eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryki › Dostawa urządzeń i materiałów dydaktycznych dla pracowni zawodowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-01-17

Ogłoszenie nr 510010181-N-2020 z dnia 17-01-2020 r.

Zespół Szkół Zawodowych nr 2 im. Leona Wyczółkowskiego w Rykach: Dostawa urządzeń i materiałów dydaktycznych dla pracowni zawodowych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Dodatkowe kwalifikacje szansa na zawodowy sukces w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 612954-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Zawodowych nr 2 im. Leona Wyczółkowskiego w Rykach, Krajowy numer identyfikacyjny 60707951000000, ul. ul. Leona Wyczółkowskiego 10, 08-500 Ryki, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 8654231, 8652450, e-mail mpudlo1@tlen.pl, faks 818 652 450.
Adres strony internetowej (url): http://www.zsz2ryki.szkolnastrona.pl/bip

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa urządzeń i materiałów dydaktycznych dla pracowni zawodowych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZSZ-ZP-2/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i materiałów dydaktycznych dla pracowni zawodowych. Część I zamówienia - dostawa materiałów dydaktycznych dla pracowni zawodowych obejmuje: druki-faktura VAT-5 szt.; druk zamówienia-5 szt.; przyjecie zewnętrzne PZ- 5 szt.; wydanie zewnętrzne WZ - 5 szt.; przesunięcie międzymagazynowe Mm-5 szt.; lista płac -5 szt.; zestawy przepisów prawa - kodeks pracy-5 szt.; kodeks postępowania administracyjnego - 1 szt.; kodeks cywilny-1 szt.Część II zamówienia - dostawa narzędzi i sprzętu dla pracowni warsztatowych obejmuje: aparat mierzący wilgotność podkładów betonowych-1 szt.;cyrkiel do trasowania - 30 szt.; cyrkiel do trasowania i wycinania okręgów - 2 szt.; kątownika aluminiowy z poziomicą - 5 szt.; laserowy miernik odległości i laserowy przyrząd traserski - 3 kpl.; waga - 2 szt.; liniał stalowy - 10 szt.; łata aluminiowa-10 szt.; miara zwijana-15 szt.; przymiar składany-15 szt.; ołówek stolarski lub flamaster-50 szt.; pion zwykły-5 szt.; pion montażowy -5 szt.; odchyłomierz optyczny-5 szt.; kątownik stalowy lub drewniany-5 szt.; pojemnik z podziałką-10 szt.; poziomica-15 szt.; sznur traserski-5 szt.; czerpaki,łopaty,szufle-10 kpl.; kielnie,szpachelki-10 kpl.; konewka-2 szt.; lej płaskodenny-2 szt.;mieszadło do gipsu-3 szt.; młotki-40 szt.; pędzle-30 szt.;kastra budowlana-6 szt.; klucze do skręcania śrub-10 kpl.; przedłużacz-7 szt.; punktaki,rysiki,liniał stalowy-10 kpl.; repery-10 szt.; siatka do szlifowania-4 szt.; sprzęt sprzątający-2 kpl.; szczotki druciane-10 szt.; okulary ochronne-10 szt.; fartuch spawalniczy-10 szt.;wiadro-4 szt.; wiertarka - 12 szt.; wiertarko-wkrętarka-4 szt.; zestaw wierteł-13 kpl.; wkrętaki-10 kpl.; zestaw wyrzynarek-1 kpl.; belki montażowe, liny i zawiesia-5 kpl.; betoniarka-3 szt.; drabina-5 szt.; frezarka-3 szt.; giętarka-2 szt.; klamry montażowe-10 szt.; klin stalowy-50 szt.; komplet kluczy-10szt.; komplet pilników-10 szt.; komplet wierteł-3 szt.; kompresor-2 szt.; liny i zawiesia-10 kpl.; nożyce gilotynowe-3 szt.; odkurzacz przemysłowy-1 szt.; pilarka-7 szt.; piła tarczowa-3 szt.; pistolet pneumatyczny-4 szt.; przecinarka do glazury-1 szt.; rusztowania-4 szt.; elementy szalunków systemowych-2 szt.; stoły robocze-2 szt.;strugarka-3 szt.; strugnice-3 szt.; szlifierka-10 szt.; klamry montażowe-10 szt.; pojemniki na zaprawę-2 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 42652000-1, 44512000-2, 22000000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa materiałów dydaktycznych dla pracowni zawodowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 882.56
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRESTIŻ Anna Eluszkiewicz
Email wykonawcy: prestiz.zmowienia@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Wybickiego 10 E/6
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: TORUŃ
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 882.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 882.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 882.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa narzędzi i sprzętu dla pracowni warsztatowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 69521.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIRMA HANDLOWA "MAJSTER" Robert Tubielewicz
Email wykonawcy: majster@szczecinek.gawex.pl
Adres pocztowy: ul. 1-go Maja 13
Kod pocztowy: 78-400
Miejscowość: Szczecinek
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 69521.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 69521.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 69521.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.