eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilga › Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 22 000 litrów, do 5 obiektów na terenie gminy Wilga



Ogłoszenie z dnia 2020-01-22

Ogłoszenie nr 510012998-N-2020 z dnia 22-01-2020 r.

Urząd Gminy w Wildze: Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 22 000 litrów, do 5 obiektów na terenie gminy Wilga

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Wildze, Krajowy numer identyfikacyjny 55122000000000, ul. ul. Warszawska 38, 08-470 Wilga, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 256 853 070, e-mail ugwilga@interia.pl, faks 256 853 071.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 22 000 litrów, do 5 obiektów na terenie gminy Wilga

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.14.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawę oleju opałowego lekkiego w ilości 22 000 litrów, do następujących 5 obiektów na terenie gminy Wilga:- Szkoły: Wilga - 9 500 l Kępa Celejowska - 6 000 l Mariańskie Porzecze - 3 500 l Żabieniec - 2 000 l - Urząd Gminy w Wildze - 1 000 l - Dostarczony olej musi spełniać warunki techniczne zgodne z obowiązującą w Polsce normą PN-C-96024:2011. - Dostawca jest obowiązany dostarczyć przy dostawie aktualne świadectwo jakości oleju opałowego. - Dostawy oleju opałowego będą odbywać się przy rozliczeniu w temperaturze referencyjnej 15o C. - W przypadku awarii powstałych w wyniku dostarczenia oleju opałowego zanieczyszczonego lub niespełniającego określonych powyżej parametrów, wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z ich usunięciem. - Dostawa odbędzie się w godzinach przedpołudniowych. - Zapłata nastąpi przelewem - po dostarczeniu oleju opałowego, w terminie 14 dni od daty przedłożenia faktury. Termin wykonania zamówieni: do 20.12.2019 r. 1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt. 1; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, c) zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań. Zamawiający uzna spełnienie warunków na podstawie oświadczenia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Proszę o wypełnienie i podpisanie poniższego formularza oferty i odesłanie do Urzędu Gminy w Wildze do dnia 12 grudnia 2019 r. do godz. 11.00 faxem na nr 25 685-30-71/71 lub mailem: urzad@gminawilga.pl Oferty, które wpłynął po tym terminie nie będą rozpatrywane. Kryterium cena - 100%. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, który spełniając wymagania opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zaoferuje najniższą wartość brutto całego z

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09135100-5


Dodatkowe kody CPV: 09135100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 54890.00
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ARAN Sp. z o.o. w Wyszkowie Sp. Komandytowa,
Email wykonawcy: biuro@aran.com.pl
Adres pocztowy: ul. Serocka 39,
Kod pocztowy: 07-200
Miejscowość: Wyszków
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 67514.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 67514.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 68420.00
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70-73 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie na dostawy oleju opałowego lekkiego ma wartość nie przekraczającą kwot określonych w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Dostawy oleju opałowego lekkiego są powszechne i mają ustalone standardy jakościowe, które wskazują powtarzalny typowy charakter i skład oleju opałowego lekkiego stosowanego do celów grzewczych. W postępowaniu jedynym kryterium była cena. Spełnione są warunki art. 70,71,72,73 ustawy Pzp.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.