Ogłoszenie z dnia 2020-01-10
Ogłoszenie nr 510004486-N-2020 z dnia 10-01-2020 r.
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie: Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych RDW w Lublinie z/s w Bychawie w 2020 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 631103-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie, Krajowy numer identyfikacyjny 16771100000000,
ul. ul. Antoniego Budnego
5,
23-100
Bychawa, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
081 5661393 w. 28, e-mail
rdw.lublin@zdw.lublin.pl, faks
815 660 256.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych RDW w Lublinie z/s w Bychawie w 2020 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):R4.ST.372.48.2019.ka
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamówienie obejmuje sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów, świetlicy, korytarzy w siedzibie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie. Sprzątanie w dni robocze po godzinach pracy tj. po godz.15.00 do godz. 21.00. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków pracy, zaopatrzenia pracowników w ubrania robocze i środki czystości. 3. Wykonawca zapewnia również środki czystości oraz sprzęt do utrzymania czystości w sprzątanych pomieszczeniach. 4. Opis budynku administracyjno - biurowego RDW w Lublinie z/s w Bychawie ul. A. Budnego 5: 1) Budynek administracyjno - biurowy parterowy. Całkowita powierzchnia wnętrza - 166,40 m2, w tym: - ogólna powierzchnia pomieszczeń biurowych - 98,40 m2, - powierzchnia korytarzy - 41,50 m2, - toaleta - 10,90 m2, - pomieszczenie socjalne - 15,60 m2, 2)Rodzaj podłoża - wykładziny dywanowe - 10,10 m2, - panele podłogowe - 95,70 m2, - terakota - 60,60 m2, 3) Powierzchnia glazury - 38,00 m2, 4) Okna plastikowe - 26,80 m2. 5. Wyszczególnienie czynności do wykonania w ramach sprzątania siedziby RDW: 1) Odkurzanie wykładzin dywanowych - codziennie w dni robocze, 2) Mycie terakoty i paneli podłogowych - codziennie dni robocze, 3) Mycie glazury w miarę potrzeb lub na polecenie Zamawiającego. 4) Wycieranie kurzu na biurkach, blatach, półkach, parapetach - codziennie w dni robocze. 5) Wycieranie kurzu na monitorach ekranowych i sprzęcie biurowym - raz w tygodniu. 6) Mycie i dezynfekcja toalet - codziennie w dni robocze. 7) Uzupełnianie papieru toaletowego - w miarę potrzeb. 8) Mycie okien i drzwi - 2 razy w ciągu roku : m-c kwiecień i m-c wrzesień. 9) Pranie zasłon i firanek w terminach mycia okien. 10) Mycie grzejników c. o . po sezonie grzewczym. 11) Sprawdzenie zamknięcia okien w pomieszczeniach. 6. Zabrania się: 1) Korzystanie z telefonów, faksów w sprawach prywatnych. 2) Korzystania z komputerów. 3) Używania kserokopiarki. 4) Wpuszczania do sprzątanych pomieszczeń osób trzecich. 7. Sprzątający ponosi odpowiedzialność w czasie sprzątania za sprzęt elektroniczny znajdujący się w sprzątanych pomieszczeniach. Zabrania się mycia sprzętu elektronicznego płynami. Sprzęt należy przetrzeć flanelą. 8. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby/osób sprzątającej wykonującej czynności wymienione w pkt. III.6. 9. Sprzątania pomieszczeń będzie dokonywać wyznaczony do tego pracownik po uprzednim podpisaniu oświadczenia o zachowaniu tajemnicy służbowej. 10. Zmiana pracownika może być dokonana po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23970.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SMART24 Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30996.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wspomagające prace porządkowe
- Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie pływalni z zespołem fitness oraz zadaszonego skateparku/ lodowiska przy ul. V Poprzecznej 22 w Warszawie
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie lipiec-grudzień 2024
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w Śląskim Centrum Rehabilitacji i Prewnecji
- Świadczenie usług utrzymania czystości w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Kutnie
- Usługa kompleksowego sprzątania budynków Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.