eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suszec › Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Suszec oraz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w 2019 roku



Ogłoszenie z dnia 2019-01-11

Ogłoszenie nr 510007061-N-2019 z dnia 11-01-2019 r.

Gminny Zespół Usług Wspólnych w Suszcu: Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Suszec oraz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w 2019 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 648256-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500280798-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminny Zespół Usług Wspólnych w Suszcu, Krajowy numer identyfikacyjny 27208695300000, ul. ul. Wyzwolenia 2, 43-267 Suszec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2124277, 2124436, e-mail kierownik@gzo.suszec.pl, faks 32 2124277, 2124436.
Adres strony internetowej (url): www.gzo.suszec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Suszec oraz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w 2019 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GZUW.ZP.272.02.2018.KB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów, w tym osób niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Suszec (w miejscowościach: Suszec, Kryry, Mizerów, Kobielice, Radostowice, Rudziczka) do: 1) Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie, ul. Zamenhofa 5, 2) Szkoły Podstawowej Nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi w Pszczynie, ul. Księżycowa 25, 3) Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Radostowicach, ul. Dworcowa 56, 4) Szkoły Podstawowej w Suszcu, ul. Szkolna 130, 5) Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach, ul. Piastów Górnośląskich 8, 6) Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Piasku, ul. Dworcowa 27, 43-211 Piasek w okresie od 02.01.2019 r. do 31.12.2019 r., w dniach nauki szkolnej, przyjmując organizację roku szkolnego 2018/2019 i 2019/2020 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 13 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów i szczegółowych zasad działania placówek publicznych, warunków pobytu dzieci i młodzieży w tych placówkach oraz wysokości i zasad odpłatności wnoszonej przez rodziców za pobyt ich dzieci w tych placówkach (Dz. U. z 2017 r., poz. 1628 ze zm.). W/w rozporządzenia odnoszą się do wszystkich części postępowania opisanych w punkcie 3.3. 3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje 5 zadań (części): 1) ZADANIE Nr 1 "Dowóz uczniów do szkół specjalnych w Pszczynie " a) zadanie to polega na wykonywaniu usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 39 ust. 4 pkt 1 oraz jeśli zajdzie taka potrzeba art. 32 ust. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 996 ze zm.), z terenu Gminy Suszec do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie, Szkoły Podstawowej Nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi w Pszczynie, w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2018/2019 i roku szk. 2019/2020. b) dowóz od poniedziałku do piątku, na godzinę 8:00, odwóz po skończonych zajęciach o godz. 14:20 - 14:30. Dopuszczalne są zmiany godzin dowozu i odwozu uczniów ze względu na organizację zajęć i po uzgodnieniu z Dyrektorami tych szkół. Godzina odjazdu z pierwszego przystanku: 6:30. c) trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w szkół specjalnych. d) adresy dzieci dojeżdżających do poszczególnych szkół: - Zespół Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie: Mizerów, ul. Wyzwolenia - 1 uczeń; Mizerów, ul. Potoczek - 1 uczeń; Mizerów, ul. Lipki - 1 uczeń; Kryry, ul. Krótka - 1 uczeń; Kryry, Nierad - 2 uczniów; Suszec, ul. Piaskowa - 1 uczeń; Suszec, ul. Szkolna - 1 uczeń; Suszec, ul. Srebrna - 1 uczeń; Suszec, ul. Deszczowa - 1 uczeń; Rudziczka, ul. Wąska - 1 uczeń; Radostowice, ul. Stara Droga - 1 uczeń; Radostowice ul. Dworcowa - 1 uczeń; Razem : 13 uczniów - Szkoła Podstawowa Nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi w Pszczynie Radostowice, ul. Porębska - 1 uczeń W roku szkolnym 2018/2019 liczba uczniów dowożonych do w/w szkół wynosi łącznie 14 uczniów. e) liczba uczniów dowożonych do w/w placówek wynika z ilości uczniów do nich zapisanych lub kontynuujących naukę w danym roku szkolnym. Liczba ta może też ulec zmianie począwszy od 1 września 2019 r. (rok szkolny 2019/2020), w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno- Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec lub rezygnacji z dowozu innych uczniów. Liczba ta może również ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2018/2019 ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub inne powody losowe. W każdym przypadku Zamawiający będzie na bieżąco informował przewoźnika o zaistniałych zmianach. Liczba przewożonych dzieci w roku szkolnym 2019/2020 zostanie ustalona prze Zamawiającego w porozumieniu z w/w placówkami zawartym do dnia 31.08.2019 r. f) w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 10 do SIWZ - "Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki". g) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości oraz posiadający liczbę miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. Pojazdy do przewozu dzieci do szkół specjalnych muszą posiadać pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach oraz być dostosowane do rodzaju niepełnosprawności i wieku dzieci. