Ogłoszenie z dnia 2019-01-14
Ogłoszenie nr 510007594-N-2019 z dnia 14-01-2019 r.
Zespół Opieki Zdrowotnej: Wykonywanie usług związanych z zamawianiem
i sprzedażą świadczeń zdrowotnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 000304415,
ul. ul. Szpitalna
22,
34-200
Sucha Beskidzka, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48338723111, e-mail
zozsuchabeskidzka@wp.pl, faks
+480338723111.
Adres strony internetowej (url): www.zozsuchabeskidzka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług związanych z zamawianiem i sprzedażą świadczeń zdrowotnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZOZ.V.010/DZP/17/US/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z zamawianiem i sprzedażą świadczeń zdrowotnych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Prowadzenie całokształtu prac związanych z zamawianiem i sprzedażą świadczeń zdrowotnych, w szczególności: 1) przygotowanie kalkulacji na zmówienie świadczenia zdrowotnego, 2) przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia: ustalenie przedmiotu zamówienia, zasad finansowania, terminu obowiązywania umowy, przygotowanie wzoru umowy, uzyskanie informacji z jednostek/komórek organizacyjnych w zakresie prowadzonego świadczenia zdrowotnego, konsultacje z Działem Prawnym oraz Dyrekcją, po przeprowadzonych konsultacjach wprowadzenie zmian w SWIZ, przygotowanie odpowiedzi na pytania w sprawie konkursu, 3) przygotowanie procedury konkursowej: ogłoszenie, ustalenie składu osobowego komisji, przeprowadzenie procedury konkursowej, przygotowanie dokumentacji konkursowej, ogłoszenie wyników konkursu, 4) przygotowanie umów na świadczenia zdrowotne z uwzględnieniem ustaleń określonych w SWIZ zgodnie z wymaganiami prawnymi oraz innymi obowiązującymi u Zamawiajacego, 5) monitorowanie umów związanych ze sprzedażą przez Zamawiającego świadczeń zdrowotnych w zakresie opieki profilaktycznej nad pracownikami zakładów pracy, tj.: czuwanie nad aktualnością i poprawnością zapisów umowy, przygotowanie aneksów do umów, porozumień, przygotowywanie korespondencji wiążącej się z nadzorowanymi umowami, inne bieżące czynności związane z monitorowaniem umów, 6) monitorowanie umów związanych z zakupem i sprzedażą przez Zamawiającego świadczeń zdrowotnych innych niż określonych w pkt. 5, tj: a) czuwanie nad aktualnością i poprawnością zapisów umowy, przygotowanie aneksów do umów, porozumień, jak również innych pism wiążących się z nadzorowanymi umowami, a) przygotowywanie korespondencji wiążącej się z nadzorowanymi umowami, b) prowadzenie analizy finansowej na zlecenie Zamawiającego w trakcie trwania umowy, c) inne bieżące czynności związane z monitorowaniem umów, 7) przygotowanie pism oraz prowadzenie korespondencji w zakresie realizowanych zadań i przedstawianie ich do podpisu Zamawiającemu; rozdysponowanie wg kompetencji, 8) wydawania zaświadczeń potwierdzających realizację świadczeń zdrowotnych u Zamawiającego, 9) wykonywanie innych zadań związanych z zamawianiem i sprzedażą świadczeń zdrowotnych w zależności od potrzeb Zamawiającego, 10) Wykonawca będzie wykonywał zadania określone w umowie maksymalnie 184 godziny miesięcznie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 85.32.10.00 - Administracyjne usługi społeczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
232300.06
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Katarzyna Dyrcz
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
155403.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Wykonanie miejsc postojowych przed szpitalem w Suchej Beskidzkiej
- Pełnienie funkcji fizyka medycznego
- Dostawa młodych ziemniaków
- Renowacja budynku Zespołu Szkół im. Hugona Kołłątaja w Jordanowie ul. Kolejowa 9
- Renowacja budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Makowie Podhalańskim przy ul. Orkana 24
- Remont budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Suchej Beskidzkiej, w tym przebudowa kotłowni i odnowienie elewacji z częściową termomodernizacją
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.