eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piwniczna Zdrój › Przyjmowanie, składowanie i unieszkodliwianie odpadów komunalnych z terenów Gminy Piwniczna-Zdrój dostarczanych własnym transportem Zamawiającego w roku 2020



Ogłoszenie z dnia 2020-01-15

Ogłoszenie nr 510008568-N-2020 z dnia 15-01-2020 r.

Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Piwnicznej-Zdroju: Przyjmowanie, składowanie i unieszkodliwianie odpadów komunalnych z terenów Gminy Piwniczna-Zdrój dostarczanych własnym transportem Zamawiającego w roku 2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 622097-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Piwnicznej-Zdroju, Krajowy numer identyfikacyjny 15494400000000, ul. ul. Krakowska 26, 33-350 Piwniczna Zdrój, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 0-18 4464-214, e-mail mzgkim_piwniczna@poczta.fm, faks 0-18 4464-033.
Adres strony internetowej (url): http://bip.malopolska.pl/mzgkimwpzdroju

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przyjmowanie, składowanie i unieszkodliwianie odpadów komunalnych z terenów Gminy Piwniczna-Zdrój dostarczanych własnym transportem Zamawiającego w roku 2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przyjmowanie, składowanie i unieszkodliwianie odpadów komunalnych z terenu gminy Piwniczna-Zdrój dostarczanych własnym transportem Zamawiającego w roku 2020. 1.1. Wymogi formalne - prawne Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w trakcie realizacji zamówienia przepisów prawa, w szczególności takich jak: - ustawa z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. 2016, poz. 1829) - ustawa z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21), - ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2017, poz. 1289), - Ustawa z dnia 15 września 2017 r. o zmianie ustawy - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2017 poz. 1888), - Ustawa z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. 2015 poz. 1688), - Ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1803), - Ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne (Dz. U. 2017 poz. 1566), - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. 2009r., nr 104 poz. 868), - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów (Dz. U. 2014 r. poz. 1973), - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014 r. poz. 1923), - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. 2016 poz. 2167), - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych i zebranych odpadów komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi (Dz. U. 2016 r., poz.934), - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z dnia 18 czerwca 2012 r., poz. 676), Wykonawca winien posiadać wpis do rejestru działalności regulowanej, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia 2.1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa polegająca na przyjmowaniu, składowaniu i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych. Składowisko musi być wyposażone w wagę z aktualnym świadectwem legalizacji oraz systemem ewidencji przyjmowanych odpadów z określeniem asortymentu i ciężaru przekazywanych odpadów. I CZĘŚĆ Usługa polegająca na przyjmowaniu, składowaniu i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 z terenu gminy Piwniczna-Zdrój dostarczanych własnym transportem Zamawiającego w ilości około 1 200 Mg rocznie. II CZĘŚĆ Usługa polegająca na przyjmowaniu, składowaniu i unieszkodliwianiu segregowanych (gromadzonych w sposób selektywny) podanych poniżej rodzajów odpadów: a) Metale i tworzywa sztuczne (20 01 39, 15 01 02, 15 01 05, 15 01 04, 20 01 40) Odpady segregowane oddawane będą w ilości ok. 300 ton rocznie. III CZĘŚĆ Usługa polegająca na przyjmowaniu, składowaniu i unieszkodliwianiu segregowanych (gromadzonych w sposób selektywny) podanych poniżej rodzajów odpadów: a) Szkło (20 01 02, 15 01 07) Odpady segregowane oddawane będą w ilości ok. 200 ton rocznie. IV CZĘŚĆ Usługa polegająca na przyjmowaniu, składowaniu i unieszkodliwianiu segregowanych (gromadzonych w sposób selektywny) podanych poniżej rodzajów odpadów: a) Papier (20 01 01, 15 01 01) Odpady segregowane oddawane będą w ilości ok. 3 ton rocznie. V CZĘŚĆ Usługa polegająca na przyjmowaniu, składowaniu i unieszkodliwianiu segregowanych (gromadzonych w sposób selektywny w GPZOK) podanych poniżej rodzajów odpadów: a) Odpady zielone o kodzie 20 02 01 i pozostałych odpadów biodegradowalnych, Odpady segregowane oddawane będą w ilości ok. 7 ton rocznie. VI CZĘŚĆ Usługa polegająca na przyjmowaniu, składowaniu i unieszkodliwianiu segregowanych (gromadzonych w sposób selektywny w GPZOK) podanych poniżej rodzajów odpadów: a) Odpady remontowo budowlane Odpady segregowane oddawane będą w ilości ok. 100 ton rocznie. VII CZĘŚĆ Usługa polegająca na przyjmowaniu, składowaniu i unieszkodliwianiu segregowanych (gromadzonych w sposób selektywny w GPZOK) podanych poniżej rodzajów odpadów: a) Odpady - zużyty sprzęt elektryczny Odpady segregowane oddawane będą w ilości ok. 15 ton rocznie. VIII CZĘŚĆ Usługa polegająca na przyjmowaniu, składowaniu i unieszkodliwianiu segregowanych (gromadzonych w sposób selektywny w GPZOK) podanych poniżej rodzajów odpadów: a) Odpady wielkogabarytowe i meble Odpady segregowane oddawane będą w ilości ok. 100 t rocznie. IX CZĘŚĆ Usługa polegająca na przyjmowaniu, składowaniu i unieszkodliwianiu segregowanych (gromadzonych w sposób selektywny w GPZOK) podanych poniżej rodzajów odpadów: a) Zużyte opony. Odpady segregowane oddawane będą w ilości ok. 15 ton rocznie. X CZĘŚĆ Usługa polegająca na przyjmowaniu, składowaniu i unieszkodliwianiu segregowanych (gromadzonych w sposób selektywny w GPZOK) podanych poniżej rodzajów odpadów: a) Pozostałe odpady z GPZOK - chemikalia, leki, baterie i akumulatory Odpady segregowane oddawane będą w ilości ok. 0,5 tony rocznie. 