eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha Beskidzka › Wykonywanie usług związanych z zamawianiem i sprzedażą świadczeń zdrowotnych



Ogłoszenie z dnia 2019-01-14

Ogłoszenie nr 510007594-N-2019 z dnia 14-01-2019 r.

Zespół Opieki Zdrowotnej: Wykonywanie usług związanych z zamawianiem i sprzedażą świadczeń zdrowotnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 000304415, ul. ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48338723111, e-mail zozsuchabeskidzka@wp.pl, faks +480338723111.
Adres strony internetowej (url): www.zozsuchabeskidzka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonywanie usług związanych z zamawianiem i sprzedażą świadczeń zdrowotnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZOZ.V.010/DZP/17/US/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z zamawianiem i sprzedażą świadczeń zdrowotnych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Prowadzenie całokształtu prac związanych z zamawianiem i sprzedażą świadczeń zdrowotnych, w szczególności: 1) przygotowanie kalkulacji na zmówienie świadczenia zdrowotnego, 2) przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia: ustalenie przedmiotu zamówienia, zasad finansowania, terminu obowiązywania umowy, przygotowanie wzoru umowy, uzyskanie informacji z jednostek/komórek organizacyjnych w zakresie prowadzonego świadczenia zdrowotnego, konsultacje z Działem Prawnym oraz Dyrekcją, po przeprowadzonych konsultacjach wprowadzenie zmian w SWIZ, przygotowanie odpowiedzi na pytania w sprawie konkursu, 3) przygotowanie procedury konkursowej: ogłoszenie, ustalenie składu osobowego komisji, przeprowadzenie procedury konkursowej, przygotowanie dokumentacji konkursowej, ogłoszenie wyników konkursu, 4) przygotowanie umów na świadczenia zdrowotne z uwzględnieniem ustaleń określonych w SWIZ zgodnie z wymaganiami prawnymi oraz innymi obowiązującymi u Zamawiajacego, 5) monitorowanie umów związanych ze sprzedażą przez Zamawiającego świadczeń zdrowotnych w zakresie opieki profilaktycznej nad pracownikami zakładów pracy, tj.: czuwanie nad aktualnością i poprawnością zapisów umowy, przygotowanie aneksów do umów, porozumień, przygotowywanie korespondencji wiążącej się z nadzorowanymi umowami, inne bieżące czynności związane z monitorowaniem umów, 6) monitorowanie umów związanych z zakupem i sprzedażą przez Zamawiającego świadczeń zdrowotnych innych niż określonych w pkt. 5, tj: a) czuwanie nad aktualnością i poprawnością zapisów umowy, przygotowanie aneksów do umów, porozumień, jak również innych pism wiążących się z nadzorowanymi umowami, a) przygotowywanie korespondencji wiążącej się z nadzorowanymi umowami, b) prowadzenie analizy finansowej na zlecenie Zamawiającego w trakcie trwania umowy, c) inne bieżące czynności związane z monitorowaniem umów, 7) przygotowanie pism oraz prowadzenie korespondencji w zakresie realizowanych zadań i przedstawianie ich do podpisu Zamawiającemu; rozdysponowanie wg kompetencji, 8) wydawania zaświadczeń potwierdzających realizację świadczeń zdrowotnych u Zamawiającego, 9) wykonywanie innych zadań związanych z zamawianiem i sprzedażą świadczeń zdrowotnych w zależności od potrzeb Zamawiającego, 10) Wykonawca będzie wykonywał zadania określone w umowie maksymalnie 184 godziny miesięcznie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 85.32.10.00 - Administracyjne usługi społeczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 232300.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Katarzyna Dyrcz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Wolności 43c/10
Kod pocztowy: 33-330
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 155403.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 155403.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 155403.36
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.