Ogłoszenie z dnia 2020-01-21
Ogłoszenie nr 510011919-N-2020 z dnia 21-01-2020 r.
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy: "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz usługą dystrybucji w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r. do obiektów i lokali
w gminie Kobylnica"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 632688-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Kobylnica, ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica, NIP: 8391719997, kobylnica@kobylnica.pl
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, ul. Wodna 20/2, 76-251 Kobylnica, NIP: 8391719997, email: CUW@kobylnica.pl
Gminne Centrum Kultury i Promocji, ul. Wodna 20/4, 76-251 Kobylnica, NIP: 8393145715, email: centrum@kobylnica.pl
Ośrodek Pomocy Społecznej w Kobylnicy, ul. Wodna 20/3, 76-251 Kobylnica, NIP: 8391733589, ops@opskobylnica.eu
Szkoła Podstawowa w Kobylnicy, ul. Główna 63, 76-251 Kobylnica, NIP: 8391719997, sekretariat@spkobylnica.pl
Szkoła Podstawowa w Kończewie, ul. Szkolna 1, 76-251 Kobylnica, NIP: 8391719997, spkonczewo@kobylnica.pl
Szkoła Podstawowa w Kwakowie, ul. Słupska 5, 76-251 Kobylnica, NIP: 8391719997, email: sekretariat@sp-kwakowo.pl
Szkoła Podstawowa w Słonowicach, Słonowice 4, 76-251 Kobylnica, NIP: 8391719997, email: spslonowice@kobylnica.pl
Szkoła Podstawowa w Sycewicach, ul. Szkolna 1, 76-251 Kobylnica, NIP: 8391719997, email: spsycewice@kobylnica.pl
Gminna Biblioteka Publiczna, ul. Wodna 20/4, 76-251 Kobylnica, NIP: 8393145721, email: biblioteka@kobylnica.pl
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 36569688100000,
ul. Wodna
20/2,
76-251
Kobylnica, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
59 841 59 12, e-mail
cuw@kobylnica.pl, faks
59 841 59 15.
Adres strony internetowej (url): http://cuwkobylnica.bip.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Gmina Kobylnica działająca poprzez Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, które jako pełnomocnik przygotowało, przeprowadziło i udzieliło zamówienia (zawarło umowę) w imieniu i na rzecz jednostek Gminy Kobylnica (jako Zamawiający)na podstawie art. 15 ust. 2 i art. 16 ust. 1 i 4 ustawy Pzp.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz usługą dystrybucji w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r. do obiektów i lokali w gminie Kobylnica"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):CUW-DOR.271.16.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa, obejmująca dostawę i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do 64 punktów poboru (PPE) o łącznym szacowanym wolumenie 511.120 kWh w okresie od dnia 01.01.2020r. do 31.12.2020r., z tego: Strefa I 158.010 kWh Strefa II 353.110 kWh Strefa III 0,00 kWh 2. Szczegóły dotyczące zużycia energii elektrycznej w poszczególnych punktach poboru opisane zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej nie pociąga dla zamawiających (odbiorców) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii oraz usługi przesyłu zgodnie z obowiązującą Taryfą Operatora. 4. Zamawiający informuje, że w nw. obiektach planowane jest uruchomienie mikroinstalacji, w związku z czym Odbiorca uzyska status Prosumenta, a rozliczenia za pobraną i wyprodukowaną w tych obiektach energię elektryczną odbywać się będą zgodnie z Ustawą z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii: 1) Gminne Centrum Kultury i Promocji, ul. Wodna 20/4, 76-251Kobylnica, PL0037810106674287, 2) Świetlica i remiza strażacka, Lulemino 19, 76-251 Kobylnica, PL0037810017066192, 3) Świetlica, Kończewo 6/1, 76-251 Kobylnica, PL0037810017067206, 4) Świetlica, Kruszyna dz.24/1, m.1, 76-251 Kobylnica, PL0037810017066802, 5) Świetlica, Widzino, ul. Główna 26, 76-251 Kobylnica, PL0037810017065889, 6) Świetlica Wiejska, Sierakowo dz.132/4, 76-251 Kobylnica, PL0037810108091194, 7) Świetlica Wiejska, Sycewice, ul. Pocztowa, dz.4/85, 76-251 Kobylnica, PL0037810017069125, 