eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli do pomieszczeń administracyjnych i przestrzeni wspólnych szkoły



Ogłoszenie z dnia 2020-01-13

Ogłoszenie nr 510005704-N-2020 z dnia 13-01-2020 r.

Zespół Państwowych Szkół Muzycznych Nr 1 w Warszawie: Dostawa mebli do pomieszczeń administracyjnych i przestrzeni wspólnych szkoły

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 629622-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Państwowych Szkół Muzycznych Nr 1 w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 15198720000000, ul. ul. Miodowa , 00-246 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-22 831 16 23, e-mail sekretariat@miodowa.edu.pl, faks 0-22 831 54 63.
Adres strony internetowej (url): www.miodowa.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: szkoła muzyczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa mebli do pomieszczeń administracyjnych i przestrzeni wspólnych szkoły

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

M/2/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, przechowanie i dostawa mebli do pomieszczeń administracyjnych i przestrzeni wspólnych szkoły zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w Załączniku nr 6 do SIWZ. 2. Dodatkowe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Meble powinny spełniać wymagania techniczne zawarte w przedmiotowej specyfikacji, być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji; b) Wykonawca zobowiązany będzie do przechowania wszystkich dostarczonych mebli od dnia podpisania protokołu odbioru do dnia 30.09.2020 r., na własne ryzyko. Koszt przechowywania mebli Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie ofertowej. Szczegółowe warunki przechowania określone zostały w projekcie umowy zawartym w Załączniku nr 5 do SIWZ. c) po upływie okresu przechowywania Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia własnym transportem, rozładunku i rozpakowania, ustawienia lub montażu mebli we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (nowa siedziba Zamawiającego). d) wypoziomowanie i usunięcie opakowań związanych z dostawą i montażem mebli, e) po zakończeniu dostawy i montażu mebli pozostawienie umeblowanych pomieszczeń, w należytym porządku i czystości. 3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie uszkodzenia i szkody powstałe w trakcie realizacji umowy. 4. Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy, jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu próbek okleiny na meble, materiałów obiciowych, katalogów, folderów lub szkicy oferowanych mebli. 6. Wykonawca przystąpi do dostawy po zaakceptowaniu przez Zamawiającego proponowanych mebli. 7. Przed dostawą i montażem Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu na meble, wymagane atesty, certyfikaty i znaki bezpieczeństwa lub świadectwa dopuszczenia do eksploatacji, deklaracje zgodności pod względem BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 8. Szczegółowe warunki realizacji umowy zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3


Dodatkowe kody CPV: 39130000-2, 39121000-6, 39110000-6, 39516100-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Dostawa mebli do pomieszczeń administracyjnych i przestrzeni wspólnych szkoły

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 465128.37
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALDUO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Księcia Józefa 54a
Kod pocztowy: 30-206
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 572107.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 572107.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 635863.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.