eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › "Sprzątanie i zamiatanie na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2020 r."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-10

Ogłoszenie nr 510004516-N-2020 z dnia 10-01-2020 r.

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry: "Sprzątanie i zamiatanie na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2020 r."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 632731-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, Krajowy numer identyfikacyjny 00052721000000, ul. Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 3933600, e-mail bzp@um.tgory.pl, faks 32 3933602.
Adres strony internetowej (url): https://bip.tarnowskiegory.pl
Adres profilu nabywcy: https://bip.tarnowskiegory.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Sprzątanie i zamiatanie na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2020 r."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP . 271 . 77 . 2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca swym zakresem sprzątanie i zamiatanie, likwidacja dzikich wysypisk oraz zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części na terenie Gminy Tarnowskie Góry w roku 2020. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części, które obejmują: Część 1 - Sprzątanie i zamiatanie Zakres świadczonej usługi polega na : 1) zapewnieniu czystości terenów komunalnych tj. wykonanie mechanicznego cyklicznego i doraźnego oczyszczania wskazanych placów i jezdni gminnych (cyklicznie 4 razy w tygodniu - 38 placów i jezdni o powierzchni 52.261 m2, doraźnie - średnio 1 raz w miesiącu - placów i jezdni o powierzchni około 450.000 m2), mechanicznego lub ręcznego cyklicznego i doraźnego oczyszczania wskazanych chodników gminnych (cyklicznie 4 razy w tygodniu - 15 placów i chodników o powierzchni 6.618,5 m2, doraźnie - średnio 1 raz w miesiącu - wskazanych chodników o powierzchni do 15.000 m2), obchodu wskazanych placów, jezdni, chodników i skwerów oraz obchodu wskazanego terenu Hałdy Popłuczkowej i zebrania z nich odpadów komunalnych (średnio 9 razy w miesiącu - 45 placów, jezdni, chodników i skwerów oraz średnio 9 razy w miesiącu - powierzchnia Hałdy Popłuczkowej do obchodu - 6290 m2), mechanicznego mycia i czyszczenie wskazanych jezdni wraz z chodnikami (do 8 razy w czasie trwania umowy - 3 jezdnie wraz z chodnikami o powierzchni 4.590 m2), mechanicznego zraszania wodą wskazanych jezdni i placów gminnych o powierzchni do 50.000 m2 do (10 razy w czasie trwania umowy). 2) utrzymaniu czystości miejsc do handlowania tj. wykonanie letniego utrzymania czystości poprzez cykliczne oczyszczanie miejsc do handlowania (6 razy w tygodniu - 4 miejsca oraz doraźnie w niedzielę o łącznej powierzchni 2.622 m2), wykonanie zimowego odśnieżania, usuwania gołoledzi i usuwanie lodu z miejsc do handlowania (6 razy w tygodniu - 4 miejsca oraz doraźnie w niedzielę o łącznej powierzchni 2.622 m2), wykonanie wywozu odpadów komunalnych z pojemników o pojemności nie mniejszej niż 1100 litrów usytuowanych w miejscach do handlowania (co najmniej 3 razy w tygodniu 7 pojemników),wykonanie ustawienia i obsługi 2 razy w tygodniu 3-ech kabin sanitarnych usytuowanych w miejscach do handlowania. 3) obsłudze koszy ulicznych na odpady komunalne tj. eksploatacja koszy ulicznych na odpady komunalne (7 razy w tygodniu - 200 koszy, 4 razy w tygodniu - 225 koszy; dodatkowo w trakcie realizacji umowy ustawienie i obsługa dodatkowych koszy w ilości 20 szt. opróżnianych 7 razy w tygodniu i 60 szt. opróżnianych 4 razy w tygodniu), wykonanie eksploatacji koszy parkowych na odpady komunalne (średnio 2,3 razy w tygodniu - 96 koszy), wykonanie eksploatacji koszy na odpady zwierzęce (5 razy w tygodniu - 72 koszy; dodatkowo w trakcie realizacji umowy ustawienie i obsługa dodatkowych koszy w ilości 15 szt. - 4 razy w tygodniu) oraz uzupełnianie raz w tygodniu dwóch podajników na worki na psie odchody znajdujących się na terenie wybiegu dla psów na ul. Morcinka (przy furtkach) , obsługa Dni Gwarków Tarnogórskich we wrześniu 2020 r. trwających 3 dni (ustawienie i usuwanie odpadów - 8 razy z 57 koszy ulicznych,9 pojemników o pojemności 1100 l i 120 pojemników o pojemności 240 l, utrzymanie czystości i porządku na wyznaczonym terenie, stały obchód co 2 godziny w/w pojemników i koszy i opróżnianie ich jeśli są zapełnione, objazd wraz z obchodem wskazanych placów, jezdni, chodników, parkingów i skwerów i usuwanie z nich zalegających odpadów), obsługa imprez organizowanych przez lub przy współudziale Gminy (ustawienie i usuwanie odpadów - z pojemników o pojemności 240 l - w zależności od imprezy od 5 do 20 pojemników - 85 pakietów (1 pakiet = 5 pojemników). 4) utrzymaniu czystości i porządku na 134 przystankach komunikacji pasażerskiej (ilość może się zmienić w trakcie realizacji umowy) tj. wykonanie letniego i zimowego utrzymania przystanków (5 razy w tygodniu - 59 przystanków, 3 razy w tygodniu - 75 przystanków). Część 2 - Likwidacja dzikich wysypisk Zakres świadczonej usługi polega na : 1) likwidacji dzikich wysypisk usytuowanych na nieruchomościach gminnych o łącznej objętości około 100 m3 - średnio z 1 miejsca będzie do usunięcia od 0,5 do 15,0 m3 odpadów, 2) odbiorze odpadów komunalnych zebranych przez Zamawiającego w workach o łącznej objętości około 200 m3 - średnio z 1 miejsca będzie do odbioru od 0,1 do 5,0 m3 odpadów. Część nr 3 - Zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części z terenu terenie Gminy Tarnowskie Góry. Zakres świadczonej usługi polega na : 1) załadunku padłych zwierząt w miejscu padnięcia - wskazanym przez Zamawiającego (załadunek należy do odbierającego padlinę), 2) transporcie padłych zwierząt środkiem własnym Wykonawcy, 3) utylizacji padłych zwierząt. Szczegółowy zakres usługi zawiera Załącznik nr 10a, 10b i 10c do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla Części Nr 1, Części Nr 2 i Części Nr 3 zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90611000-3


Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 63712100-4, 90400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1 - Sprzątanie i zamiatanie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 777863.43
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REMONDIS Tarnowskie Góry Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nakielska 1-3
Kod pocztowy: 42-600
Miejscowość: Tarnowskie Góry
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 832033.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 832033.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 832033.13
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2 - Likwidacja dzikich wysypisk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 97860.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REMONDIS Tarnowskie Góry Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nakielska 1-3
Kod pocztowy: 42-600
Miejscowość: Tarnowskie Góry
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 130680.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 130680.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 130680.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część nr 3 - Zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części z terenu terenie Gminy Tarnowskie Góry

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10670.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe KONKRET Piotr Kornas
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Małachowskiego 6/41
Kod pocztowy: 41-907
Miejscowość: Bytom
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.