eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztum › Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nadZadanie I - "Przebudową bloku operacyjnego w budynku głównym Szpitala Polskiego w Sztumie, ul. Reja 12, 82-400 Sztum" Zadanie II - "Zmianą sposobu użytkowania III piętra w budynku Wojewódzkiego Zespołu Szkół Policealnych, ul. Reja 8, 82-400 Sztum"



Ogłoszenie z dnia 2019-01-17

Ogłoszenie nr 510011023-N-2019 z dnia 17-01-2019 r.

Starostwo Powiatowe w Sztumie: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad: Zadanie I - "Przebudową bloku operacyjnego w budynku głównym Szpitala Polskiego w Sztumie, ul. Reja 12, 82-400 Sztum" Zadanie II - "Zmianą sposobu użytkowania III piętra w budynku Wojewódzkiego Zespołu Szkół Policealnych, ul. Reja 8, 82-400 Sztum"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 650025-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe w Sztumie, Krajowy numer identyfikacyjny 19262862000000, ul. ul. Mickiewicza 31, 82400 Sztum, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 552 677 428, e-mail powiatsztumski@wp.pl, faks 552 677 442.
Adres strony internetowej (url): www.powiatsztumski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad: Zadanie I - "Przebudową bloku operacyjnego w budynku głównym Szpitala Polskiego w Sztumie, ul. Reja 12, 82-400 Sztum" Zadanie II - "Zmianą sposobu użytkowania III piętra w budynku Wojewódzkiego Zespołu Szkół Policealnych, ul. Reja 8, 82-400 Sztum"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ON.272.12.2018.III

