eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › Przewóz uczniów z terenu gminy Stargard do Szkoły Podstawowej w Grzędzicach wraz z zapewnieniem im opieki w okresie od 01.10.2019r. do 30.06.2020r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-01-22

Ogłoszenie nr 510012566-N-2020 z dnia 22-01-2020 r.

Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard Szczeciński: Przewóz uczniów z terenu gminy Stargard do Szkoły Podstawowej w Grzędzicach wraz z zapewnieniem im opieki w okresie od 01.10.2019r. do 30.06.2020r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591835-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard Szczeciński, Krajowy numer identyfikacyjny 81081981300000, ul. ul. Ceglana 11, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 915 783 884, e-mail oas@gmina.stargard.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http//oas.stargard.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przewóz uczniów z terenu gminy Stargard do Szkoły Podstawowej w Grzędzicach wraz z zapewnieniem im opieki w okresie od 01.10.2019r. do 30.06.2020r.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres przedmiotu obejmuje: 1. Wykonywanie przez Wykonawcę w okresie od 01.10.2019r. do 30.06.2020r. przewozu uczniów szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Stargard . Przewóz uczniów będzie odbywał się z miejsca ich zamieszkania do siedzib szkół i z siedzib szkół do miejsca ich zamieszkania zgodnie z planem przewozów opracowanym przez Zamawiającego. 2. Liczba uczniów z poszczególnych miejscowości jest wielkością prognozowaną i może się zmienić w trakcie realizacji zamówienia ze względu na organizację i rotacje uczniów, 3. Przewóz odbywa się w dni nauki szkolnej. W przypadku odpracowywania zajęć Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z obowiązującym planem przewozów. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić opiekuna w każdym środku transportu w trakcie przewozu uczniów. Opiekun winien czuwać nad bezpieczeństwem uczniów podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić miejsca siedzące wszystkim przewożonym uczniom, 6. Wykonawca jest zobowiązany przyjąć, zaakceptować i wypełnić następujące warunki wykonania zamówienia, dotyczące bezpieczeństwa transportu dzieci związane z przewozami szkolnymi: - przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. 2018r, poz. 1990 ze zm.) - bezwzględne przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2019 r. poz. 58 ze zm.). 7. Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć autobusy będące jego własnością i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. 8. Środki transportu przeznaczone do przewozu muszą być sprawne technicznie i posiadać aktualne przeglądy techniczne, podczas realizacji zamówienia tak aby przewóz uczniów wyznaczoną w harmonogramie trasą był możliwy w każdych warunkach pogodowych i drogowych. Ponadto muszą być utrzymane w należytej czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej pojazdów. Powinny posiadać sprawny system ogrzewania w okresie jesienno - zimowym oraz klimatyzację w okresie letnim, oznakowanie zgodne z obowiązującymi przepisami. 9. Plan przewozów może podlegać modyfikacjom w trakcie realizacji zamówienia. Modyfikacje planu przewozów mogą dotyczyć godzin, ilości uczniów i krotności przywozów i odwozów. 10. Wymogiem jest by realizowane kursy dowozów i odwozów do szkół odbywały się autobusami dostosowanymi do przewozu odpowiedniej liczby dzieci wynikającej z aktualnego planu lekcji (dostępnego u dyrektorów szkół) dla poszczególnych części zamówienia. 11. Wykonawca/y zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Zamawiającym i dyrektorami szkół w zakresie ustalania dowozów i odwozów uczniów uwzględniając organizację roku szkolnego z każdym z dyrektorów w związku z rozporządzeniem o organizacji roku szkolnego dającym możliwość indywidualnego określenia terminów dni wolnych od zajęć dydaktyczno- wychowawczych (6 dni dla szkół podstawowych, 8 dni dla gimnazjów). 