Ogłoszenie nr 510004516-N-2020 z dnia 10-01-2020 r.
Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry: "Sprzątanie i zamiatanie na terenie Gminy Tarnowskie
Góry w 2020 r."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 632731-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, Krajowy numer identyfikacyjny 00052721000000,
ul. Rynek
4,
42-600
Tarnowskie Góry, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 3933600, e-mail
bzp@um.tgory.pl, faks
32 3933602.
Adres strony internetowej (url): https://bip.tarnowskiegory.pl
Adres profilu nabywcy: https://bip.tarnowskiegory.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Sprzątanie i zamiatanie na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2020 r."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP . 271 . 77 . 2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca swym zakresem sprzątanie i zamiatanie, likwidacja dzikich wysypisk oraz zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części na terenie Gminy Tarnowskie Góry w roku 2020. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części, które obejmują: Część 1 - Sprzątanie i zamiatanie Zakres świadczonej usługi polega na : 1) zapewnieniu czystości terenów komunalnych tj. wykonanie mechanicznego cyklicznego i doraźnego oczyszczania wskazanych placów i jezdni gminnych (cyklicznie 4 razy w tygodniu - 38 placów i jezdni o powierzchni 52.261 m2, doraźnie - średnio 1 raz w miesiącu - placów i jezdni o powierzchni około 450.000 m2), mechanicznego lub ręcznego cyklicznego i doraźnego oczyszczania wskazanych chodników gminnych (cyklicznie 4 razy w tygodniu - 15 placów i chodników o powierzchni 6.618,5 m2, doraźnie - średnio 1 raz w miesiącu - wskazanych chodników o powierzchni do 15.000 m2), obchodu wskazanych placów, jezdni, chodników i skwerów oraz obchodu wskazanego terenu Hałdy Popłuczkowej i zebrania z nich odpadów komunalnych (średnio 9 razy w miesiącu - 45 placów, jezdni, chodników i skwerów oraz średnio 9 razy w miesiącu - powierzchnia Hałdy Popłuczkowej do obchodu - 6290 m2), mechanicznego mycia i czyszczenie wskazanych jezdni wraz z chodnikami (do 8 razy w czasie trwania umowy - 3 jezdnie wraz z chodnikami o powierzchni 4.590 m2), mechanicznego zraszania wodą wskazanych jezdni i placów gminnych o powierzchni do 50.000 m2 do (10 razy w czasie trwania umowy). 2) utrzymaniu czystości miejsc do handlowania tj. wykonanie letniego utrzymania czystości poprzez cykliczne oczyszczanie miejsc do handlowania (6 razy w tygodniu - 4 miejsca oraz doraźnie w niedzielę o łącznej powierzchni 2.622 m2), wykonanie zimowego odśnieżania, usuwania gołoledzi i usuwanie lodu z miejsc do handlowania (6 razy w tygodniu - 4 miejsca oraz doraźnie w niedzielę o łącznej powierzchni 2.622 m2), wykonanie wywozu odpadów komunalnych z pojemników o pojemności nie mniejszej niż 1100 litrów usytuowanych w miejscach do handlowania (co najmniej 3 razy w tygodniu 7 pojemników),wykonanie ustawienia i obsługi 2 razy w tygodniu 3-ech kabin sanitarnych usytuowanych w miejscach do handlowania. 3) obsłudze koszy ulicznych na odpady komunalne tj. eksploatacja koszy ulicznych na odpady komunalne (7 razy w tygodniu - 200 koszy, 4 razy w tygodniu - 225 koszy; dodatkowo w trakcie realizacji umowy ustawienie i obsługa dodatkowych koszy w ilości 20 szt. opróżnianych 7 razy w tygodniu i 60 szt. opróżnianych 4 razy w tygodniu), wykonanie eksploatacji koszy parkowych na odpady komunalne (średnio 2,3 razy w tygodniu - 96 koszy), wykonanie eksploatacji koszy na odpady zwierzęce (5 razy w tygodniu - 72 koszy; dodatkowo w trakcie realizacji umowy ustawienie i obsługa dodatkowych koszy w ilości 15 szt. - 4 razy w tygodniu) oraz uzupełnianie raz w tygodniu dwóch podajników na worki na psie odchody znajdujących się na terenie wybiegu dla psów na ul. Morcinka (przy furtkach) , obsługa Dni Gwarków Tarnogórskich we wrześniu 2020 r. trwających 3 dni (ustawienie i usuwanie odpadów - 8 razy z 57 koszy ulicznych,9 pojemników o pojemności 1100 l i 120 pojemników o pojemności 240 l, utrzymanie czystości i porządku na wyznaczonym terenie, stały obchód co 2 godziny w/w pojemników i koszy i opróżnianie ich jeśli są zapełnione, objazd wraz z obchodem wskazanych placów, jezdni, chodników, parkingów i skwerów i usuwanie z nich zalegających odpadów), obsługa imprez organizowanych przez lub przy współudziale Gminy (ustawienie i usuwanie odpadów - z pojemników o pojemności 240 l - w zależności od imprezy od 5 do 20 pojemników - 85 pakietów (1 pakiet = 5 pojemników). 