Ogłoszenie z dnia 2019-01-11
Ogłoszenie nr 510007363-N-2019 z dnia 11-01-2019 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi: Dostawy artykułów spożywczych różnych, produktów przemiału ziarna i przetworzonych warzyw i owoców dla Miejskiego Ośrodka Pomocy
Społecznej w Łodzi.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 664104-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 004345575,
ul. ul.Kilińskiego
102,
90-012
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 6324034, e-mail
sekretariat@mops.lodz.pl, faks
42 6324130.
Adres strony internetowej (url): www.mops.lodz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy artykułów spożywczych różnych, produktów przemiału ziarna i przetworzonych warzyw i owoców dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):43/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych różnych, produktów przemiału ziarna i przetworzonych warzyw i owoców dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2a, 2b,2c do SIWZ Pakiecie asortymentowo-cenowym. 3. Ilości podane w pakiecie asortymentowo-cenowym są ilościami szacunkowymi. Zamawiający dopuszcza prawo do dokonywania zmian co do ilości w ramach danego asortymentu w zależności od rzeczywistych potrzeb z zachowaniem wartości brutto zawartej umowy. 4. Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości artykułów pomiędzy poszczególnymi asortymentami pakietu asortymentowo-cenowego w ramach wartości brutto zamówienia. 5. Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia są niżej wymienione placówki: - Dom Dziennego Pobytu w Łodzi Al. Kościuszki 29 - Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Borowa 6 - Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul Ćwiklińskiej 18 - Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Fabryczna 19 - Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Grota -Roweckiego 30 - Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Jaracza 36 - Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul.Lelewela 17 - Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. 1 -Maja 24/26 - Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Narutowicza 37 - Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Organizacji WIN 37 - Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Obywatelska 69 - Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Piotrkowska 203/205 - Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Rojna 52 - Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Smetany 4 - Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Wrocławska 10 - Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Zbocze 2a - Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych w Łodzi ul. Ćwiklińskiej 5a - Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych w Łodzi ul. Rojna 18a - Dzienny Dom "Senior Wigor" w Łodzi, ul. Senatorska 4 6. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia 3 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środa i piątek w godzinach 07.00 - 12.00 pod wskazane w pkt. 6 adresy placówek Zamawiającego. 7. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy wraz z rozładunkiem i wniesieniem dostarczonych towarów do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 8. Zamówienia na poszczególne dostawy będą składane na podane w ofercie przez Wykonawcę numery telefonów, faksu lub adresy poczty elektronicznej z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 9. Wykonawca dostarczy artykuły żywnościowe zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem. 10. Dostawy będą realizowane w dniu określonym w zamówieniu, zgodnie z zadeklarowanym przez Wykonawcę terminem dostawy w złożonej ofercie. 11. Wymagania z zakresu przedmiotu zamówienia: a) każdy produkt winien być wytworzony zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2018 roku poz. 1541 ze zm.) oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie; b) każdy produkt winien odpowiadać normom jakościowym GHP, GMP lub systemowi HACCP; c) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą; d) Zamawiający ma prawo sprawdzić podczas odbioru przedmiot zamówienia pod względem jakości i ilości produktów; e) dostarczane artykuły żywnościowe będą odpowiednio zapakowane, aby nie uległy zniszczeniu podczas transportu, 12. Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy w przypadku: a) stwierdzenia nieświeżości dostarczonego artykułu; b) dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony; c) dostarczenia artykułów w terminie nie uzgodnionym z Zamawiającym; d) dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem. 13. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia; b) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; c) Wykonawca zapewni należytą staranność przy realizacji zamówienia, rozumianą jako staranność profesjonalną w działalności objętej przedmiotem zamówienia; d) Wykonawca wyda przedmiot zamówienia zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem ilościowym; e) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca okaże w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi; f) zgłaszanie na piśmie Zamawiającemu wszelkich zmian numerów telefonów, faksu lub adresu poczty elektronicznej. 14. W razie stwierdzenia wad lub braków podczas przyjęcia dostawy, Zamawiający odmówi jej przyjęcia i telefonicznie, faksem lub pocztą e-mail zgłosi reklamację Wykonawcy. 15. W przypadku ujawnienia wad jakościowych i ilościowych artykułów żywnościowych, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie w formie pisemnej faksem lub pocztą e-mail Wykonawcę. 16. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego artykułu żywnościowego na wolny od wad lub dostarczenia brakującej ilości artykułów w terminie 2 godzin od zgłoszenia reklamacji. 17. W przypadku niedotrzymania terminu wyznaczonego na wymianę towaru, Zamawiający będzie miał prawo zakupić na koszt Wykonawcy produkty będące jej przedmiotem. 18. Wykonawca po dokonaniu dostawy będzie każdorazowo wystawiał fakturę. 19. Każda faktura będzie zawierała wykaz dostarczonych produktów. 20. Zapłata za dostarczone artykuły żywnościowe będzie płatna w terminie do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, do placówki podległej, która odebrała artykuły żywnościowe, w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy. 21. Dniem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 22. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 23. Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę. 24. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 25. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV: 15411000-2, 15610000-7, 15320000-7, 15330000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
219117.07
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Familia Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
242724.53
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 131
- Usługi utrzymania ciągłości drukowania, serwisu i zapewnienie funkcjonowania urządzeń drukujących na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Remont sanitariatów w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. A. Tansmana w Łodzi
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego ze specjalistyczną zabudową biurową na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Łodzi
- Dostawa oprogramowania biurowego w ramach I wyposażenia dla CBZC
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach I wyposażenia CBZC
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 2 im. Księdza Jana Twardowskiego w Białymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-873 Białystok
- Zakup i sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. Józefa Żurawia w Brzózie Królewskiej w II połowie 2024 roku z podziałem na części
- Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 05-840 Brwinów
- Dostawa owoców i warzyw przetworzonych do Zakładu Karnego w Cieszynie oraz Oddziału Zewnętrznego w Bielsku-Białej
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2024 roku - z podziałem na 6 części
więcej: Soki owocowe i warzywne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.