Ogłoszenie nr 510014874-N-2019 z dnia 23-01-2019 r.
Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Janusza Korczaka w Orzeszu - Zazdrości: Usunięcie awarii w budynku Przedszkola Nr 5
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Janusza Korczaka w Orzeszu - Zazdrości, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Żorska
101,
43180
Orzesze, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 221 52 16, e-mail
sp5_orzesze@op.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.sp5orzesze.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usunięcie awarii w budynku Przedszkola Nr 5
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SP 5 1/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usunięcie awarii w budynku Przedszkola Nr 5 obejmujące następujące zadania: - cz. 1 wymiana kotła c.o. z osprzętem wraz z montażem wsadu kominowego w budynku przedszkola - cz. 2 instalacje c.o. w budynku przedszkola - cz. 3 roboty elektryczne -cz. 4 roboty budowlane W podziale na części Przedmiot zamówienia obejmuje: zgodnie z załącznikiem nr 1 do zaproszenia - dokumentacja projektowa obejmująca przedmiar robót i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych. KODY CPV w STWiOR Warunki gwarancji min. 12 miesięcy gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez uwag. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy uwzględnione zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. 8. Wymagany termin realizacji zamówienia: Cz. 1 od dnia 11.01.2019r. do dnia 15.01.2019r. Cz. 2 od dnia 11.01.2019r. do dnia 15.02.2019r. Cz. 3 od dnia 11.01.2019r. do dnia 15.02.2019r. Cz. 4 od dnia 11.01.2019r. do dnia 25.02.2019r
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45262500-6
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45432000-4, 45421000-4, 45430000-0, 45233200-1, 45300000-0, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Usunięcie awarii w budynku Przedszkola Nr 5 - roboty budowlane |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
192361.79
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Roman Muras ROMUR
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
137514.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Usunięcie awarii w budynku Przedszkola Nr 5 - roboty elektryczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
192361.79
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.U PISARZOWSKI Marcin Pisarzowski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11937.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Usunięcie awarii w budynku Przedszkola Nr 5 -wymiana kotła c.o. z osprzętem wraz z montażem wsadu kominowego w budynku przedszkola |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
192361.79
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.U DAMTECH Damian Trunk
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32816.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Usunięcie awarii w budynku Przedszkola Nr 5 - instalacje c.o. w budynku przedszkola |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
192361.79
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.U DAMTECH Damian Trunk
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27035.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Powody zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki (podać uzasadnienie faktyczne i prawne):
Na podstawie Art. 67 ust.1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 1986 z późniejszymi zmianami) tj.: W dniu 02.01.2019r. wystąpiła w budynku przedszkola ner 5 w Orzeszu zazdrości ul. Żorska 101 awaria obejmująca obszarem całą powierzchnię budynku spowodowana samozapłonem sadzy w wyniku czego nastąpiło pęknięcie komina dymowego na całej powierzchni zarówno w budynku jak i ponad dachem. Pęknięcie komina spowodowało uszkodzenie pieca centralnego ogrzewania wraz z aparaturą kontrolno pomiarową. Ponadto poprzez pęknięte szczeliny na powierzchnie całego budynku wydobyła się sadza powodując nieodwracalne w skutkach zanieczyszczenie ścian , sufitów płytek ceramicznych , podłóg drewnianych oraz wszystkich znajdujących się w budynku sprzętów i wyposażenia. W związku z zaistniałą sytuacją inspektor WE w obecności Dyrektora placówki p. Teresy Sontag podjął decyzję o natychmiastowym wyłączenia obiektu z użytku - protokół z dnia 02.01.2019r.(załącznik nr 1 do niniejszego pisma) Konsekwencją wyłączenia z użytku budynku było skierowanie w dniu 02.01.2019 przez Dyrektora placówki informacji do Kuratorium Oświaty w Katowicach - Delegatura Rybnik, informującego o zaistniałej sytuacji. Kuratorium powiadomiło Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie. O zaistniałej sytuacji niezwłocznie zostali powiadomieni Spółka Mistrzów Kominiarskich, świadczące usługi kominiarskie w placówkach oświatowych oraz Inspektor ds. BHP i P.Poż świadczący usługi na podstawie umowy zlecenia w palcówkach oświatowych. Na podstawie przeprowadzonych w dniu 02.01.2019r. kontroli kominiarskiej i przeciwpożarowej, osoby kontrolujące potwierdziły konieczność wyłączenia budynku z użytkowania (odpowiednio załączniki nr 2 i 3 do niniejszego pisma). Wobec zaistniałej sytuacji rodzice /opiekunowie dzieci uczęszczających do przedszkola zostali powiadomieniu o wystąpieniu awarii i poproszeniu o zapewnienie opieki we własnym zakresie w dniach od 02-04.01.2019r. Od dnia 07.01.2019r. dzieci, które zostały przyprowadzone do przedszkola tymczasowo zostały przeniesione do budynku szkoły, gdzie została im zapewniona opieka.
Wyłączenie z użytkowania obiektu przedszkola, do którego uczęszcza 50 dzieci w wieku przedszkolnym i obowiązek Miasta wynikający z ustawy Prawo oświatowe, o konieczności zapewnienia opieki dla dzieci w wieku przedszkolnym, jak również barak możliwości przeniesienia dzieci do innych placówek oświatowych z uwagi na ich przepełnienie, wymaga podjęcia natychmiastowych działań naprawczych celem doprowadzenia placówki do stanu używania. Wymagane jest natychmiastowe wykonanie niezbędnych prac porządkowych, remontowych i budowlano-naprawczych z zastosowaniem niezbędnych materiałów i urządzeń , skutkujących możliwie najszybszym przywróceniem obiektu do użytkowania.
INNE PRZETARGI Z ORZESZA
- Przygotowanie oraz dostarczanie całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- "Przebudowa odcinka drogi ul. Uczniowskiej w Orzeszu-Gardawicach."
- Wymiana nieekologicznego źródła ciepła na niskoemisyjne źródło ciepła wraz z budową instalacji fotowoltaicznej w budynku ZGKiM przy ul. Wieniawskiego 4 w Orzeszu
więcej: przetargi w Orzeszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
- Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
- Budowa placu zabaw przy szkole w Grojcu - etap II
- Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
- Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Żaganiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.