2. Odpady dostarczane będą transportem własnym Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie jednak możliwość zlecania transportu odpadów z siedziby Zakładu do miejsca ich zagospodarowania. 3. Częstotliwość dostarczania odpadów 3.1. Częstotliwość dostarczania odpadów niesegregowanych Odpady niesegregowane dostarczane będą sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego w ilości ok 100 Mg miesięcznie. 3.2. Częstotliwość dostarczania odpadów segregowanych III.2.1. Odpady segregowane dostarczane będą sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego Częstotliwość dostarczania odpadów segregowanych Odpady segregowane dostarczane będą sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego w ilości ok. 25 Mg miesięcznie - metale i tworzywa sztuczne, ok. 16 Mg miesięcznie - szkło, ok.0,25 Mg miesięcznie - papier. 3.3. Częstotliwość dostarczania pozostałych odpadów segregowanych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miarę potrzeb Zamawiającego. 4. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia lub zmniejszenia przedmiotu zamówienia (ilość dostarczanych odpadów) w stosunku do określonych powyżej ilości o 30%. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty na wybraną część lub na wszystkie części. 6. Wymogi dotyczące gospodarowania odpadami 6.1. W ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu sądecko-gorlickiego zgodnie z uchwałą Sejmiku Województwa Małopolskiego w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego. W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art.17 ustawy o odpadach. 6.2. Wykonawca ponosi całkowita odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 6.2.. W celu zapewnienia warunków Wykonawca przedłoży Zamawiającemu umowę lub umowy zawarte z podmiotem lub z podmiotami prowadzącymi instalacje regionalne lub zastępcze przetwarzające zmieszane odpady komunalne, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania oraz odpadów zielonych wskazanych dla Regionu sądecko-gorlickiego w Planie Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego przy zachowaniu hierarchii postępowania z odpadami i zasada bliskości wyrażonymi w przepisach ustawy o odpadach oraz przedłoży Zamawiającemu zezwolenie na odzysk i unieszkodliwianie odpadów, o którym mowa w ustawie o odpadach, w przypadku gdy wykonawca zamierza prowadzić odzysk lub unieszkodliwianie odpadów we własnym zakresie. W przypadku gdy Wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu podmiotowi w celu ich odzysku lub unieszkodliwiania, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie. W przypadku gdy wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu podmiotowi prowadzącemu odzysk lub unieszkodliwianie poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie wynikające z prawa kraju przeznaczenia, jeżeli jest wymagane, a Wykonawca musi dostarczyć kopię tej umowy. 6.3.. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi. 7. Wymogi dotyczące realizacji przedmiotu umowy 7.1. Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentacje z realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: 7.1.1. Półroczne sprawozdania o masie poszczególnych rodzajów odpadów (z podaniem kodów odpadów zgodnie z obowiązującą klasyfikacją), stanowiących pozostałość po przerobie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, kierowaną do składowania wraz z podaniem instalacji do której zostały one przekazane. Sprawozdanie powinno być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami, a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków. 7.1.2 W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy o ucpg, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to informacji, w posiadaniu których będzie Wykonawca a nie Zamawiający. 7.1.3 Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do RIPOK-ów bądź innej jednostki do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska w sprawie wzorów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, oraz rozporządzeniu Ministra Środowiska w sprawie zakresu informacji oraz wzorów formularzy służących do sporządzania i przekazywania zbiorczych zestawień danych o odpadach. 8. Wykonawca zobowiązany jest również do: 8.1. Ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych w punkcie wagowym zlokalizowanym w miejscu przekazywania odpadów. 8.2. Potwierdzenie odebrania odpadów od Zamawiającego na karcie przekazania odpadów. 