eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › wykonanie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim ul. Sądowa 2

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-10

Ogłoszenie nr 510005004-N-2020 z dnia 10-01-2020 r.

Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim: wykonanie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim ul. Sądowa 2

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim, Krajowy numer identyfikacyjny 32403300000000, ul. ul. Sądowa 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 625 926 103, e-mail sad.ostrow@promax.media.pl, faks 625 926 160.
Adres strony internetowej (url): www.ostrow.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

wykonanie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim ul. Sądowa 2

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

A-213-2/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Sądowa 2 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 1.Prace powinny odbywać się w dni robocze i w razie potrzeby w dni wolne od pracy w następujących godzinach: a.Pomieszczenia szczególnie chronione niedostępne po godzinach urzędowania (dwa pomieszczenia serwerowni, kasa, Kancelaria tajna, pomieszczenia archiwum) - w godzinach urzędowania Sądu. Sprzątanie powinno się odbywać w obecności osoby pracującej w tym pomieszczeniu. b.Pozostała powierzchnia biurowa oraz inne pomieszczenia ogólnodostępne - w godzinach od 15.15 do 21-ej. c.Powierzchnie ciągów komunikacyjnych, sale rozpraw - w godzinach od 15.15 do 21-ej. 2.Obowiązki w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, korytarzy, klatek schodowych oraz toalet - w godzinach od 15.15 do 21-ej.4. Wykonawca zobowiązany będzie do: a)zapewnienia odpowiedniego sprawnego sprzętu technicznego, środków czystości oraz środków higienicznych do realizacji czynności objętych umową, w tym worków na śmieci uwzględniając prowadzoną u Zamawiającego segregację śmieci. b)zapewnienia środków chemicznych używanych do wykonywania przedmiotu umowy będącymi biologicznie neutralnymi - wszystkie produkty będą należytej jakości i spełniać będą wymagania wynikające z przepisów dotyczących ochrony środowiska c)zapewnienia środków chemicznych przeznaczonych do używania odpowiednio do każdej z zastosowanych powierzchni i rodzaju wykonywanych czynności d)wyznaczenia osoby/osób do sprawowania bezpośredniego nadzoru nad pracą osób sprzątających oraz do bieżącego kontaktu z Zamawiającym, e)zapewnienia, aby osoby sprzątające: opobierały i zdawały klucze do pomieszczeń z pomieszczenia ochrony, o przestrzegały zasady, aby były otwarte tylko pomieszczenia aktualnie sprzątane; pozostałe pokoje powinny być zamknięte, ozamykały okna po zakończeniu prac, sprawdzały zamknięcia kranów, ozostały pouczone o sposobie zachowania się w pomieszczeniach, w których dostępne mogą być informacje zawierające dane osobowe, w oparciu o informacje przekazane przez Zamawiającego, o nie wprowadzały do pomieszczeń osób obcych i członków rodziny, o nie przemieszczały wewnątrz budynku oraz nie wynosiły na zewnątrz sprzętu biurowego oraz mebli, o niezwłocznie powiadamiały ochronę o zauważonych przypadkach noszących znamiona kradzieży oraz mogących spowodować pożar, zalanie wodą itp, owykonywały wszystkie prace zgodnie z przepisami bhp oraz p.poż., odokonywały zgłoszenia usterek - uszkodzeń, usterek, awarii, zauważonych podczas prac codziennych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90919200-4


Dodatkowe kody CPV: 90911300-9, 90911200-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 143702.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ksomar Sp. z o.o. sp.k.
Email wykonawcy: biuro@ksomar.pl
Adres pocztowy: ul. Wrzosowa 2A
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 175754.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 175754.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 178596.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych. Nie jest to usługa nietypowa, specjalnego przeznaczenia, wymagająca szczególnych kwalifikacji.Zamówienie dotyczy usługi popularnej zaspokajającej potrzeby wszystkich kategorii odbiorców zarówno publicznych, jak i prywatnych. Na rynku lokalnym jest wielu oferentów świadczących usługi będące przedmiotem zamówienia.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.