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: W zakres nadzorowanych robót budowlano-instalacyjnych wchodzą m.in. następujące prace: Zadanie I - właściwe zabezpieczenie i odseparowanie strefy budowlanej od pozostałej funkcjonującej części szpitala, w tym zatwierdzenie projektu organizacji robót - rozbiórki i przebudowy pomieszczeń istniejącego bloku operacyjnego - wykonanie nowych, podłóg, okładzin ściennych i sufitów podwieszanych - likwidacja 7 okien - konstrukcje pod kolumny, lampy i urządzenia medyczne - wykonanie nowych instalacji: elektrycznych, wodociągowo-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacyjnych, teletechnicznych, RTV, komputerowych, gazów medycznych, hydrantowej (ppoż) - adaptacja pomieszczenia piwnicznego na sprężarkownię - montaż centrali wentylacyjnej na dachu oddziału SOR - zabezpieczenie ppoż miejsc przebić ścian i stropów i wykonanie instalacji wykrywania oraz sygnalizacji pożaru - przygotowanie inwestycji do odbiorów wraz ze sporządzeniem operatu kolaudacyjnego - uzyskanie dopuszczenia do użytkowania przez stosowne służby państwowe Zadanie II - właściwe zabezpieczenie i odseparowanie strefy budowlanej od pozostałej, funkcjonującej części szpitala i szkoły, - zatwierdzenie projektu organizacji robót - wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektowo-wykonawczą oraz sztuką i wiedzą budowlaną, zasadami bhp - rozbiórki i przebudowy istniejącego układu ścian celem dostsowania do nowej funkcji, - wykonanie nowych: okładzin ściennych, podłóg i sufitów podwieszanych - wydzielenie pożarowe 2 klatek schodowych - środkowej i skrajnej od strony szkoły - dostosowanie części okien i drzwi do napowietrzania systemu oddymiania - montaż nowej stolarki okiennej, drzwiowej wewnętrznej - ułożenie izolacji cieplnych i przeciwwilgociowych - likwidację i wymianę części istniejących pionów sanitarnych, wraz z montażem nowych - wykonanie nowych instalacji: elektrycznych, oświetleniowych, wodociągowo-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, teletechnicznych (przyzywowa, kontroli dostępu), RTV, , komputerowych, gazów medycznych, hydrantowej (ppoż) - montaż klimatyzatorów wraz z instalacją odprowadzania skroplin - zabezpieczenie ppoż miejsc przebić instalacjami ścian i stropów, wykonanie instalacji wykrywania oraz sygnalizacji pożaru - przygotowanie inwestycji do odbiorów wraz ze sporządzeniem operatu kolaudacyjnego - uzyskanie dopuszczenia do użytkowania przez stosowne służby państwowe. UWAGA: dotyczy Zadania I i II 3. Obowiązki inspektora nadzoru w ramach nadzoru inwestorskiego: 3.1. Nadzór inwestorski obejmować będzie; - uczestniczenie w komisji przetargowej do wyłonienia wykonawcy robót budowlanych, w tym do formułowania odpowiedzi na zapytania dotyczące przedmiotu postępowania; - przekazanie wyłonionemu w procedurze przetargowej Wykonawcy robót terenu budowy - zatwierdzenie projektu organizacji robót - reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych prowadzonych na podstawie projektu budowlano-wykonawczego i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dostępnych oraz zgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami technicznymi; - zapewnienie obecności i koordynowanie na terenie budowy inspektorów poszczególnych branż - sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuniętych wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy; - uzgadnianie dokonania koniecznych zmian z autorami projektu z zachowaniem prawa autorskiego, w szczególności nie ujętych w dokumentacji projektowej; - weryfikacja kosztorysów powykonawczych, ewentualnych robót zamiennych i dodatkowych pod względem merytorycznym i rachunkowym oraz zatwierdzanie protokołów odbioru tych robót, protokołów robót zamiennych, protokołów konieczności; - zapewnienie dyspozycyjności nadzoru na terenie budowy w godzinach pracy wykonawcy robót, potwierdzanej wpisem w dzienniku budowy; - rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót; - informowanie na piśmie zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, zwłaszcza o zagrożeniach terminu zakończenia robót; - opiniowanie wniosków wykonawcy robót dotyczących prac dodatkowych, zamiennych i uzupełniających zgodnie z przepisami prawa zwłaszcza zamówień publicznych; - przygotowanie i udział w odbiorach: końcowym, usunięcia usterek i wad ujawnionych w trakcie odbioru końcowego; - potwierdzenie wpisem w dzienniku budowy osiągnięcia gotowości do odbioru; - żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót; - żądanie od kierownika budowy wstrzymania robót budowlanych w przypadkach zagrożenia bezpieczeństwa i ochrony zdrowia lub niezgodności z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej; - egzekwowanie od wykonawcy robót przedstawienia dokumentów (atesty, certyfikaty, aprobaty,świadectwa) dopuszczających materiały i wyroby budowlane do stosowania w budownictwie; - wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisami do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań, a także odkrycia elementów ulegających zakryciu; - przeprowadzenie analizy i oceny proponowanych przez wykonawcę sposobów rozwiązywania powstałych problemów oraz przewidywanych zagrożeń; - uczestniczenie w organizowanych przez zamawiającego dodatkowych naradach wynikających z bieżących potrzeb oraz reprezentowanie Zamawiającego przed innymi organami administracji publicznej, w tym uczestnictwa w niezbędnych posiedzeniach Zarządu Powiatu Sztumskiego; - weryfikację oraz zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej, w tym oświadczenia kierownika budowy o zakończeniu robót i uporządkowaniu terenu; - prowadzenie nadzoru inwestorskiego, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych; - żądanie od wykonawcy robót dołączenia do protokołu odbioru: deklaracji zgodności, certyfikatów na zastosowane materiały, dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych wraz z instrukcjami obsługi i konserwacji; - uczestniczenie i reprezentowanie zamawiającego w odbiorach przez instytucje takiej jak: Straż Pożarna, Inspekcja Sanitarna, Dozór Techniczny, Nadzór budowlany; - reprezentowania zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych oraz wynikających z tego tytułu ewentualnych sporach; - sporządzania protokołów z przeglądów gwarancyjnych obejmujących: wykaz usterek i wad, wskazania przyczyn powstawania usterek wraz z podaniem zaleceń odnośnie ich usunięcia; - nadzoru nad robotami wykonywanymi przez wykonawcę w ramach robót gwarancyjnych; - uczestnictwa w odbiorze wyeliminowanych usterek i wad ujawnionych w podczas przeglądów gwarancyjnych wraz z poświadczeniem tych faktów w książce obiektu; - udziału w pogwarancyjnym odbiorze robót; - w okresie gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót, Wykonawca musi być dostępny na żądanie zamawiającego w celu nadzorowania wykonywanych robót i odbioru; - innych czynności niezbędnych do prawidłowego pełnienia nadzoru inwestorskiego, w tym zapewnienia zastępstwa w przypadku każdorazowej nieobecności. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja budowlano-wykonawcza w postaci: Zadanie I 3.2.2. W szczególności przedmiot zamówienia opisują załączniki: 1) Projekt budowlano-wykonawczy - załącznik nr 1 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 2 3) Pomocniczo przedmiary robót budowlanych - załącznik nr 3 Zadanie II 3.2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja budowlano-wykonawcza w postaci: 1) Projekt budowlano-wykonawczy - załącznik nr 1 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 2 3) Pomocniczo przedmiary robót budowlanych - załącznik nr 3 3.3. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, zgodnie z obowiązującymi normami, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej oraz ze szczegółowym zakresem zamówienia określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót. 3.4. Szczegółowe informacje o przedmiocie zamówienia są dostępne w siedzibie tut. starostwa powiatowego, w pokoju nr 34 - II p. w godzinach od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku, a także na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.powiatsztumski.pl w zakładce "zamówienia publiczne" i dalej "przetargi 2018"

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


Dodatkowe kody CPV: 71520000-9, 71700000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Przebudowa bloku operacyjnego w budynku głównym Szpitala Polskiego w Sztumie, ul. Reja 12, 82-400 Sztum"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp unieważnił postępowanie na roboty budowlane na Zadanie I, ponieważ w dniu otwarcia ofert tj. 17.12.2018r. wpłynęły oferty, których cena przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający nie zawarł Umowy na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad Zadaniem I.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "Zmiana sposobu użytkowania III piętra w budynku Wojewódzkiego Zespołu Szkół Policealnych, ul. Reja 8, 82-400 Sztum"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 108379.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "EKO-INWEST" s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polna 18
Kod pocztowy: 82-300
Miejscowość: Elbląg
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 43419.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43419.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43419.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.