eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › "ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH I WOJEWÓDZKICH W SEZONIE ZIMOWYM 2019/2020 PRZEZ POWIAT OLEŚNICKI - ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY"



Ogłoszenie z dnia 2020-01-29

Ogłoszenie nr 510017023-N-2020 z dnia 29-01-2020 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy: "ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH I WOJEWÓDZKICH W SEZONIE ZIMOWYM 2019/2020 PRZEZ POWIAT OLEŚNICKI - ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 93196321000000, ul. ul. Wojska Polskiego , 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3981667, 3993244, e-mail zdp@zdp-olesnica.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.zdp-olesnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH I WOJEWÓDZKICH W SEZONIE ZIMOWYM 2019/2020 PRZEZ POWIAT OLEŚNICKI - ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDP-DT.272.252.2019.MM-B

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie zimowym 2019/2020 przez Powiat Oleśnicki - Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy". Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9 - Usługi odśnieżania, 90.63.00.00-2 - Usługi usuwania oblodzeni 1.2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich dla Powiatu Oleśnickiego - Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy na terenie powiatu oleśnickiego. 1.3. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie zimowym 2019/2020 przez Powiat Oleśnicki - Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy polegające na odśnieżaniu wraz z likwidacją śliskości, samym odśnieżaniu lub samej likwidacji śliskości, z podziałem na n/w zadania, w ilościach wyjazdów podanych w poszczególnych zadaniach. Płatność odbywać się będzie za jednokrotne wykonanie zadania. Ostateczne wynagrodzenie dla Wykonawcy ustalone będzie jako iloczyn oferowanej ceny jednostkowej i faktycznie wykonanej ilości usług. Wykonawca powinien prowadzić rejestr prowadzonych prac z wyszczególnieniem dnia, godziny rozpoczęcia i zakończenia prac, lokalizacji, rodzaju wykonanych prac. Mieszankę piasku i soli o stężeniu wymaganym dla danego zadania zapewnia Wykonawca. ZADANIE NR 1 wyjazdy w ilości do 20 (1 wyjazd odśnieżanie i posypywanie) Miasto Twardogóra - drogi powiatowe Odśnieżanie mechaniczne dróg i chodników, wspomagane ręcznym, likwidacja śliskości na drogach i chodnikach poprzez użycie mieszanki piasku i soli: chodniki o stężeniu 10%, jezdnia o stężeniu 20%, wg poniższego wykazu dróg i ulic. Czas na wykonanie prac do 5 godzin od momentu uzyskania akceptacji Zamawiającego lub zlecenia przez Zamawiającego rozpoczęcia prac przez Wykonawcę. Czas reakcji do jednej godziny od otrzymania zlecenia lub akceptacji Zamawiającego. Wykaz dróg: - droga powiatowa nr 1470 D (ul. Oleśnicka, ul 1 Maja), - droga powiatowa 1480 D (ul. Wrocławska), - droga powiatowa nr 1479 D (ul. Leśna), - droga powiatowa 1451 D (ul. Trzebnicka). ZADANIE NR 2 wyjazdy w ilości do 20 (1 wyjazd odśnieżanie i posypywanie) Miasto i Gmina Twardogóra - drogi wojewódzkie Odśnieżanie mechaniczne dróg i chodników, wspomagane ręcznie, likwidacja śliskości na chodnikach i ścieżkach rowerowych poprzez użycie mieszaki piasku i soli: chodniki o stężeniu 10%, jezdnia o stężeniu 20%, wg poniższego wykazu dróg i ulic. Czas na wykonanie prac do 5 godzin od momentu uzyskania akceptacji Zamawiającego lub zlecenia przez Zamawiającego rozpoczęcia prac przez Wykonawcę. Czas reakcji do jednej godziny od otrzymania zlecenia lub akceptacji Zamawiającego. Wykaz dróg i ulic: - droga wojewódzka nr 448: m. Moszyce, m. Twardogóra ul. Wielkopolska, ul. Ratuszowa, ul. Wojska Polskiego. ZADANIE NR 3 wyjazdy w ilości do 20 (1 wyjazd odśnieżanie i posypywanie) Gmina Twardogóra - drogi wojewódzkie Odśnieżanie mechaniczne ścieżki rowerowej, wspomagane ręcznym, likwidacja śliskości na ścieżce rowerowej poprzez użycie mieszaki piasku i soli o stężeniu 10%, wg poniższego wykazu dróg i ulic. Czas na wykonanie prac do 5 godzin od momentu uzyskania akceptacji Zamawiającego lub zlecenia przez Zamawiającego rozpoczęcia prac przez Wykonawcę. Czas reakcji do jednej godziny od otrzymania zlecenia lub akceptacji Zamawiającego. Wykaz dróg i ulic: - droga wojewódzka nr 448: od m. Goszcz do m. Moszyce. 