Ogłoszenie z dnia 2020-01-22
Ogłoszenie nr 510012512-N-2020 z dnia 22-01-2020 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy: "ZAKUP REMONTERA" DLA POWIATU OLEŚNICKIEGO - ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 93196321000000,
ul. ul. Wojska Polskiego
,
56-400
Oleśnica, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
071 3981667, 3993244, e-mail
zdp@zdp-olesnica.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.zdp-olesnica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"ZAKUP REMONTERA" DLA POWIATU OLEŚNICKIEGO - ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZDP-DT.272.222.2019.MM-B
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą remontera drogowego na podwoziu kołowym dla Powiatu Oleśnickiego - Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia się następująco: L.p.Minimalne parametry techniczne 1)Ilość frakcji grysu - 2 2)Pojemność zbiornika na kruszywo minimum 4 m3, w podziale na komory o pojemnościach 1,5m3 i 2,5m 3. Uwaga! W przypadku zaoferowania większej pojemności zbiornika na kruszywo należy zachować podział komór z zachowaniem ww. proporcji. 3) Pojemność zbiornika emulsji - min. 1000 l 4) Ilość podajników ślimakowych - 2 5) Termoizolowany, podgrzewany zbiornik na emulsję 6) Palnik gazowy lub olejowy 7) Wskaźnik temperatury emulsji 8) Wysięgnik roboczy min. 4,0 m 9) Licznik motogodzin silnika 10) Podwozie homologowane wraz z kompletem wyposażenia (w tym oświetlenie drogowe) przystosowane do przewozu remontera drogowego 11) Oświetlenie ostrzegawcze koloru pomarańczowego (tzw. "kogut") 12) Sygnalizacja dźwiękowa w kabinie pojazdu sterowana z pulpitu operatora 2.1. Wymagania dodatkowe: 1)W celu potwierdzenia, że oferowany remonter drogowy odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: a) szczegółowy opis techniczny wraz z fotografiami, (lub folderami reklamowymi) lub innymi dokumentami potwierdzającymi parametry remontera drogowego 2)Oferowany remonter drogowy musi posiadać aktualną homologację zgodnie z wymogami przewidzianymi w przepisie art. 70b i nast. ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym. 3)Wykonawca dostarczy remonter drogowy do siedziby Zamawiającego Powiat Oleśnicki - Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica we własnym zakresie tj. własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. 4)Wraz z remonterem drogowym, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wystawiony dla niego certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą. 5)Do przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokumentację techniczną (wraz z instrukcją obsługi i z katalogiem części osprzętu w języku polskim oraz części składowych wchodzących w skład wyposażenia, wykaz punktów serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego) kartę gwarancyjną w języku polskim oraz wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu. 6)Wykonawca odpowiada za wady prawne i fizyczne, ujawnione w sprzęcie, ponosi z tego tytułu wszelkie zobowiązania. 7) Po dostawie i sprawdzeniu remontera drogowego pod względem jego zgodności ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zostanie sporządzony protokół odbioru, którego data wykonania oznacza odbiór końcowy realizacji zadania oraz początek okresu gwarancji. 8)Protokół odbioru sporządza komisja powołana do tego celu przez Zamawiającego, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach dla każdej ze stron po jednym egzemplarzu. Podpisany przez obie strony protokół odbioru stanowi potwierdzenie wykonanej dostawy. 9)Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz podjęcie czynności serwisowych do max 96 godzin od oficjalnego zgłoszenia dostępnymi środkami łączności zgłoszony przez Zamawiającego. 10) Remonter drogowy Zamawiającego winien być serwisowany w pierwszej kolejności. 11) W przypadku, gdy naprawa będzie trwała powyżej 96 godzin, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć remonter drogowy zastępczy o parametrach nie gorszych niż naprawiany, na czas naprawy remontera drogowego Zamawiającego. 12) Remonter drogowy stanowiący przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2019. 13) W ramach dostawy Wykonawca przeprowadzi na terenie siedziby Obwodu Drogowego w Sycowie szkolenie wyznaczonych osób w zakresie obsługi przedmiotu zmówienia. Szkolenie winno być przeprowadzone nie później niż w terminie 7 dni od dnia dostawy. 14) W okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usuwaniem stwierdzonych awarii (usterek) w tym obejmujące dojazd serwisanta, transport przedmiotu sprzedaży do jego siedziby i z powrotem oraz wymianę materiałów i części ponosi Wykonawca. Wymaga się bezpłatnego wykonania pierwszych trzech przeglądów obejmujących dojazd serwisanta, bezpłatny transport przedmiotu sprzedaży do jego siedziby i z powrotem oraz wymianę materiałów i części. Wszystkie, zastosowane w trakcie realizacji uprawnień wynikających z gwarancji, części mają być oryginalne i fabrycznie nowe.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34.92.00.00 - Sprzęt drogowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
175609.75
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Jolanta Monika Barylak Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROMAD" Producent Maszyn Drogowych
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
267279.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1465D w miejscowości Jemielna
- Przebudowa nawierzchni chodnika oraz zjazdów do posesji zlokalizowanych w ciągu ul. Krzywoustego w Oleśnicy na odc. od ul. Tołstoja do ul. Lotniczej - etap II
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych jezdni na terenie miasta Oleśnicy
- Remont oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach powiatowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
więcej: przetargi w Oleśnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.