8.3. Niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o okolicznościach przeszkadzających w prawidłowym wykonaniu usługi. 8.4. Rozliczania się z wykonywanych usług poprzez przedstawienie wymaganych dokumentów. 8.5. Spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących zagospodarowania odpadów komunalnych. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo kompleksowej i wyrywkowej kontroli realizacji przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: I CZĘŚĆ Usługa polegająca na przyjmowaniu, składowaniu i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych postępowanie w częściach 1 zostało unieważnione gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: II CZĘŚĆ Usługa polegająca na przyjmowaniu, składowaniu i unieszkodliwianiu segregowanych (gromadzonych w sposób selektywny) podanych poniżej rodzajów odpadów: a) Metale i tworzywa sztuczne (20 01 39, 15 01 02, 15 01 05, 15 01 04, 20 01 40) Odpady segregowane oddawane będą w ilości ok. 300 ton rocznie.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych postępowanie w częściach 2 zostało unieważnione gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: III CZĘŚĆ Usługa polegająca na przyjmowaniu, składowaniu i unieszkodliwianiu segregowanych (gromadzonych w sposób selektywny) podanych poniżej rodzajów odpadów: a) Szkło (20 01 02, 15 01 07) Odpady segregowane oddawane będą w ilości ok. 200 ton rocznie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 39800.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PMP STYLE Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Naściszowa 60
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42984.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 42984.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42984.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: IV CZĘŚĆ Usługa polegająca na przyjmowaniu, składowaniu i unieszkodliwianiu segregowanych (gromadzonych w sposób selektywny) podanych poniżej rodzajów odpadów: a) Papier (20 01 01, 15 01 01) Odpady segregowane oddawane będą w ilości ok. 3 ton rocznie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 598.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PMP STYLE Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Naściszowa 60
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 644.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 644.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 644.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: V CZĘŚĆ Usługa polegająca na przyjmowaniu, składowaniu i unieszkodliwianiu segregowanych (gromadzonych w sposób selektywny w GPZOK) podanych poniżej rodzajów odpadów: a) Odpady zielone o kodzie 20 02 01 i pozostałych odpadów biodegradowalnych, Odpady segregowane oddawane będą w ilości ok. 7 ton rocznie.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych postępowanie zostało unieważnione gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: VI CZĘŚĆ Usługa polegająca na przyjmowaniu, składowaniu i unieszkodliwianiu segregowanych (gromadzonych w sposób selektywny w GPZOK) podanych poniżej rodzajów odpadów: a) Odpady remontowo budowlane Odpady segregowane oddawane będą w ilości ok. 100 ton rocznie.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych postępowanie w częściach 6 zostało unieważnione gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: VII CZĘŚĆ Usługa polegająca na przyjmowaniu, składowaniu i unieszkodliwianiu segregowanych (gromadzonych w sposób selektywny w GPZOK) podanych poniżej rodzajów odpadów: a) Odpady - zużyty sprzęt elektryczny Odpady segregowane oddawane będą w ilości ok. 15 ton rocznie.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych postępowanie w częściach 7 zostało unieważnione gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: VIII CZĘŚĆ Usługa polegająca na przyjmowaniu, składowaniu i unieszkodliwianiu segregowanych (gromadzonych w sposób selektywny w GPZOK) podanych poniżej rodzajów odpadów: a) Odpady wielkogabarytowe i meble Odpady segregowane oddawane będą w ilości ok. 100 t rocznie.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych postępowanie w częściach 8 zostało unieważnione gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: IX CZĘŚĆ Usługa polegająca na przyjmowaniu, składowaniu i unieszkodliwianiu segregowanych (gromadzonych w sposób selektywny w GPZOK) podanych poniżej rodzajów odpadów: a) Zużyte opony Odpady segregowane oddawane będą w ilości ok. 15 ton rocznie.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych postępowanie w częściach 9 zostało unieważnione gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: X CZĘŚĆ Usługa polegająca na przyjmowaniu, składowaniu i unieszkodliwianiu segregowanych (gromadzonych w sposób selektywny w GPZOK) podanych poniżej rodzajów odpadów: a) Pozostałe odpady z GPZOK - chemikalia, leki, baterie i akumulatory Odpady segregowane oddawane będą w ilości ok. 0,5 tony rocznie.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych postępowanie w częściach 10 zostało unieważnione gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.