rozpychanie zasp śnieżnych, których nie można usunąć sprzętem podstawowym, - poszerzanie odśnieżanych odcinków dróg, - usuwanie naboju śnieżnego, czyli nieusuniętej zlodowaciałem lub ubitej warstwy śniegu o znacznej grubości, powstałego po intensywnych opadach śniegu. Z uwagi na charakter usług jako powtarzających się okresowo zakres zamówienia określono ilościowo wg kilometrów i roboczo-godzin (w zależności od sprzętu) na podstawie danych z poprzednich lat. Podana ilość jest najwyższą wartością prognozowaną, uzależnioną od bieżących potrzeb oraz warunków atmosferycznych w ciągu dwóch lat i nie stanowi wiążącego zobowiązania dla Zamawiającego. Zapłata na rzecz Wykonawcy dokonana będzie przez Zamawiającego wyłącznie za faktycznie zlecone i wykonane usługi. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.). osób na stanowiskach związanych z wykonywaniem usługi odśnieżania przy realizacji przedmiotu zamówienia. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy zostały określone pkt 22 SIWZ i w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
419290.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Drogowo - Budowlany NOJAN Jan Nowak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
482220.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA WIELKOPOLSKIEGO
- Sukcesywna dostawa produktów medycznych dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim
- Dostawa ambulansu dla zespołu ratownictwa medycznego SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim w ramach zadania Ministerstwa Zdrowia
- Przebudowa i rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku na obiekt użyteczności publicznej - Mediateka przy ul. Szerokiej 11 w Grodzisku Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg gminy Kamienna Góra w sezonie zimowym 2024/2025
- Kompleksowa obsługa techniczno-eksploatacyjna i gospodarcza SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2024/2025
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.