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w rozporządzeniu z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022). h) przewidywana liczba dni dowozu - 184 dni. i) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi około 70 km 2) ZADANIE Nr 2 "Dowóz uczniów oddziałów gimnazjalnych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Radostowicach" a) zadanie to polega na wykonywaniu usługi przewozu uczniów klas gimnazjalnych z Kobielic do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Radostowicach oraz odwóz w dniach nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego 2018/2019, na godzinę 8:00, począwszy od przystanku Kobielice - Szkoła, a następnie przystanek Kobielice - Kościół, Kobielice - MEDROS i dalej do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Radostowicach. Odwozy po zajęciach szkolnych będą się odbywały w odwrotnej kolejności, zgodnie z rozkładem zajęć szkolnych (zajęcia obowiązkowe i dodatkowe zajęcia edukacyjne) w danym roku szkolnym. W roku szkolnym 2019/2020 dowożenie nie będzie już kontynuowane gdyż nie będzie już klas gimnazjalnych. b) przewidywane godziny dowozu i odwozu uczniów do ZSP Radostowice Godziny odjazdu z poszczególnych przystanków: - Kobielice - Szkoła: godzina 7 : 40 - Kobielice - Kościół: godzina 7 : 42 - Kobielice - Medros: godzina 7 : 45 Godziny odwozów z ZSP Radostowice: Poniedziałek godz. 15.45 Wtorek godz. 14.50 Środa godz. 15.45 Czwartek godz. 15.45 Piątek godz. 13.55 c) w okresie wiosennym i jesiennym liczba dowożonych uczniów może ulec zmianie ze względu na dojazdy uczniów własnymi środkami komunikacji. Informację w tej sprawie udzieli Dyrektor ZSP Radostowice. Szczegółowy rozkład zajęć szkolnych przedstawi Dyrektor Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Radostowicach na 5 dni przed datą rozpoczęcia dowozu. d) ilość uczniów przewidziana do przewozu: - w roku szkolnym 2018/2019: Przystanek Kobielice - Szkoła: 7 uczniów; Przystanek Kobielice - Kościół: 8 uczniów; Przystanek Kobielice - MEDROS: 8 uczniów; razem: 23 uczniów. Ilość dojeżdżających uczniów uzależniona jest od warunków pogodowych, od sytuacji losowej uczniów oraz organizacji zajęć edukacyjnych w danym dniu. e) w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 10 do SIWZ - "Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki". f) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości, posiadający liczbę miejsc siedzących/stojących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w rozporządzeniu z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022). g) przewidywana liczba dni dowozu - 105 dni. h) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi około 8 km. 3) ZADANIE Nr 3 "Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu" a) zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów z Suszca - Branicy do Szkoły Podstawowej w Suszcu oraz odwóz w dniach nauki szkolnej. Trasa przewozu obejmuje przewóz dzieci z miejsca ustalonego z rodzicami dzieci (przystanek na skrzyżowaniu z ul. Pszczyńską w Suszcu - Branicy) i przewiezienie ich do Szkoły Podstawowej w Suszcu na godz. 8:00 i odwóz dzieci po zajęciach szkolnych w każdym dniu nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego 2018/2019 i roku szkolnego 2019/2020. Jeżeli zajdzie potrzeba dowozu dzieci do Przedszkola Publicznego w Suszcu, to w ramach tego zadania, wykonawca będzie zobowiązany do takiego dowozu. Dowóz ten będzie się odbywał w tych samych godzinach co do Szkoły Podstawowej. b) informację o szczegółowych godzinach zakończenia zajęć w szkole w poszczególnych dniach nauki szkolnej uzyskać można u Dyrektora Szkoły Podstawowej w Suszcu. Przewiduje się następujące godziny dowozu: - przystanek Suszec - Branica: godzina 7: 30 - Szkoła Podstawowa w Suszcu - godzina 7:40 Przewiduje się następujące godziny odwozu: - Szkoła Podstawowa w Suszcu - godzina 14:30 - przystanek Suszec - Branica: godzina 14:40 ilość uczniów przewidziana do przewozu: - w roku szkolnym 2018/2019: 8 uczniów; - w roku szkolnym 2019/2020: 8 uczniów; c) w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 10 do SIWZ - "Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki". d) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości, posiadający liczbę miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w rozporządzeniu z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022). e) przewidywana liczba dni dowozu - 184 dni. f) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi około 8 km. g) ilość dzieci dowożonych do szkół może ulec zmianie w roku szkolnym 2019/2020. Liczba ta zostanie ustalona prze Zamawiającego w porozumieniu z w/w placówkami do dnia 31.08.2019 r. 4) ZADANIE Nr 4 "Dowóz uczniów do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach (OREW)" a) zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Suszec do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 39 ust. 4 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 996 ze zm.), w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2018/2019 i roku szk. 2019/2020. b) dowóz do placówki od poniedziałku do piątku na godzinę 8:00, odwóz po zakończonych zajęciach o godz. 14:00. c) trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w ośrodka. d) adresy dzieci dojeżdżających do ośrodka : Suszec, ul. Polna - 1 uczeń; Suszec, ul. Piaskowa - 1 uczeń; Rudziczka, ul. Napieralskiego - 1 uczeń W roku szkolnym 2018/2019 do w/w ośrodka dowożonych będzie 3 uczniów. e) liczba ta może ulec zmianie począwszy od 1 września 2019 r. (rok szkolny 2019/2020), w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno - Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec lub rezygnacji z dowozu innych uczniów. Liczba ta może również ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2018/2019 ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub inne powody losowe. W każdym przypadku Zamawiający będzie na bieżąco informował przewoźnika o zaistniałych zmianach. Liczba przewożonych dzieci w roku szkolnym 2019/2020 zostanie ustalona prze Zamawiającego w porozumieniu z w/w Ośrodkiem do dnia 31.08.2019 r. f) w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 10 do SIWZ - "Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki". g) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości oraz posiadający liczbę miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. Pojazdy do przewozu dzieci do szkół specjalnych muszą posiadać pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach oraz być dostosowane do rodzaju niepełnosprawności i wieku dzieci. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w rozporządzeniu z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022). h) przewidywana liczba dni dowozu - 222 dni (od 02.01.2019 r. do 12.07.2019 r.; od 19.08.2019 r. do 20.12.2019 r.) i) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi około 22 km. 5) ZADANIE Nr 5 "Dowóz uczniów do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Pszczynie (DOREW)" a) zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Suszec do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Pszczynie, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 39 ust. 4 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 996 ze zm.) w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2018/2019 i roku szk. 2019/2020. Dowóz do placówki od poniedziałku do piątku na godzinę 8:00, odwóz po zakończonych zajęciach o godz. 15:00. b) trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w ośrodka. c) adresy dzieci dojeżdżających do ośrodka : Suszec, ul. Polna - 1 uczeń; Kobielice ul. Stara Droga - 1 uczeń W roku szkolnym 2018/2019 do w/w ośrodka dowożonych będzie 2 uczniów. Uczniowie poruszają się na wózkach inwalidzkich. d) liczba ta może też ulec zmianie począwszy od 1 września 2019 r. (rok szkolny 2019/2020), w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno - Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec lub rezygnacji z dowozu innych uczniów. Liczba ta może również ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2018/2019 ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub inne powody losowe. W każdym przypadku Zamawiający będzie na bieżąco informował przewoźnika o zaistniałych zmianach. Liczba przewożonych dzieci w roku szkolnym 2019/2020 zostanie ustalona przez Zamawiającego w porozumieniu z w/w Ośrodkiem zawartym do dnia 31.08.2019 r. e) w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 10 do SIWZ - "Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki". f) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości oraz posiadający liczbę miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. Pojazdy do przewozu dzieci do szkół specjalnych muszą posiadać pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach oraz być przystosowane do przewozu uczniów na wózkach inwalidzkich. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w rozporządzeniu z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022). g) przewidywana liczba dni dowozu - 220 dni (z wyłączeniem miesiąca lipca). h) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi około 35 km.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9


Dodatkowe kody CPV: 60130000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dowóz uczniów do szkół specjalnych w Pszczynie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 62463.81
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Disco Life Drink Bar Przewóz Osób Zbigniew Czech
Email wykonawcy: zbigniew.czech@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Nadrzeczna 40
Kod pocztowy: 43-265
Miejscowość: Mizerów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 63112.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 63112.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 63112.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dowóz uczniów oddziałów gimnazjalnych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Radostowicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24269.20
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Disco Life Drink Bar Przewóz Osób Zbigniew Czech
Email wykonawcy: zbigniew.czech@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Nadrzeczna 40
Kod pocztowy: 43-265
Miejscowość: Mizerów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28350.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28350.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28350.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34289.44
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Disco Life Drink Bar Przewóz Osób Zbigniew Czech
Email wykonawcy: zbigniew.czech@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Nadrzeczna 40
Kod pocztowy: 43-265
Miejscowość: Mizerów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 36800.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dowóz uczniów do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach (OREW)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 30404.84
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Żorach
Email wykonawcy: bop.zory@psoni.org.pl
Adres pocztowy: ul. Piastów Górnośląskich 8
Kod pocztowy: 44-240
Miejscowość: Żory
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29304.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29304.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29304.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dowóz uczniów do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Pszczynie (DOREW)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 31489.39
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 78408.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.