12. Wykonawca w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu wykaz kierowców i opiekunów zatrudnionych do realizacji usługi. 13. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2018r. poz. 1986 ze zm.), zwanej dalej Pzp, Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub ewentualnego podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenia na okres realizacji zamówienia osób wykonujących czynności związane z dowozem i odwozem uczniów. 14. Wykonawca we własnym zakresie współpracuje z zakładami odpowiedzialnymi za utrzymanie przejezdności dróg na trasach dowozu (zwłaszcza w okresie zimowym). 15. Wykonawca ma możliwość i obowiązek sprawdzenia długości tras podanych w planowanych harmonogramach przywozów i odwozów uczniów dla poszczególnych części zamówienia niniejszego SIWZ. Ewentualne uwagi czy zastrzeżenia Wykonawca może zgłaszać do Zamawiającego do czasu złożenia oferty przetargowej. Roszczenia i wnioski składane w kwestii długości tras po rozstrzygnięciu przetargu nie będą uwzględniane. 16. Przedmiot zamówienia składa się z jednej części: Przewóz uczniów do i ze Szkoły Podstawowej w Grzędzicach. Przewóz uczniów obejmuje miejscowości: Koszewo (10 uczniów), Koszewko (1 uczniów), Wierzchląd (2 uczeń), Skalin (6 uczniów), Lipnik (11 uczniów) Żarowo (20 uczniów), Lubowo (12 uczniów), Grzędzice-Majątek (21 uczniów). Łącznie 83 uczniów. Planowany harmonogram przywozu i odwozów uczniów przedstawia się następująco: Przywóz I Koszewo - 8:30 Koszewko- 8:35 Wierzchląd - 8:40 Skalin - 8:50 Lipnik - 8:55 SP Grzędzice - 9:05 Przywóz II Lubowo - 7:05 Żarowo -7:10 Grzędzice Majątek - 7:15 SP Grzędzice - 7:20 Odwóz I Kierunek Koszewo- poniedziałek i czwartek SP Grzędzice - 13:50 Lipnik - 13:55 Skalin - 14:05 Wierzchląd - 14:10 Koszewko - 14:15 Koszewo - 14:20 Odwóz I Kierunek Koszewo wtorek, środa, piątek SP Grzędzice - 13:00 Lipnik - 13:05 Skalin - 13:15 Wierzchląd - 13:20 Koszewko - 13:25 Koszewo - 13:30 Odwóz II Kierunek Koszewo poniedziałek, wtorek, środa SP Grzędzice - 15:40 Lipnik - 15:45 Skalin - 15:55 Wierzchląd - 16:00 Koszewko - 16:05 Koszewo - 16:10 Odwóz II Kierunek Koszewo czwartek SP Grzędzice - 16:00 Lipnik - 16:05 Skalin - 16:15 Wierzchląd - 16:20 Koszewko - 16:25 Koszewo - 16:30 Odwóz II Kierunek Koszewo piątek SP Grzędzice - 14:45 Lipnik - 14:50 Skalin - 15:00 Wierzchląd - 15:05 Koszewko - 15:10 Koszewo - 15:15 Odwóz I Kierunek Żarowo poniedziałek i czwartek SP Grzędzice - 13:00 Grzędzice Majątek -13:05 Żarowo - 13:10 Lubowo - 13:15 Odwóz I Kierunek Żarowo wtorek SP Grzędzice- 13:50 Grzędzice Majątek - 13:55 Żarowo- 14:00 Lubowo- 14:05 Odwóz I Kierunek Żarowo piątek SP Grzędzice- 12:00 Grzędzice Majątek - 12:05 Żarowo- 12:10 Lubowo- 12:15 Odwóz II Kierunek Żarowo poniedziałek, wtorek, środa SP Grzędzice- 14:45 Grzędzice Majątek - 14:50 Żarowo- 14:55 Lubowo- 15:00 Odwóz II Kierunek Żarowo czwartek SP Grzędzice- 15:40 Grzędzice Majątek - 15:45 Żarowo- 15:50 Lubowo- 15:55 Odwóz II Kierunek Żarowo piątek SP Grzędzice- 13:50 Grzędzice Majątek - 13:55 Żarowo- 14:00 Lubowo- 14:05 Szacowana dzienna liczba km wg planowanego harmonogramu 137,5 km. Liczba km nie obejmuje dojazdu do miejsca początkowego trasy oraz zjazdu z końcowego miejsca trasy. Przewiduje się około 160 dni nauki szkolnej. W ciągu roku szkolnego w dniach wolnych od zajęć dydaktycznych, a także związanych z obchodami świąt religijnych, państwowych i szkolnych Zamawiający przewiduje zmiany w planie zajęć i co za tym idzie zmniejszenie liczby km w tych dniach. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8- Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60130000-8


Dodatkowe kody CPV: 60130000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 208120.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przewóz Osób POL-BUS Tomasz Sochacki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krótka 5
Kod pocztowy: 73-132
Miejscowość: Suchań
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10.20
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.