eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Całodobowe usługi transportu sanitarnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-01-28

Ogłoszenie nr 510016327-N-2020 z dnia 28-01-2020 r.

Szpital w Knurowie Sp. z o.o.: Całodobowe usługi transportu sanitarnego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 501634-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital w Knurowie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 24129721700000, ul. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 331 93 34, e-mail szpitalwknurowie@wp.pl, faks 32 331 93 04.
Adres strony internetowej (url): https://szpitalknurow.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handloweo podlega na podstawie art. 3. ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Całodobowe usługi transportu sanitarnego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZ/1/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie całodobowych usług transportu sanitarnego wymagającego specjalnych warunków transportu (art. 5 ust. 33a ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych) zgodnie z zapotrzebowaniem siedem dni w tygodniu w tym święta i dni ustawowo wolne od pracy obejmujące zapewnienie całodobowej gotowości usługi, przyjmowanie zgłoszeń realizowanie wezwań i świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego pacjentów oraz transportu krwi i materiału biologicznego. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy części: Część I - transport krwi i materiału biologicznego; Część II - transport sanitarny pacjentów bez opieki medycznej i z opieką medyczną -sanitariusz/ratownik medyczny/pielęgniarka Część III - transport sanitarny pacjentów z opieką medyczną - zespół specjalistyczny Część I Transport krwi i materiału biologicznego obejmuje: I. Transport materiału biologicznego II. Transport krwi III. Inne świadczenia wymagające karetki transportowej Materiał biologiczny to m.in. krew, preparaty krwiopochodne, materiał do badań laboratoryjnych, wymazy, wycinki badań histopatologicznych. Do transportu krwi i materiałów biologicznych Wykonawca musi stosować specjalne chłodzone pojemniki (np. lodówki), transport odbywa się na podstawie zlecenia lekarza. Zapewnienie specjalnie chłodzonych pojemników (np. lodówek) leży po stronie Wykonawcy. Środki transportu sanitarnego muszą spełniać wymagania sanitarne i techniczne niezbędnie w rodzaju świadczonych usług, spełniać cennych technicznej i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane oraz warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 855) oraz ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej, posiadać status pojazdów uprzywilejowanych w ruchu drogowym, na które minister właściwy do spraw wewnętrznych na podstawie art. 53 ust. 1 pkt. 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym wydał zezwolenie. Kierowca karetki musi spełniać warunki, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami. Część II Transport sanitarny pacjentów bez opieki medycznej i z opieką medyczną - sanitariusz/ ratownik medyczny/ pielęgniarka obejmuje: 1. Przewóz chorych ze Szpitala Udzielającego zamówienia na badania/ konsultacje specjalistyczne. 2. Transport chorych ze Szpitala Udzielającego zamówienia do miejsca zamieszkania. 3. Transport chorych pomiędzy Szpitalami. 4. Inne świadczenia wymagające transportu sanitarnego. Środki transportu wyposażone muszą być minimum w: 1. Apteczkę pierwszej pomocy 2. Nosze do przewożenia pacjenta w pozycji leżącej 3. Butle z tlenem 4. Miejsce siedzące dla osoby towarzyszącej 5. Koc, 2 prześcieradła, poduszka 6. Środki opatrunkowe 7. Sprzęt medyczny i aparaturę niezbędną do realizacji umowy W/w usługi będą świadczone przez: 1. Kierowcę w przypadku transportu bez opieki medycznej 2. Zespół w skład którego wchodzą kierowca oraz sanitariusz w przypadku transportu z opieką medyczną 3. Zespół w skład którego wchodzą kierowca oraz ratownik medyczny lub pielęgniarka w przypadku transportu z opieką medyczną. Kierowca zobowiązany będzie do pomocy przy wsiadaniu i wysiadaniu pacjentom z dysfunkcją narządów ruchu oraz doprowadzeniu ich do miejsca zlecenia. Transport pacjentów w pozycji siedzącej lub leżącej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udziału w transporcie pielęgniarki i/lub lekarza Zamawiającego, jeżeli zajdzie taka konieczność. Środki transportu sanitarnego muszą spełniać wymagania sanitarne i techniczne niezbędne w rodzaju świadczonych usług, spełniać cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane (PN EN 1789+A1:2011 i PN EN 1865:2002), Zarządzeniu nr 14/2019/DSM Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 7 lutego 2019 z późn. zm. W sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów w rodzaju ratownictwo medyczne, spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia oraz ustawie z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej, posiadać status pojazdów uprzywilejowanych w ruchu drogowym, na które minister właściwy do spraw wewnętrznych wydał zezwolenie na postawie art. 53 ust. 1 pkt. 