1.4. Wartość poszczególnych prac będzie naliczana przy zastosowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego po przeprowadzonych negocjacjach. 1.5. Ilość prac podana w zestawieniu cenowym jest ilością orientacyjną. Ostateczna ilość usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego. 1.6. Wykonawca ma prawo do wystawiania faktur częściowych za wykonanie zakresu poszczególnych zamówień częściowych, lecz nie częściej niż 1 raz w miesiącu. 1.7. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie jedynie za rzeczywiste zlecone i wykonane prace. 1.8. Zakres prac będzie ustalany każdorazowo, zgodnie z protokołem, przez osobę uprawnioną ze strony Zamawiającego. 1.9. Od chwili otrzymania przez Wykonawcę ilości i zakresu prac oraz terminu wykonania, odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe u osób trzecich na skutek nie wykonania prac, ponosi Wykonawca. 1.10. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 1.11. Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia następować będzie według faktycznie wykonywanych jednostek rzeczowych prac (obmiar) po ryczałtowej cenie jednostkowej zaoferowanej w przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego po przeprowadzonych negocjacjach na podstawie przedstawionego kosztorysu powykonawczego - rejestru prowadzonych prac. 1.12. Zamawiający szacuje, że w okresie trwania umowy Wykonawca będzie świadczyć przedmiotowe usługi w ilości j. w. Faktyczne wynagrodzenie wynikać będzie z ilości rzeczywiście wykonanych usług i zaoferowanych cen jednostkowych. 1.13. Zamawiający zastrzega sobie wprowadzenie zmian dotyczących wielkości przedmiotu zamówienia, a co za tym idzie, niewykorzystanie pełnej kwoty umowy. 1.14. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 1.15. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu zamówienia. 1.16. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, w tym odpowiedzialności wobec osób trzecich, za szkody wyrządzone przez Wykonawcę lub podmioty trzecie, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 1.17. Wykonawca zobowiązany jest tak zorganizować pracę aby nie wywołała ona uciążliwości i niebezpieczeństwa dla użytkowników drogi. 1.18. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanego przedmiotu zamówienia oraz zachowanie wszystkich norm bezpieczeństwa. Wykonawca odpowiada również za ewentualne szkody w majątku własności prywatnej i publicznej (ogrodzenia, budynki, mienie znajdujące się w obrębie prac itp.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24600
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@zgk.twardogora.pl
Adres pocztowy: ul. Wrocławska 15
Kod pocztowy: 56-416
Miejscowość: Twardogóra
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11512.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11512.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11512.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@zgk.twardogora.pl
Adres pocztowy: ul. Wrocławska 15
Kod pocztowy: 56-416
Miejscowość: Twardogóra
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6112.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6112.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6112.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@zgk.twardogora.pl
Adres pocztowy: ul. Wrocławska 15
Kod pocztowy: 56-416
Miejscowość: Twardogóra
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8640.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8640.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8640.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie 67 na podstawie art. 1 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: "(...) 4) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania (...)". W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego - znak postępowania ZDP-DT.272.197.2019.MM-B w zakresie przedmiotowych zadań nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione-zamówienia posiadają ten sam zakres i rodzaj zamówienia. Wobec powyższego udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki jest uzasadnione.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.