Ogłoszenie z dnia 2019-01-30
Ogłoszenie nr 510019463-N-2019 z dnia 30-01-2019 r.
Prezydent Miasta Tychy: Świadczenie usługi oświetleniowej przez TAURON Dystrybucja Serwis S.A. Biuro Obsługi Oświetlenia Gliwice z siedzibą przy ul. Portowej 14a, 44-100 Gliwice na rzecz Gminy Tychy w okresie od 01 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2020 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Prezydent Miasta Tychy, Krajowy numer identyfikacyjny 51592200000,
ul. Al. Niepodległości
49,
43100
Tychy, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
(032) 7763333, e-mail
poczta@umtychy.pl, faks
(032) 7763344.
Adres strony internetowej (url): bip.umtychy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi oświetleniowej przez TAURON Dystrybucja Serwis S.A. Biuro Obsługi Oświetlenia Gliwice z siedzibą przy ul. Portowej 14a, 44-100 Gliwice na rzecz Gminy Tychy w okresie od 01 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2020 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PZP.271.66.2018.AM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi oświetleniowej przez Tauron Dystrybucja Serwis S.A. Biuro Obsługi Oświetlenia Gliwice z siedzibą przy ul. Portowej 14a, 44-100 Gliwice na rzecz Gminy Tychy polegającej na: a) pełnej eksploatacji 697 punktów świetlnych wraz z siecią zasilającą, stanowiących własność Wykonawcy, wg załącznika nr 1 do umowy, b) eksploatacji sieci oświetleniowej, stanowiącej własność wykonawcy, zasilającej 1267 opraw stanowiących własność zamawiającego, wg załącznika nr 2 do umowy. Zakres prac obejmuje: a) bieżącą konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy, b) bieżące przeglądy i kontrole w zakresie sprawności technicznej, kompletności i bezpieczeństwa oświetlenia, c) utrzymanie świecenia punktów świetlnych w ilości nie mniejszej niż 99% ilości punktów świetlnych objętych pełną eksploatacją, d) wymianę uszkodzonych źródeł światła, opraw, elementów zabezpieczeń, wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej, e) wymianę uszkodzonych drzwiczek, tabliczek bezpiecznikowych, uzupełnianie obejm i innych elementów słupów, f) bieżące naprawy szaf oświetlenia ulicznego, g) lokalizację uszkodzeń w sieci oświetleniowej, naprawa uszkodzonych kabli i przewodów napowietrznych, h) wykonywanie nastawień urządzeń sterujących oświetleniem (dopuszczalny odchył wynosi 5 minut), i) mycie kloszy opraw ulicznych przy wymianie źródeł światła, j) wycinkę gałęzi będących w kolizji z oprawami oświetlenia ulicznego, k) utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia ulicznego, l) kontrole inspekcyjne wykonywane według ustaleń roboczych, m) usuwanie zagrożeń ze strony sieci oświetleniowej, n) przywrócenie terenu (chodników, jezdni, zieleni) do stanu pierwotnego po wykonaniu robót eksploatacyjnych, o) wymianę opraw oświetleniowych w ilości do 30 szt. rocznie. Świadczenie usługi, organizacja i BHP w trakcie prowadzonych prac należy wykonywać w oparciu o istniejące aktualne normy i przepisy w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia 24 godzinnego dyżuru oraz całodobowej dyspozycyjności (gotowości) do reakcji na zgłaszane awarie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
487804.88
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tauron Dystrybucja Serwis S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
599759.04
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne - art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy PZP - zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.
Uzasadnienie faktyczne - Udzielenie zamówienia przez zamawiającego w trybie z wolnej ręki jest zgodne z przepisami, ponieważ zamawiający nie ma możliwości wyboru wykonawcy w trybie konkurencyjnym. Usługa oświetleniowa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę - TAURON Dystrybucja S.A., który jest właścicielem punktów oświetlenia oraz urządzeń sterowniczych.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Zakup nagłośnienia wraz z montażem na sali teatralnej Teatru Małego
- Wykonywanie analiz laboratoryjnych i pobór próbek na Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice i Wodnym Parku Tychy
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania: "Remont parkietu głównego boiska na Hali Sportowej przy al. Piłsudskiego w Tychach"
- Organizacja obozu sportowego piłkarskiego dla zawodników grup młodzieżowych sekcji piłki nożnej będących w strukturach KP GKS Tychy
- Dostawa sprzętu komputerowego dla publicznych przedszkoli w Tychach
- Dostawa krzeseł biurowych dla publicznych placówek oświatowych Miasta Tychy oraz dla Miejskiego Centrum Oświaty w Tychach.
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie i konserwacja publicznych instalacji oświetleniowych na terenie miasta Zgorzelec oraz montaż i demontaż iluminacji świątecznych
- Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie gminy Gryfino
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.