eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › "ZAKUP REMONTERA" DLA POWIATU OLEŚNICKIEGO - ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY



Ogłoszenie z dnia 2020-01-22

Ogłoszenie nr 510012512-N-2020 z dnia 22-01-2020 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy: "ZAKUP REMONTERA" DLA POWIATU OLEŚNICKIEGO - ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 93196321000000, ul. ul. Wojska Polskiego , 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3981667, 3993244, e-mail zdp@zdp-olesnica.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.zdp-olesnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"ZAKUP REMONTERA" DLA POWIATU OLEŚNICKIEGO - ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDP-DT.272.222.2019.MM-B

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą remontera drogowego na podwoziu kołowym dla Powiatu Oleśnickiego - Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia się następująco: L.p.Minimalne parametry techniczne 1)Ilość frakcji grysu - 2 2)Pojemność zbiornika na kruszywo minimum 4 m3, w podziale na komory o pojemnościach 1,5m3 i 2,5m 3. Uwaga! W przypadku zaoferowania większej pojemności zbiornika na kruszywo należy zachować podział komór z zachowaniem ww. proporcji. 3) Pojemność zbiornika emulsji - min. 1000 l 4) Ilość podajników ślimakowych - 2 5) Termoizolowany, podgrzewany zbiornik na emulsję 6) Palnik gazowy lub olejowy 7) Wskaźnik temperatury emulsji 8) Wysięgnik roboczy min. 4,0 m 9) Licznik motogodzin silnika 10) Podwozie homologowane wraz z kompletem wyposażenia (w tym oświetlenie drogowe) przystosowane do przewozu remontera drogowego 11) Oświetlenie ostrzegawcze koloru pomarańczowego (tzw. "kogut") 12) Sygnalizacja dźwiękowa w kabinie pojazdu sterowana z pulpitu operatora 2.1. Wymagania dodatkowe: 1)W celu potwierdzenia, że oferowany remonter drogowy odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: a) szczegółowy opis techniczny wraz z fotografiami, (lub folderami reklamowymi) lub innymi dokumentami potwierdzającymi parametry remontera drogowego 2)Oferowany remonter drogowy musi posiadać aktualną homologację zgodnie z wymogami przewidzianymi w przepisie art. 70b i nast. ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym. 3)Wykonawca dostarczy remonter drogowy do siedziby Zamawiającego Powiat Oleśnicki - Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica we własnym zakresie tj. własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. 4)Wraz z remonterem drogowym, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wystawiony dla niego certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą. 5)Do przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokumentację techniczną (wraz z instrukcją obsługi i z katalogiem części osprzętu w języku polskim oraz części składowych wchodzących w skład wyposażenia, wykaz punktów serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego) kartę gwarancyjną w języku polskim oraz wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu. 6)Wykonawca odpowiada za wady prawne i fizyczne, ujawnione w sprzęcie, ponosi z tego tytułu wszelkie zobowiązania. 7) Po dostawie i sprawdzeniu remontera drogowego pod względem jego zgodności ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zostanie sporządzony protokół odbioru, którego data wykonania oznacza odbiór końcowy realizacji zadania oraz początek okresu gwarancji. 8)Protokół odbioru sporządza komisja powołana do tego celu przez Zamawiającego, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach dla każdej ze stron po jednym egzemplarzu. Podpisany przez obie strony protokół odbioru stanowi potwierdzenie wykonanej dostawy. 9)Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz podjęcie czynności serwisowych do max 96 godzin od oficjalnego zgłoszenia dostępnymi środkami łączności zgłoszony przez Zamawiającego. 10) Remonter drogowy Zamawiającego winien być serwisowany w pierwszej kolejności. 11) W przypadku, gdy naprawa będzie trwała powyżej 96 godzin, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć remonter drogowy zastępczy o parametrach nie gorszych niż naprawiany, na czas naprawy remontera drogowego Zamawiającego. 12) Remonter drogowy stanowiący przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2019. 13) W ramach dostawy Wykonawca przeprowadzi na terenie siedziby Obwodu Drogowego w Sycowie szkolenie wyznaczonych osób w zakresie obsługi przedmiotu zmówienia. Szkolenie winno być przeprowadzone nie później niż w terminie 7 dni od dnia dostawy. 14) W okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usuwaniem stwierdzonych awarii (usterek) w tym obejmujące dojazd serwisanta, transport przedmiotu sprzedaży do jego siedziby i z powrotem oraz wymianę materiałów i części ponosi Wykonawca. Wymaga się bezpłatnego wykonania pierwszych trzech przeglądów obejmujących dojazd serwisanta, bezpłatny transport przedmiotu sprzedaży do jego siedziby i z powrotem oraz wymianę materiałów i części. Wszystkie, zastosowane w trakcie realizacji uprawnień wynikających z gwarancji, części mają być oryginalne i fabrycznie nowe.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34.92.00.00 - Sprzęt drogowy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 175609.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Jolanta Monika Barylak Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROMAD" Producent Maszyn Drogowych
Email wykonawcy: pwpromad@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Poznańska 7 i 12
Kod pocztowy: 55-140
Miejscowość: Żmigród
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 267279.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 267279.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 298890.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.