8) Szkoła, ul. Młyńska 3/B, 76-251 Kobylnica, PL0037810000091701, 9) Szkoła, ul. Główna 63, 76-251 Kobylnica, PL0037810000091802, 10) Hala sportowa, ul. Główna 63, 76-251 Kobylnica, PL0037810000091903, 11) Szkoła Kończewo, ul. Szkolna 1, 76-251 Kobylnica, PL0037810017149856, 12) Szkoła podstawowa, Kwakowo, ul. Słupska 5, 76-251, Kobylnica, PL0037810000091192, 13) Szkoła podstawowa, Słonowice 4, 76-251 Kobylnica, PL0037810000090889, 14) Szkoła, Sycewice, ul. Szkolna 1, 76-251 Kobylnica, PL0037810000071388, 15) OPS Kobylnica, ul. Wodna 20/3, 76-251 Kobylnica, PL0037810106281843, 16) CUW i Referat Straży Gminnej, ul. Wodna 20/2, 76-251 Kobylnica, PL0037810108553966, 17) Urząd Gminy biura z parkingiem, ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica, PL0037810000106754. Planowany termin uruchomienia instalacji wskazany został w Załączniku nr 1 do SIWZ, kolumna "Planowany termin włączenia mikroinstalacji". 5. Standardy jakościowe: 1) Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych. 2) Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (ze zmianami) i Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 06 marca 2019r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną. 3) Standardy dotyczące dystrybucji energii elektrycznej zawarte są w Taryfie Operatora, która określa: * grupy taryfowe i szczegółowe kryteria kwalifikowania odbiorców do tych grup; * sposób ustalania opłat za przyłączenie do sieci Operatora, zaś w przypadku przyłączenia do sieci o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV także ryczałtowe stawki opłat; * stawki opłat za świadczenie usługi dystrybucji i warunki ich stosowania, z uwzględnieniem podziału na stawki wynikające z: ? dystrybucji energii elektrycznej (składniki zmienne i stałe stawki sieciowe), ? korzystania z krajowego systemu elektroenergetycznego (stawki jakościowe), ? odczytywania wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych i ich bieżącej kontroli (stawki abonamentowe), ? przedterminowego rozwiązania kontraktów długoterminowych (stawki opłaty przejściowej), ? zapewnienia dostępności energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych w krajowym systemie elektroenergetycznym (stawka opłaty OZE); * sposób ustalania bonifikat za niedotrzymanie parametrów jakościowych energii elektrycznej i standardów jakościowych obsługi odbiorców; * sposób ustalania opłat za: ? ponadumowny pobór energii biernej, ? przekroczenia mocy umownej, ? nielegalny pobór energii elektrycznej; * opłaty za usługi wykonywane na dodatkowe zlecenie odbiorcy; * opłaty za wznowienie dostarczania energii elektrycznej po wstrzymaniu jej dostaw z przyczyn, o których mowa w art. 6b ust. 1, 2 i 4 ustawy. 6. Do wszystkich punktów poboru energia elektryczna dostarczana jest obecnie na podstawie umowy kompleksowej. 7. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiających (odbiorców) umów właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do reprezentowania zamawiających (odbiorców) przed OSD.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV: 09310000-5, 65310000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
329155.99
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Energa Obrót S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
404861.87
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Dolsk, jej jedn.org. i zak. budż.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii na potrzeby BP ARiMR w Łęczycy
- Zakup energii elektrycznej do obiektów Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i usługa dystrybucji)
- Dostawa i montaż pomp ciepła wraz z wykonaniem dolnego źródła zasilania na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Leśnica, Zakładu Gospodarki Komunalnej, Gminnego Zarządu Oświaty i obiektów oświatowych, Leśnickiego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Leśnicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.