eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bychawa › Usługi konserwacji oświetlenia drogowego na drodze wojewódzkiej nr 822



Ogłoszenie z dnia 2020-01-20

Ogłoszenie nr 510010646-N-2020 z dnia 20-01-2020 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie: Usługi konserwacji oświetlenia drogowego na drodze wojewódzkiej nr 822

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636204-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie, Krajowy numer identyfikacyjny 16771100000000, ul. ul. Antoniego Budnego 5, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 5661393 w. 28, e-mail rdw.lublin@zdw.lublin.pl, faks 815 660 256.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi konserwacji oświetlenia drogowego na drodze wojewódzkiej nr 822

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

R4.ST.372.53.2019.ik

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie obejmuje wykonanie usługi polegającej na konserwacji technicznej istniejącego oświetlenia drogowego znajdującego się w pasie drogi wojewódzkiej nr 822 relacji Lublin - Port Lotniczy Świdnik na odcinku od km 1+223 do km 7+439 (od granicy miasta Lublin - ul. Mełgiewska - ul. Lotników - ul. Żwirki i Wigury - ul. Jana II Sobieskiego do miejscowości Franciszków). Łączna ilość słupów oświetlenia drogowego podlegających konserwacji na w/w drodze wynosi: - 310 szt. - ilość słupów lamp oświetleniowych - 406 szt. - ilość opraw oświetleniowych. 2. Zakres robót konserwacyjnych oświetlenia drogi wojewódzkiej nr 822 obejmuje: a) wymianę przepalonych źródeł światła, b) wykonanie przeglądu stanu technicznego słupów, opraw oświetleniowych oraz szaf sterowniczych w porze dziennej - co najmniej 2 razy w miesiącu, c) wykonanie przeglądu linii oświetleniowej w porze nocnej (przy świecącym oświetleniu) - co najmniej 2 razy w miesiącu, d) naprawę lub wymiana uszkodzonych opraw oświetleniowych, e) przestawianie i synchronizacja zegarów sterowniczych, f) wymianę uszkodzonych przewodów połączeniowych pomiędzy złączem słupowym a oprawą oświetleniową, g) wymianę przepalonych bezpieczników oraz uszkodzonych złączy słupowych, h) zlokalizowanie oraz usuwanie uszkodzeń powstałych na kablach zasilających (ziemnych), i) usuwanie usterek w szafach sterowniczych - wymiana uszkodzonych podzespołów, j) zabezpieczenie miejsca uszkodzonych słupów po kolizjach drogowych, k) wymianę słupów oraz opraw oświetleniowych uszkodzonych w wyniku kolizji drogowych, l) wykonywanie wszelkich napraw powstałych w wyniku aktów wandalizmu, wypadków drogowych oraz wyładowań atmosferycznych. 3. Wykonawca zobowiązany jest do całodobowego dyżuru telefonicznego oraz do przyjmowania zgłoszeń o powstałych zagrożeniach bez względu na porę dnia i dzień tygodnia. 4. Terminy usunięcia usterek przez Wykonawcę na drodze wojewódzkiej nr 822: - pkt. a, d, h - w terminie do 7 dni od dnia zgłoszenia, - pkt. e, f, g, i - w terminie do 2 dni od dnia zgłoszenia, - pkt. k, l - w terminie do 30 dni od dnia zgłoszenia. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wyrażenia zgody na udostępnienie swojego numeru telefonu lub innego telefonu dyżurnego innym służbom odpowiedzialnym za utrzymanie bezpieczeństwa na danym odcinku drogi (tj. Straż Miejska, Policja, Urząd Miasta, Zakład Energetyczny itp.). 6. Usterki zagrażające bezpieczeństwu osób trzecich usuwane będą niezwłocznie po stwierdzeniu takiego zagrożenia lub otrzymaniu zgłoszenia o powstałym zagrożeniu od Zamawiającego lub innych służb odpowiedzialnych za utrzymanie bezpieczeństwa na przedmiotowej drodze (tj. Straż Miejska, Policja, Urząd Miasta, Zakład Energetyczny itp.). 7. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia słupa oświetleniowego eliminującego go z dalszej eksploatacji Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszej umowy do przetransportowania takiego słupa do punktu skupu złomu oraz przekazania Zamawiającemu (w ciągu maksymalnie 14 dni) dokumentu potwierdzającego przyjęcie złomu na podstawie, którego RDW w Lublinie wystawi fakturę przyjmującemu złom. 8. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco dziennika czynności prac konserwatorskich i utrzymaniowych do którego należy wpisywać wszelkie usterki, wykonywane naprawy oraz wymienione i zamontowane materiały. Wszystkie wpisy Wykonawcy muszą być potwierdzone przez Kierownika Obwodu Drogowego lub pracownika Rejonu. 9. Za wykonanie całości zamówienia Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy comiesięczne wynagrodzenie ryczałtowe. 10. Miesięczna kwota ryczałtowa obejmuje koszty robocizny oraz wynajmu sprzętu (np. zwyżka, żuraw samochodowy, dźwig). W przypadku wystąpienia awarii o bardzo dużych rozmiarach (np. na skutek kataklizmów pogodowych, wypadków lotniczych lub innych zdarzeń trudnych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy) gdzie koszty wynajmu sprzętu potrzebnego do usunięcia takiej awarii przewyższa wartość miesięcznej kwoty ryczałtowej, wówczas opłatę za cały koszt wynajętego sprzętu ponosi Zamawiający. 11. Koszty materiałów (np. słupy, oprawy oświetleniowe, źródła światła, zegary sterownicze, elementy szaf sterowniczych itp.) użyte do realizacji niniejszej umowy rozliczane będą na podstawie odrębnych faktur. Za powyższe materiały zapłaci Zamawiający. Wszystkie faktury za materiały musza być dostarczone do RDW Lublin w terminie do 7 dni od ich zakupu. Wykonawca musi uzgodnić zasadność zakupu i otrzymać pozwolenie od Zamawiającego w przypadku zakupu materiałów powyżej 1 000,00 zł brutto. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania zbadania rynku i zakupu możliwie jak najtańszych materiałów, gwarantujących jakość materiałów i urządzeń nie niższą niż aktualnie występującą, przedstawiając zebrane oferty Zamawiającemu do akceptacji. 12. W przypadku stwierdzenia wad w wykonaniu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do ich usunięcia w ciągu 7 dni od daty powiadomienia Wykonawcy o zaistniałych wadach. 13. Zabezpieczenie robót. Wykonawca podczas prowadzenia prac na jezdni, związanych z przedmiotowym utrzymaniem konserwacyjno - technicznym oświetlenia drogowego i znaków aktywnych musi oznakować miejsce robót (od strony najazdu) tablicą zamykająca typu U-26 (zamontowaną na przyczepce lub na samochodzie) z odpowiednio ustawionym znakiem C-9/C-10. Podczas prowadzenia prac tablica zamykająca U-26 musi mieć włączone oraz sprawne lampy wczesnego ostrzegania (dwie lampy o średnicy soczewek ø 300 mm) i lampy żółtej strzały (o średnicy soczewek ø 150 mm) skierowane odpowiednio do znaku nakazu (C-9 lub C-10). 14. Zamówienie należy wykonać w sposób gwarantujący należytą jakość i zgodnie z przepisami BHP. 15. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności wymienione w pkt. III.3 posiadającej stosowne aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne SEP w zakresie eksploatacji "E". 16. Kwalifikacje osób zajmujących się eksploatacją urządzeń sygnalizacji zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. ( Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zmianami) w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 36600.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RBOL-INSTALACJE Radosław Boluk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kustronia 12/59
Kod pocztowy: 20-241
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17977.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17977.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26568.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.