Ogłoszenie z dnia 2020-01-23
Ogłoszenie nr 510013574-N-2020 z dnia 23-01-2020 r.
Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych im. Unii Europejskiej: Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Internatu Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych im. Unii Europejskiej w Sulęcinie w 2020 roku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 634673-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych im. Unii Europejskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 18201800000000,
ul. ul. Witosa
49,
69-200
Sulęcin, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
957 552 475, e-mail
szkol@hoga.pl, faks
957 552 476.
Adres strony internetowej (url): www.bip.wrota.lubuskie.pl/zslizsulecin/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Internatu Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych im. Unii Europejskiej w Sulęcinie w 2020 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki Internatu Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych im. Unii Europejskiej w Sulęcinie w 2020 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr: 2a,2b,2c,2d,2e,2f do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Produkty mleczarskie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27295.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EDAM Edward Gromiak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28685.85
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Jaja,warzywa,warzywa przetworzone, owoce, cytrusy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art.93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo o zamówieniach publicznych unieważnia się postępowanie ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Ryby, przetwory rybne, mrożone owoce |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art.93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo o zamówieniach publicznych unieważnia się postępowanie ponieważ nie złożono żadnejoferty niepodlegającej odrzuceniu i nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegajacemu wykluczeniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Mięso, wyroby mięsne, wędliny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art.93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo o zamówieniach publicznych unieważnia się postępowanie ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Różne produkty spożywcze |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art.93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo o zamówieniach publicznych unieważnia się postępowanie ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pieczywo |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10719.39
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU MIKA Andrzej Udziela
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10719.39
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Dostawa zestawu do laparoskopii
- Dostawy ryb w podziale na dwie części: Część 1: dostawy ryb do magazynu w Wędrzynie Część 2: dostawy ryb do magazynu w Czerwieńsku
- Dostawy kawy i herbaty do magazynu Wędrzyn
- Usługę przeglądu, konserwacji i napraw sprzętu gastronomicznego i urządzeń chłodniczych
- Usługa naprawy sprzętu informatycznego, peryferyjnego oraz sprzętu powszechnego użytku
- Usługa tłumaczenia ustnego z języka ukraińskiego na język polski i z języka polskiego na język ukraiński podczas realizacji zadań szkoleniowych
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Muszynie. (od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.)
- Sukcesywne dostawy dżemów, marmolady, powideł śliwkowych, oraz cukru do Zakładów Karnych i Aresztów Śledczych w Okręgu Lubelskim w II półroczu 2024 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Karniewie w okresie od 1 września 2024r. do 28 lutego 2025r.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 21 w Chorzowie, ul. Ryszki 33 - I/2024
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Moszczanach
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 2 w Jaworznie w okresie od lipca do grudnia 2024 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.