Ogłoszenie z dnia 2020-01-22
Ogłoszenie nr 510012520-N-2020 z dnia 22-01-2020 r.
Miejski Zakład Zieleni i Usług Komunalnych we Włocławku: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa zakupów inwestycyjnych ujętych w planie dochodów i wydatków na 2019 rok na potrzeby Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych i Dróg we Włocławku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 628853-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zakład Zieleni i Usług Komunalnych we Włocławku, Krajowy numer identyfikacyjny 34039100000000,
ul. Zielna
13/21,
87-800
Włocławek, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
54 412-13-23, e-mail
biuro@mzukid.pl, faks
54 413-70-37.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa zakupów inwestycyjnych ujętych w planie dochodów i wydatków na 2019 rok na potrzeby Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych i Dróg we Włocławku.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa zakupów inwestycyjnych ujętych w planie dochodów i wydatków na 2019 rok na potrzeby Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych i Dróg we Włocławku. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu na 9 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy - na jedno, kilka lub wszystkie części. 1.3. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części: -Część 1 - Urządzenie do czyszczenia nawierzchni - szorowarka - 1 szt.; -Część 2 - Urządzenie do czyszczenie nawierzchni (sztucznej trawy) - odkurzacz do nawierzchni syntetycznych - 1 szt.; -Część 3 - Maszyna do likwidowania odpadów (gałęzi) po wycince drzew - rębak- 1 szt.; -Część 4 - Glebogryzarka separacyjna - 1 szt.; -Część 5 - Piła spalinowa - 1 szt.; -Część 6 - Odkurzacz - ssawka naburtowa - 1 szt.; - Część 7 - Odkurzacz z frezarką spalinową - karczownik do pni - 1 szt.; - Część 8 - Kosiarka samojezdna - 2 szt.; - Część 9 - Wózek widłowy (używany) - 1 szt. 4. Zamawiający wymaga, aby oferowane zakupy inwestycyjne dla: a. Części nr 1- 8: - były fabrycznie nowe
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 16160000-4
Dodatkowe kody CPV: 42990000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
107000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Extech Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
107000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Modernizacja Poradni Położniczo - Ginekologicznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku
- Usługa odbioru odpadów komunalnych oraz niebezpiecznych z terenu Zakładu Karnego we Włocławku
- Dostawa aparatu USG na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia - Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku
- Przebudowa alejek w Parku im. Władysława Łokietka
- "Dostawa pojazdu elektrycznego z zabudową do przewożenia osób konwojowanych" - IV postępowanie.
- Modernizacja placów zabaw
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia na potrzeby Żłobka i Przedszkola w Kramsku
- "Zakup, dostawa artykułów ogrodniczych oraz nawozów i środków ochrony roślin"
- Dostawa sprzętu utrzymania dróg do Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2024 r. z podziałem na 3 zadania.
więcej: Różny sprzęt ogrodniczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.