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym. Transport odbywa się na podstawie zlecenia lekarza bez opieki medycznej lub z opieką medyczną - sanitariusz/ ratownik medyczny/ pielęgniarka. Transport bez opieki medycznej musi być realizowany przez kierowcę karetki, który musi spełniać warunki, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami oraz ukończony kurs/ szkolenie w zakresie udzielania podstawowych zabiegów resuscytacyjnych oraz obsługi automatycznych defibrylatorów. Część III Transport sanitarny pacjentów z opieką medyczną - zespołem specjalistycznym obejmuje: 1. Transport pacjentów w stanie zagrożenia życia do innych Szpitali 2. Transport pacjentów wymagających opieki zespołu specjalistycznego na badania specjalistyczne. 3. Inne świadczenia wymagające transportu sanitarnego wraz z zespołem specjalistycznym. Transport pacjentów z zespołem specjalistycznym środkiem transportu sanitarnego odpowiadającym karetkom typu S (specjalistyczna) i zapewnienie opieki medycznej na trasie transportu zgodnie ze zleceniem. Zespół specjalistyczny powinien posiadać skład obejmujący co najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym: - lekarz oraz pielęgniarka i ratownik medyczny oraz kierowca, w przypadku gdy żaden z członków zespołu ratownictwa medycznego nie spełnia warunków, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami lub - lekarz i dwóch ratowników medycznych oraz kierowca, w przypadku, gdy żaden z członków zespołu ratownictwa medycznego nie spełnia warunków o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami. Środek transportu musi spełniać cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane zgodnie z przepisami ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym oraz wymagają dotyczące wyposażenia medycznego zgodnie z aktualnie obwiązującą Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane (PN EN 1789 i PN EN 1865:2002) oraz Zarządzeniem Nr 14/2019/DSM Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 7 lutego 2019r. z późn. zm. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów w rodzaju ratownictwo medyczne oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, ustawie z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej, posiadać status pojazdów uprzywilejowanych w ruchu drogowym, na które minister właściwy do spraw wewnętrznych na podstawie art. 53 ust. 1 pkt. 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym wydał zezwolenie. Wymagania ogólne dotyczące wszystkich Części: 1. Logistyczne rozplanowanie transportu leży w gestii Wykonawcy, który winien zrealizować usługę prawidłowo, rzetelnie i w określonym czasie. Transport sanitarny ma być realizowany najkrótszą możliwą drogą. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia sprawnymi technicznie środkami transportu sanitarnego i wykonania ich z należytą starannością. W przypadku awarii środka transportu sanitarnego Wykonawca zobowiązany będzie we własnym zakresie zapewnić sprawny zastępczy środek transportu sanitarnego do ciągłości świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia. 3. Oznakowanie środków transportu sanitarnego powinno być zgodne z obowiązującymi przepisami. 4. Lokalizacja bazy wyjazdowej na terenie województwa śląskiego. 5. Posiadanie całodobowego centrum dyspozytorskiego z numerami kierunkowymi telefonu z województwa śląskiego. 6. Wykonawca do każdej faktury dołączy zestawienie wykonanych usług zawierające: - numer zlecenia; - datę realizacji; - oddział zlecający; - nazwisko lekarza zlecającego; - dane pacjenta (imię i nazwisko); - trasę transportu (skąd-dokąd); - godziny pracy (wyjazd-powrót); - ilość przejechanych kilometrów; - ilość wyjazdów; - zlecenie przewozu wystawione przez lekarza Zamawiającego (dopuszcza się przesyłanie skanu zleceń transportu sanitarnego drogą elektroniczną na adres: metorg2@szpitalknurow.pl). 7. Transport będzie wykonywany ze wszystkich komórek, w których prowadzona jest działalność Zamawiającego na podstawie indywidualnych zleceń podpisanych przez lekarza Zamawiającego. 8. Przedstawiciel Wykonawcy odbierając od Zamawiającego zlecenie na transport ma w obowiązku dopilnować wpisanie i potwierdzenie przez personel medyczny Zamawiającego godziny zgłoszenia kierowcy/zespołu do realizacji zlecenia transportu i wpisanie godziny powrotu pacjenta po realizacji zlecenia (zakończenia usługi). W przypadku, gdy realizacja usługi kończy się: - w domu pacjenta (transport pacjenta do domu) przedstawiciel Wykonawcy ma obowiązek uzyskać podpis pacjenta/domownika potwierdzający datę i godzinę zakończenia realizacji usługi; - przyjęciem pacjenta w innej placówce przedstawiciel Wykonawcy ma obowiązek uzyskać podpis personelu medycznego Placówki do której pacjent był kierowany, potwierdzający datę i godzinę przyjęcia pacjenta. 9. Pozostały opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1-3 - Formularz ofertowy dla danej części oraz załączniku 4-6 - Wzór umowy dla danej części. 10. Ilości podane przez Zamawiającego w załączniku 1-3 - Formularz ofertowy dla danej części są ilościami szacunkowymi na okres realizacji zamówienia. Usługi zlecane będą przez Zamawiającego w ilościach uzależnionych od jego aktualnych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełnym zakresie umowy. Niewykorzystanie przez Udzielającego zamówienia umowy w pełnym zakresie nie wymaga podania przyczyny oraz nie powoduje powstania obowiązku zapłaty kar umownych i innych odszkodowań z tytułu niewykonania umowy. 11. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania świadczeń objętych zakresem umowy z najwyższą starannością, zgodnie ze wskazaniami aktualnej wiedzy medycznej oraz zgodnie z zasadami etyki zawodowej przy respektowaniu praw pacjenta i zachowaniu ochrony danych osobowych. 12. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji medycznej i statystycznej wymaganej przepisami szczegółowymi. 13. Wykonawca wyraża gotowość poddania się kontroli przeprowadzonej przez NFZ na zasadach określonych w ustawie o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych w zakresie wynikającym z umowy zawartej przez Zamawiającego z Oddziałam Funduszu. 14. Wybrany Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za jakość świadczonych usług medycznych. Wymagania i obowiązki dotyczące Wykonawców 1. O udzielenie zamówienia, będącym przedmiotem zamówienia może ubiegać się Wykonawca: a) spełniający wszystkie wymagania i normy prawne określone m.in. - PN EN 1789+A2:2015-01 i PN EN 1865-5:2012 - dot. części II i III; - w ustawie z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej; - w ustawie z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych; - w ustawie z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (tj. Dz.U. z 2018r. poz. 2190 z późn. zm.); - w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia; - w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą; - w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015r. w sprawie rodzaju, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania; - w ustawie z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 1781) - w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2018r. poz. 1990 z późn. zm.) - w pozostałych wyżej nie wymienionych rozporządzeniach Ministra Zdrowia oraz Zarządzeniach Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia określających standardy dla podmiotów udzielających świadczeń zdrowotnych w dziedzinie objętej przedmiotem zamówienia. b) posiadający uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. podmiot wykonujący działalność leczniczą - na potwierdzenie czego Wykonawca dołączy do oferty dokument potwierdzający wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej prowadzonego przez wojewodę właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu leczniczego; c) posiadający zezwolenie na używanie sygnałów dźwiękowych i świetlnych dla pojazdów uprzywilejowanych - na potwierdzenie Wykonawca złoży stosowne oświadczenie; d) posiadający bazę wyjazdową na terenie województwa śląskiego - na potwierdzenie czego Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. e) dysponujący specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego, spełniającymi cechy techniczne i jakościowe określone w normach zapewniającymi wykonanie usługi, posiadającymi ubezpieczenie OC i NNW oraz aktualne dopuszczające do ruchu badania techniczne - na potwierdzenie czego Wykonawca dołączy do oferty wykaz środków transportu, którymi realizowana będzie umowa z podaniem rodzaju, marki i numerów rejestracyjnych, dat produkcji, daty ostatniego badania technicznego, daty uzyskania świadectwa homologacji (załącznik nr....) wraz z pozytywną opinią sanitarną dotyczącą podanych w wykazie pojazdów. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje: - w zakresie Części I - minimum dwoma pojazdami do realizacji usługi; - w zakresie Części II - minimum dwoma pojazdami do realizacji usługi; - w zakresie Części III- minimum dwoma pojazdami do realizacji usługi. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia odrębnych środków transportu na każdą z części na którą składa ofertę. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część Wykonawca nie może posłużyć się tymi samymi środkami transportu w różnych częściach. Posłużenie się przez Wykonawcę tymi samymi środkami transportu w różnych częściach spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy w tych częściach. UWAGA: w zakresie Części III pojazdy wykazane do realizacji usług muszą posiadać certyfikat zgodności z normą (PN-EN 1789+A2:2015 i PN EN 1865-5:2002) pojazdy mechaniczne i ich wyposażenie ambulansu drogowego, spełniać wymagania określone Zarządzeniem nr 14/2019/DSM Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 7 lutego 2019r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów w rodzaju ratownictwo medyczne. f) dysponujący wykwalifikowanym personelem o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych pozwalających do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia - na potwierdzenie czego Wykonawca dołączy do oferty imienny wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację świadczeń będących przedmiotem zamówienia (załącznik nr......). Wykonawca musi wykazać, że dysponuje: - dla Części I: o kierowcą, który spełnia warunki, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami. - dla Części II: o kierowcą, który spełnia warunki, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami oraz posiada ukończony kurs/szkolenie w zakresie udzielania