Ogłoszenie nr 510005004-N-2020 z dnia 10-01-2020 r.
Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim: wykonanie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim ul. Sądowa 2
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim, Krajowy numer identyfikacyjny 32403300000000,
ul. ul. Sądowa
2,
63-400
Ostrów Wielkopolski, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
625 926 103, e-mail
sad.ostrow@promax.media.pl, faks
625 926 160.
Adres strony internetowej (url): www.ostrow.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim ul. Sądowa 2
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):A-213-2/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Sądowa 2 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 1.Prace powinny odbywać się w dni robocze i w razie potrzeby w dni wolne od pracy w następujących godzinach: a.Pomieszczenia szczególnie chronione niedostępne po godzinach urzędowania (dwa pomieszczenia serwerowni, kasa, Kancelaria tajna, pomieszczenia archiwum) - w godzinach urzędowania Sądu. Sprzątanie powinno się odbywać w obecności osoby pracującej w tym pomieszczeniu. b.Pozostała powierzchnia biurowa oraz inne pomieszczenia ogólnodostępne - w godzinach od 15.15 do 21-ej. c.Powierzchnie ciągów komunikacyjnych, sale rozpraw - w godzinach od 15.15 do 21-ej. 2.Obowiązki w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, korytarzy, klatek schodowych oraz toalet - w godzinach od 15.15 do 21-ej.4. Wykonawca zobowiązany będzie do: a)zapewnienia odpowiedniego sprawnego sprzętu technicznego, środków czystości oraz środków higienicznych do realizacji czynności objętych umową, w tym worków na śmieci uwzględniając prowadzoną u Zamawiającego segregację śmieci. b)zapewnienia środków chemicznych używanych do wykonywania przedmiotu umowy będącymi biologicznie neutralnymi - wszystkie produkty będą należytej jakości i spełniać będą wymagania wynikające z przepisów dotyczących ochrony środowiska c)zapewnienia środków chemicznych przeznaczonych do używania odpowiednio do każdej z zastosowanych powierzchni i rodzaju wykonywanych czynności d)wyznaczenia osoby/osób do sprawowania bezpośredniego nadzoru nad pracą osób sprzątających oraz do bieżącego kontaktu z Zamawiającym, e)zapewnienia, aby osoby sprzątające: opobierały i zdawały klucze do pomieszczeń z pomieszczenia ochrony, o przestrzegały zasady, aby były otwarte tylko pomieszczenia aktualnie sprzątane; pozostałe pokoje powinny być zamknięte, ozamykały okna po zakończeniu prac, sprawdzały zamknięcia kranów, ozostały pouczone o sposobie zachowania się w pomieszczeniach, w których dostępne mogą być informacje zawierające dane osobowe, w oparciu o informacje przekazane przez Zamawiającego, o nie wprowadzały do pomieszczeń osób obcych i członków rodziny, o nie przemieszczały wewnątrz budynku oraz nie wynosiły na zewnątrz sprzętu biurowego oraz mebli, o niezwłocznie powiadamiały ochronę o zauważonych przypadkach noszących znamiona kradzieży oraz mogących spowodować pożar, zalanie wodą itp, owykonywały wszystkie prace zgodnie z przepisami bhp oraz p.poż., odokonywały zgłoszenia usterek - uszkodzeń, usterek, awarii, zauważonych podczas prac codziennych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90919200-4
Dodatkowe kody CPV: 90911300-9, 90911200-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
143702.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ksomar Sp. z o.o. sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
175754.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych. Nie jest to usługa nietypowa, specjalnego przeznaczenia, wymagająca szczególnych kwalifikacji.Zamówienie dotyczy usługi popularnej zaspokajającej potrzeby wszystkich kategorii odbiorców zarówno publicznych, jak i prywatnych. Na rynku lokalnym jest wielu oferentów świadczących usługi będące przedmiotem zamówienia.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa aparatury medycznej dla Oddziału Ginekologii
- Naprawy , przeglądy, konserwacje, usługi wulkanizacyjne oraz badania techniczne ambulansów systemowych, transportowych oraz pojazdów administracyjnych
- Dostawa na podstawie umowy najmu samochodu ciężarowego typu hakowiec niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o.
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Przebudowa pomieszczeń dezynfektorni na Zakład Medycyny Pracy w formie zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa jezdni na ulicy Matejki w Ostrowie Wielkopolskim na odcinku od ul. Jankowskiego do ul. Ledóchowskiego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa konserwacji dźwigów (7 szt.) zainstalowanych w Gmachu Głównym, Budynku Biurowym i Stołówce Centralnej PW oraz mycie dźwigu panoramicznego
- Świadczenie usługi codziennego sprzątania budynku Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
- usługa sprzątania i utrzymania w czystości obiektów przychodni
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
- Kompleksowe sprzątanie obiektów Sądu Rejonowego w Rybniku
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń SP ZOZ
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.