eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łobez › Przebudowa i rozbudowa ulicy Bohaterów Warszawy oraz ulicy Kołobrzeskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną wraz z rozbiórką podpór byłego wiaduktu kolejowego i budową kładki pieszo - rowerowej nad przebudowywaną drogą w ramach inwestycji pn. "Poprawa płynności i bezpieczeństwa ruchu drogowego w obrębie starego miasta w Resku poprzez przebudowę i rozbudowę ulicy Bohaterów Warszawy oraz Kołobrzeskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-02-04

Ogłoszenie nr 510020206-N-2020 z dnia 04-02-2020 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Łobzie: Przebudowa i rozbudowa ulicy Bohaterów Warszawy oraz ulicy Kołobrzeskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną wraz z rozbiórką podpór byłego wiaduktu kolejowego i budową kładki pieszo - rowerowej nad przebudowywaną drogą w ramach inwestycji pn. "Poprawa płynności i bezpieczeństwa ruchu drogowego w obrębie starego miasta w Resku poprzez przebudowę i rozbudowę ulicy Bohaterów Warszawy oraz Kołobrzeskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 627778-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych w Łobzie, Krajowy numer identyfikacyjny 81242966000000, ul. ul. Niepodległości 35, 73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 913 974 066, e-mail zdp@powiatlobeski.pl, faks 913 974 066.
Adres strony internetowej (url): zdp.lobez.ibip.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i rozbudowa ulicy Bohaterów Warszawy oraz ulicy Kołobrzeskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną wraz z rozbiórką podpór byłego wiaduktu kolejowego i budową kładki pieszo - rowerowej nad przebudowywaną drogą w ramach inwestycji pn. "Poprawa płynności i bezpieczeństwa ruchu drogowego w obrębie starego miasta w Resku poprzez przebudowę i rozbudowę ulicy Bohaterów Warszawy oraz Kołobrzeskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SZ.261.11.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i rozbudowa ulicy Bohaterów Warszawy oraz ulicy Kołobrzeskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną wraz z rozbiórką podpór byłego wiaduktu kolejowego i budową kładki pieszo - rowerowej nad przebudowywaną drogą w ramach inwestycji pn. "Poprawa płynności i bezpieczeństwa ruchu drogowego w obrębie starego miasta w Resku poprzez przebudowę i rozbudowę ulicy Bohaterów Warszawy oraz Kołobrzeskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną". Zakres obejmuje wykonanie robót branży mostowej, branży elektrycznej i branży drogowej w ciągu drogi powiatowej ulica Kołobrzeska na odcinku od km ok. 0+235 do km 0+339,01 wraz ze skrzyżowaniem w kierunku Łabunia Małego. Inwestycja dofinansowana będzie z rezerwy subwencji ogólnej Ministerstwa Infrastruktury w kwocie 802.965,00 zł. 2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 12 do SIWZ. Zamawiający przyjął rozliczenie ryczałtowe We wszystkich miejscach SIWZ i dokumentacji projektowej, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP i art. 30 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SIWZ i dokumentacji projektowej, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami "lub równoważny" lub "lub równoważne" (m.in. zastosowanie urządzeń), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych . Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. Tam gdzie w przedmiarze robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający zobowiązuje oferentów do wskazania elementów urządzeń i materiałów równoważnych do zastosowania w stosunku do projektu i specyfikacji. W myśl art. 30 ust. 5 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone w projekcie budowlanym. Brak wskazania tych elementów będzie traktowane, jako wybór elementów opisanych w projekcie i SIWZ. 3. Od Wykonawców oczekuje się starannego zapoznania się z dokumentacją przedmiotu zamówienia oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty. 4. Roboty budowlane muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. 5. Wszelkie materiały oraz urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca. 6. Wybrany Wykonawca będzie odpowiedzialny za prawidłową i terminową realizację przedmiotu zamówienia, za zgodność wykonanego przedmiotu z przepisami prawa, warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 7. Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem (znak CE lub B), aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r.- Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186, 1309, 1524, 1696, 1712). 8. Wszelkie materiały, siłę roboczą, sprzęt, urządzenia itp. niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia dostarcza i zapewnia Wykonawca. 9. Zapłata należności za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 30 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę faktury częściowej lub końcowej płatnikowi po wcześniejszym podpisaniu protokołu odbioru robót częściowych lub końcowych. 10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 11. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i/lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. roboty rozbiórkowe, roboty dotyczące wykonania podbudów, roboty dotyczące wykonania nawierzchni zjazdów, chodników, roboty ziemne, roboty wykończeniowe. Nie dotyczy to osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę i/lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zapisy dotyczące sposobu weryfikacji przez Zamawiającego wypełnienia w/w obowiązku tj. sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w niniejszej SIWZ, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, Zamawiający zawarł we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45221111-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2116009.17
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: APEX-ROBOZIEM Spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Rzeźnicza 3
Kod pocztowy: 73-110
Miejscowość: Stargard
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2602691.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2602691.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2602691.28
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

roboty branży drogowej, elektrycznej, roboty palowe


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.