podstawowych zabiegów resuscytacyjnych oraz obsługi automatycznych defibrylatorów; o sanitariuszem, który posiada ukończony kurs/szkolenie w zakresie udzielania podstawowych zabiegów resuscytacyjnych oraz obsługi automatycznych defibrylatorów; o pielęgniarką posiadającą tytuł specjalisty lub specjalizującą się w dziedzinie pielęgniarstwa ratunkowego, anestezjologii i intensywnej opieki, chirurgii, kardiologii, pediatrii oraz posiadającą co najmniej 3letni staż pracy w oddziałach tych specjalności, oddziałach pomocy doraźnej, izbach przyjęć lub pogotowiu ratunkowym lub ratownikiem medycznym, który posiada ukończone studia wyższe na kierunku (specjalności) ratownictwo medyczne lub ukończoną publiczną szkołę policealną lub niepubliczną szkołę policealną o uprawnieniach szkoły publicznej i posiada dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego "ratownik medyczny" lub dyplom wydany w państwie innym niż: państwo członkowskie Unii Europejskiej, Konfederacja Szwajcarska lub państwo członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) lub posiada kwalifikacje do wykonywania zawodu ratownika medycznego nabyte w państwie członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) oraz posiada ważne zaświadczenie o ukończeniu kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy. - dla Części III: o lekarzem posiadającym tytuł specjalisty w dziedzinie medycyny ratunkowej, albo ukończony co najmniej drugi rok specjalizacji w dziedzinie medycyny ratunkowej lub specjalizację lub tytuł specjalisty albo ukończony co najmniej drugi rok specjalizacji w dziedzinie: anestezjologii i intensywnej terapii, chorób wewnętrznych, chirurgii ogólnej, chirurgii dziecięcej, ortopedii i traumatologii narządu ruchu, ortopedii i traumatologii lub pediatrii/ 3000 godzin w wykonywaniu zawodu lekarza w szpitalnym oddziale ratunkowym, zespole ratownictwa medycznej, lotniczym zespole ratownictwa medyczne lub izbie przyjęć szpitala; o pielęgniarką posiadającą tytuł specjalisty lub specjalizującą się w dziedzinie pielęgniarstwa ratunkowego, anestezjologii i intensywnej opieki, chirurgii, kardiologii, pediatrii oraz posiadającą co najmniej 3letni staż pracy w oddziałach tych specjalności, oddziałach pomocy doraźnej, izbach przyjęć lub pogotowiu ratunkowym lub ratownikiem medycznym, który posiada ukończone studia wyższe na kierunku (specjalności) ratownictwo medyczne lub ukończoną publiczną szkołę policealną lub niepubliczną szkołę policealną o uprawnieniach szkoły publicznej i posiada dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego "ratownik medyczny" lub dyplom wydany w państwie innym niż: państwo członkowskie Unii Europejskiej, Konfederacja Szwajcarska lub państwo członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) lub posiada kwalifikacje do wykonywania zawodu ratownika medycznego nabyte w państwie członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) oraz posiada ważne zaświadczenie o ukończeniu kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy. o kierowcą, który spełnia warunki, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami oraz posiada ukończony kurs/szkolenie w zakresie udzielania podstawowych zabiegów resuscytacyjnych oraz obsługi automatycznych defibrylatorów. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do przestawienia odrębnego personelu na każdą z części, na którą składa ofertę. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część Wykonawca nie może posłużyć się tym samym personelem w różnych częściach. Wykazanie przez Wykonawcę tego samego personelu w różnych częściach spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy w tych częściach. g) posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Całodobowe usługi transportu sanitarnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 70587.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Transportowa OMEGA Agnieszka Ignacyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Grażyny 6
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 37950.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 37950.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 124100.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Całodobowe usługi transportu sanitarnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 269686.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Unia Bracka Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ludwika Tunkla 139
Kod pocztowy: 41-707
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 228965.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 228965.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 228965.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Całodobowe usługi transportu sanitarnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 342585.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Unia Bracka Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ludwika Tunkla 139
Kod pocztowy: 41-707
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 354200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 354200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 354200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.