eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzesze › Usunięcie awarii w budynku Przedszkola Nr 5

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-23

Ogłoszenie nr 510014874-N-2019 z dnia 23-01-2019 r.

Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Janusza Korczaka w Orzeszu - Zazdrości: Usunięcie awarii w budynku Przedszkola Nr 5

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Janusza Korczaka w Orzeszu - Zazdrości, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Żorska 101, 43180 Orzesze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 221 52 16, e-mail sp5_orzesze@op.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.sp5orzesze.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usunięcie awarii w budynku Przedszkola Nr 5

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SP 5 1/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Usunięcie awarii w budynku Przedszkola Nr 5 obejmujące następujące zadania: - cz. 1 wymiana kotła c.o. z osprzętem wraz z montażem wsadu kominowego w budynku przedszkola - cz. 2 instalacje c.o. w budynku przedszkola - cz. 3 roboty elektryczne -cz. 4 roboty budowlane W podziale na części Przedmiot zamówienia obejmuje: zgodnie z załącznikiem nr 1 do zaproszenia - dokumentacja projektowa obejmująca przedmiar robót i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych. KODY CPV w STWiOR Warunki gwarancji min. 12 miesięcy gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez uwag. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy uwzględnione zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. 8. Wymagany termin realizacji zamówienia: Cz. 1 od dnia 11.01.2019r. do dnia 15.01.2019r. Cz. 2 od dnia 11.01.2019r. do dnia 15.02.2019r. Cz. 3 od dnia 11.01.2019r. do dnia 15.02.2019r. Cz. 4 od dnia 11.01.2019r. do dnia 25.02.2019r

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45262500-6


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45432000-4, 45421000-4, 45430000-0, 45233200-1, 45300000-0, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Usunięcie awarii w budynku Przedszkola Nr 5 - roboty budowlane

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 192361.79
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Roman Muras ROMUR
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przyjaźni 54
Kod pocztowy: 43-180
Miejscowość: Orzesze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 137514.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 137514.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 137514.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Usunięcie awarii w budynku Przedszkola Nr 5 - roboty elektryczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 192361.79
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.H.U PISARZOWSKI Marcin Pisarzowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Modrzewiowa 46
Kod pocztowy: 43-186
Miejscowość: Orzesze Mościska
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11937.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11937.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11937.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Usunięcie awarii w budynku Przedszkola Nr 5 -wymiana kotła c.o. z osprzętem wraz z montażem wsadu kominowego w budynku przedszkola

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 192361.79
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.H.U DAMTECH Damian Trunk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Studzienicka 34c
Kod pocztowy: 43-200
Miejscowość: Pszczyna
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 32816.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 32816.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32816.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Usunięcie awarii w budynku Przedszkola Nr 5 - instalacje c.o. w budynku przedszkola

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 192361.79
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.H.U DAMTECH Damian Trunk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Studzienicka 34c
Kod pocztowy: 43-200
Miejscowość: Pszczyna
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27035.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27035.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27035.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Powody zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki (podać uzasadnienie faktyczne i prawne): Na podstawie Art. 67 ust.1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 1986 z późniejszymi zmianami) tj.: W dniu 02.01.2019r. wystąpiła w budynku przedszkola ner 5 w Orzeszu zazdrości ul. Żorska 101 awaria obejmująca obszarem całą powierzchnię budynku spowodowana samozapłonem sadzy w wyniku czego nastąpiło pęknięcie komina dymowego na całej powierzchni zarówno w budynku jak i ponad dachem. Pęknięcie komina spowodowało uszkodzenie pieca centralnego ogrzewania wraz z aparaturą kontrolno pomiarową. Ponadto poprzez pęknięte szczeliny na powierzchnie całego budynku wydobyła się sadza powodując nieodwracalne w skutkach zanieczyszczenie ścian , sufitów płytek ceramicznych , podłóg drewnianych oraz wszystkich znajdujących się w budynku sprzętów i wyposażenia. W związku z zaistniałą sytuacją inspektor WE w obecności Dyrektora placówki p. Teresy Sontag podjął decyzję o natychmiastowym wyłączenia obiektu z użytku - protokół z dnia 02.01.2019r.(załącznik nr 1 do niniejszego pisma) Konsekwencją wyłączenia z użytku budynku było skierowanie w dniu 02.01.2019 przez Dyrektora placówki informacji do Kuratorium Oświaty w Katowicach - Delegatura Rybnik, informującego o zaistniałej sytuacji. Kuratorium powiadomiło Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie. O zaistniałej sytuacji niezwłocznie zostali powiadomieni Spółka Mistrzów Kominiarskich, świadczące usługi kominiarskie w placówkach oświatowych oraz Inspektor ds. BHP i P.Poż świadczący usługi na podstawie umowy zlecenia w palcówkach oświatowych. Na podstawie przeprowadzonych w dniu 02.01.2019r. kontroli kominiarskiej i przeciwpożarowej, osoby kontrolujące potwierdziły konieczność wyłączenia budynku z użytkowania (odpowiednio załączniki nr 2 i 3 do niniejszego pisma). Wobec zaistniałej sytuacji rodzice /opiekunowie dzieci uczęszczających do przedszkola zostali powiadomieniu o wystąpieniu awarii i poproszeniu o zapewnienie opieki we własnym zakresie w dniach od 02-04.01.2019r. Od dnia 07.01.2019r. dzieci, które zostały przyprowadzone do przedszkola tymczasowo zostały przeniesione do budynku szkoły, gdzie została im zapewniona opieka. Wyłączenie z użytkowania obiektu przedszkola, do którego uczęszcza 50 dzieci w wieku przedszkolnym i obowiązek Miasta wynikający z ustawy Prawo oświatowe, o konieczności zapewnienia opieki dla dzieci w wieku przedszkolnym, jak również barak możliwości przeniesienia dzieci do innych placówek oświatowych z uwagi na ich przepełnienie, wymaga podjęcia natychmiastowych działań naprawczych celem doprowadzenia placówki do stanu używania. Wymagane jest natychmiastowe wykonanie niezbędnych prac porządkowych, remontowych i budowlano-naprawczych z zastosowaniem niezbędnych materiałów i urządzeń , skutkujących możliwie najszybszym przywróceniem obiektu do użytkowania.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.