eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › "Przebudowa budynku przy ul. Lipowej 81 w Łodzi dla Wydziału do Spraw Przestępczości Gospodarczej Prokuratury Regionalnej w Łodzi oraz Łódzkiego Zamiejscowego Wydziału Departamentu do Spraw Przestępczości Zorganizowanej i Korupcji Prokuratury Krajowej"



Ogłoszenie z dnia 2020-01-15

Ogłoszenie nr 510008386-N-2020 z dnia 15-01-2020 r.

Prokuratura Regionalna w Łodzi: "Przebudowa budynku przy ul. Lipowej 81 w Łodzi dla Wydziału do Spraw Przestępczości Gospodarczej Prokuratury Regionalnej w Łodzi oraz Łódzkiego Zamiejscowego Wydziału Departamentu do Spraw Przestępczości Zorganizowanej i Korupcji Prokuratury Krajowej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617324-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540250499-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Prokuratura Regionalna w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 36387901100000, ul. ul. Piotrkowska 151, 90-950 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 042 6649200, 6649251, e-mail prokapellodz@neostrada.pl, faks 426 649 255.
Adres strony internetowej (url): http://www.lodz.pr.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa budynku przy ul. Lipowej 81 w Łodzi dla Wydziału do Spraw Przestępczości Gospodarczej Prokuratury Regionalnej w Łodzi oraz Łódzkiego Zamiejscowego Wydziału Departamentu do Spraw Przestępczości Zorganizowanej i Korupcji Prokuratury Krajowej"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RPVIWBA261. 1 .2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku edukacyjnego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek administracji publicznej i jego nadbudowę w zakresie szybu windowego, dobudowę zadaszenia wejścia głównego, przebudowę i nadbudowę budynku garaży ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia pomocnicze oraz budowę i przebudowę utwardzeń z miejscami postojowymi, instalacji zewnętrznych elektrycznej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej na nieruchomości przy ul. Lipowej 81 w Łodzi, dz. ew. nr 68/5 w obrębie P-20. 2. Parametry techniczne budynku: o Powierzchnia zabudowy o Powierzchnia użytkowa o Kubatura brutto 422,00 m2 1295,31 m2 6305,62 m3 3. Budynek będzie wykorzystywany na potrzeby Prokuratury Regionalnej w Łodzi. Będzie stanowił siedzibę dla dwóch wydziałów, z których każdy zajmować będzie po dwie kondygnacje (1 i 2 oraz 3 i 4 piętro). Zakłada się łączną ilość pracowników w budynku w liczbie ok. 75 osób. 4. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w projekcie budowlanym, a także z postanowieniami SIWZ oraz załącznikami do SIWZ, tj.: o Projekt budowlany i wykonawczy projekt budowlany: Przebudowa budynku oraz garaży przy ul. Lipowej 81 na potrzeby Prokuratury Regionalnej w Łodzi. 5. Dokumenty stanowiące załączniki do umowy należy traktować jako wzajemnie objaśniające się i uzupełniające. 6. Zamawiający informuje, iż na przedmiotowy zakres zamówienia, została wydana decyzja pozwolenie na budowę. 7. Zakres robót objętych obowiązkami Wykonawcy robót szczegółowo opisany jest w części III SIWZ tj. dokumentacji projektowej. Dokumentacja dostępna jest do wglądu na stronie internetowej bądź w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Prokuratury Regionalnej w Łodzi. 8. Wykonawca podejmie środki skutecznie zabezpieczające teren budowy przed dostępem osób niepowołanych, a zwłaszcza - przed dostępem dzieci. Zamawiający w szczególności wymaga, aby Wykonawca zainstalował oświetlenie placu budowy, ogrodził plac budowy (ogrodzenie pełne) oraz zapewnił całodobową, nieprzerwaną ochronę placu budowy dla zakresu realizowanych robót oraz zapewnił zabezpieczenie przeciwpożarowe placu budowy. 9. Wykonawca dla określenia ceny oferty dokonuje wyceny robót na podstawie SIWZ i załączników do SIWZ, a w szczególności na podstawie przedmiarów robót, projektów budowlanych poszczególnych branż oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 10. Przedmiary robót przekazane Wykonawcy traktowane są jako materiał pomocniczy. Jeśli w przekazanym przez Zamawiającego przedmiarze robót nie zostały ujęte wszystkie niezbędne materiały i nakłady pracy lub zostały ujęte w innym rozmiarze, Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie określonym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz pozwoleniem na budowę, bez prawa do oddzielnego wynagrodzenia. 11. Wykonawca będzie rozliczany na podstawie harmonogramu rzeczowo - finansowego obejmującego wszystkie koszty składające się na cenę oferty brutto. 12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przedłoży w terminie 14 dni od podpisania umowy a) harmonogram rzeczowo - finansowy do akceptacji przez Zamawiającego. Szczegółowa treść harmonogramu zostanie uzgodniona pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym niezwłocznie po podpisaniu umowy. b) kosztorys opracowany metodą kalkulacji szczegółowej. Kosztorys winien być zgodny co do wartości z ofertą. Kosztorysy powinny zawierać m.in. tabele elementów scalonych, stawki roboczogodziny, narzuty kosztów ogólnych, kosztów zakupu oraz zysk, a także zestawienia robocizny, materiałów i sprzętu. Tak sporządzone kosztorysy będą podstawą do rozliczania robót, o których mowa w § 13 Umowy. Kosztorys nie będzie miał zastosowania do rozliczania robót objętych przedmiarem Umowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45262500-6, 45262100-2, 45311000-0, 45330000-9, 45331000-6, 45332000-3, 45332200-5, 45421000-4, 45442100-8, 45443000-4, 45310000-3, 45315100-9, 45317000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9864053.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JAWBUD Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@jawbud.com
Adres pocztowy: Al. Piłsudskiego 67
Kod pocztowy: 90-329
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13465519.71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13465519.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16974000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.