eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lesko › Usługi w 2020 roku z zakresu:-obsługi instalacji grzewczej c. o.-portierskie-ochrony obiektu-drobne prace gospodarczenaprawcze, konserwacyjne w biurowcu Nadleśnictwa Lesko w Łączkach 8 i mieszkaniu gościnnym w Łączkach 7,utrzymanie terenów zewnętrznych utwardzonych, utrzymanie terenów zielonychprzy budynku biurowym Nadleśnictwa Lesko w Łączkach 8 i osadzie dwurodzinnej w Łączkach 7



Ogłoszenie z dnia 2020-01-28

Ogłoszenie nr 510015920-N-2020 z dnia 28-01-2020 r.

Nadleśnictwo Lesko z/s w Łączkach: Usługi w 2020 roku z zakresu:-obsługi instalacji grzewczej c. o.-portierskie-ochrony obiektu-drobne prace gospodarcze: naprawcze, konserwacyjne w biurowcu Nadleśnictwa Lesko w Łączkach 8 i mieszkaniu gościnnym w Łączkach 7,utrzymanie terenów zewnętrznych utwardzonych, utrzymanie terenów zielonychprzy budynku biurowym Nadleśnictwa Lesko w Łączkach 8 i osadzie dwurodzinnej w Łączkach 7

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 635792-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Lesko z/s w Łączkach, Krajowy numer identyfikacyjny 37001444900000, ul. Łączki 8, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. +48134696460, e-mail lesko@krosno.lasy.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lesko/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Skarb Państwa - PGL LP

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi w 2020 roku z zakresu:-obsługi instalacji grzewczej c. o.-portierskie-ochrony obiektu-drobne prace gospodarcze: naprawcze, konserwacyjne w biurowcu Nadleśnictwa Lesko w Łączkach 8 i mieszkaniu gościnnym w Łączkach 7,utrzymanie terenów zewnętrznych utwardzonych, utrzymanie terenów zielonychprzy budynku biurowym Nadleśnictwa Lesko w Łączkach 8 i osadzie dwurodzinnej w Łączkach 7

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.1.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu: - obsługi instalacji grzewczej c. o. - portierskie - ochrony obiektu - drobne prace gospodarcze: naprawcze, konserwacyjne w biurowcu Nadleśnictwa Lesko w Łączkach 8 i mieszkaniu gościnnym w Łączkach 7, - utrzymanie terenów zewnętrznych utwardzonych, utrzymanie terenów zielonych przy budynku biurowym Nadleśnictwa Lesko w Łączkach 8 i osadzie dwu rodzinnej w Łączkach Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) usługa obsługi instalacji centralnego ogrzewania - kotła niskoprężnego o mocy cieplnej 100 KW - ogrzewanie biurowca Nadleśnictwa Lesko w Łączkach 8, mieszkania gościnnego oraz kancelarii leśnictwa Gruszka (Łączki 7) b) usługa portierska i ochrony mienia (obiektu) w biurowcu Nadleśnictwa Lesko Łączki 8, mieszkaniu gościnnym przy osadzie dwurodzinnej w Łączkach 7 c) drobne prace gospodarcze (tj. naprawcze, konserwatorskie, utrzymanie terenów zewnętrznych utwardzonych, terenów zielonych) w biurowcu i wokół biurowca Nadleśnictwa Lesko - Łączki 8 (mieszkanie gościnne, kancelaria Leśnictwa Gruszka, dwa mieszkania lokatorskie Łączki 7) d) utrzymanie terenów zewnętrznych utwardzonych, utrzymanie terenów zielonych - przy budynku biurowca Nadleśnictwa Łączki 8 i osadzie dwurodzinnej w Łączkach 8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (usług) zawiera zał. nr 5 do SIWZ. Warunki wykonywania i finansowania zadania: o Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie. o Terminy i kolejność wykonania poszczególnych prac zawarto w załączniku nr 5 do SIWZ. o Drobne prace gospodarcze określone zostaną w zleceniu robót do wykonania załącznik nr 3, sporządzonym co miesiąc przez specjalistę ds. administracyjnych. o Odbiór prac dokonywany będzie na podstawie protokołu odbioru robót (załącznik nr 4 do SIWZ). o Protokół odbioru usług objętych przetargiem jest podstawą do wystawienia faktury za wykonaną przez wykonawcę usługę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 98341120-2


Dodatkowe kody CPV: 50721000-5, 79711000-1, 79711000-4, 77310000-6, 50850000-8, 90620000-9, 90914000-7, 98390000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 139469.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ARMA Servie Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: al. Jana Pawła II80/5
Kod pocztowy: 00-175
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 180540.39
Oferta z najniższą ceną/kosztem 180540.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 180540.39
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.