4) utrzymaniu czystości i porządku na 134 przystankach komunikacji pasażerskiej (ilość może się zmienić w trakcie realizacji umowy) tj. wykonanie letniego i zimowego utrzymania przystanków (5 razy w tygodniu - 59 przystanków, 3 razy w tygodniu - 75 przystanków). Część 2 - Likwidacja dzikich wysypisk Zakres świadczonej usługi polega na : 1) likwidacji dzikich wysypisk usytuowanych na nieruchomościach gminnych o łącznej objętości około 100 m3 - średnio z 1 miejsca będzie do usunięcia od 0,5 do 15,0 m3 odpadów, 2) odbiorze odpadów komunalnych zebranych przez Zamawiającego w workach o łącznej objętości około 200 m3 - średnio z 1 miejsca będzie do odbioru od 0,1 do 5,0 m3 odpadów. Część nr 3 - Zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części z terenu terenie Gminy Tarnowskie Góry. Zakres świadczonej usługi polega na : 1) załadunku padłych zwierząt w miejscu padnięcia - wskazanym przez Zamawiającego (załadunek należy do odbierającego padlinę), 2) transporcie padłych zwierząt środkiem własnym Wykonawcy, 3) utylizacji padłych zwierząt. Szczegółowy zakres usługi zawiera Załącznik nr 10a, 10b i 10c do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla Części Nr 1, Części Nr 2 i Części Nr 3 zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90611000-3
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 63712100-4, 90400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1 - Sprzątanie i zamiatanie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
777863.43
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: REMONDIS Tarnowskie Góry Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
832033.13
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 - Likwidacja dzikich wysypisk |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
97860.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: REMONDIS Tarnowskie Góry Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
130680.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część nr 3 - Zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części z terenu terenie Gminy Tarnowskie Góry |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10670.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe KONKRET Piotr Kornas
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Przebudowa i remont lokali mieszkalnych przy ul. Opolskiej 26A/6 i 26B/3 w Tarnowskich Górach na potrzeby mieszkań chronionych/treningowych
- Rozbiórka budynków gospodarczych na terenie DPS w Łubiu - etap I
- "Rozbudowa układu drogowego w rejonie ulic Wajdy, Stalmacha, Łukowej i Opolskiej w Tarnowskich Górach"
- Usługa odbioru, transportu, zbierania i unieszkodliwiania odpadów medycznych z obiektów Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A." w Tarnowskich Górach
- (BZP.271.8.2024) Zarurowanie rzeki Stoły na odcinku przebiegającym w rejonie ulicy Parkowej wraz z odwodnieniem terenów przyległych
- BZP.271.7.2024 "Budowa wybiegu dla psów w Tarnowskich Górach - dzielnica Lasowice"
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAGOSPODAROWANIE W ROKU 2024, SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Świadczenie usług w zakresie wywozu i utylizacji niebezpiecznych odpadów wraz z dzierżawą kontenerów w PPZOZ w Rydułtowach i Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim
- Wywóz odpadów komunalnych
- Wykonanie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów wytwarzanych na terenie Zakładu Karnego w Krzywańcu
- Odbiór i wywóz odpadów innych niż niebezpieczne z obiektów należących do Szpitala Nowowiejskiego
- Usługa wywozu odpadów komunalnych z budynków Urzędu Marszałkowskiego i pomieszczeń najmowanych na potrzeby Urzędu na okres 36 miesięcy
więcej: Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.