Ogłoszenie z dnia 2019-01-07
Ogłoszenie nr 510002542-N-2019 z dnia 07-01-2019 r.
Zespół Szkół Nr 3 im. Jana III Sobieskiego: Dostawa artykułów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół nr 3 im. Jana III Sobieskiego w Szczytnie w 2019 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 645113-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500270463-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Fundacja "Instytut Społecznej Odpowiedzialności Organizacji" ul. Moniuszki 9-6, 10-275 Olsztyn NIP: 7393752389
Informacje dodatkowe:
Płatnik/Nabywca-Odbiorca Powiat Szczycieński, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno w imieniu którego działa Zespół Szkół Nr 3 im. Jana III Sobieskiego, ul. J. Lanca 10, 12-100 Szczytno
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Nr 3 im. Jana III Sobieskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 51954718800000,
ul. Lanca
10,
12-100
Szczytno, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
089 624 28 18, e-mail
zsnr3@loszczytno.edu.pl, faks
089 624 28 18.
Adres strony internetowej (url): http://loszczytno.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół nr 3 im. Jana III Sobieskiego w Szczytnie w 2019 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZSnr3.271.2.2018.KG
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół nr 3 im. Jana III Sobieskiego w Szczytnie, w ilościach zaplanowanych na 2019r. Zamówienie podzielono na 8 części. 2. W celu określenia jakości odbieranego towaru, Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przez: inspektora PIS (IW) (także w obecności uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego) w zakresie: procesów technologicznych, jakości surowców użytych do produkcji, stanu sanitarno - higienicznego pomieszczeń, urządzeń i maszyn produkcyjnych, higieny osobistej zatrudnionego personelu, warunków socjalnych, warunków magazynowania surowców i gotowych przetworów, sposobu transportowania towaru. ? Wykonawca musi posiadać wdrożony system HACCP stosownie do art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 1541 z późn. zm.) lub z art. 11 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego (tj. Dz.U. z 2017 r., poz. 242, 471 z 2018r. poz. 650), nie dotyczy rolników, "w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 grudnia 1990r. o ubezpieczeniu społecznym rolników - Dz. U. 2008 Nr 50 poz. 291 ze zm.". Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę do potwierdzenia wdrożonego systemu HACCP poprzez złożenie dokumentu w jednej z poniższych form: a) certyfikat systemu HACCP wydany przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju albo inny równoważny, np.: ? BRC (Global Standard - For Food Safety) ? IFS (International Food Standard) ? FSMS (Food Safety Management Systems) albo b) zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP stosownie do art. 59 i 73 ustawy z dnia 15 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 1541 z późn. zm.). Każdy z ww. certyfikatów musi być aktualny i wystawiony przez akredytowaną jednostkę certyfikującą oraz potwierdzać stosowanie procedur zapewniających bezpieczeństwo żywności zgodnie ze standardem. W przypadku oferty wspólnej ww. certyfikat składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Część 3, 8: Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę do potwierdzenia dokumentem lub oświadczeniem, że oferuje produkty wytworzone w ramach produkcji pierwotnej zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcji) - dotyczy rolników, "w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 grudnia 1990r. o ubezpieczeniu społecznym rolników (Dz. U. 2008 Nr 50 poz. 291 ze zm.") 4. Przyjęcie dostaw sukcesywnych realizowane będzie w poniżej wymienionych dniach (godziny do uzgodnienia z Zamawiającym): Część 1, sukcesywna dostawa jaj - poniedziałki, środy i czwartki do godz. 09:00 Część 2, sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych - poniedziałki i środy do godz. 09:00 Część 3, sukcesywna dostawa mięsa i wędlin - poniedziałki, środy i czwartki do godz. 09:00 Część 4, sukcesywna dostawa mrożonek - poniedziałki i środy do godz. 09:00 Część 5, sukcesywna dostawa nabiału - poniedziałki, środy i czwartki do godz. 09:00 Część 6, sukcesywna dostawa pieczywa - codziennie od poniedziałku do piątku od godz. 05:30 do 06:15 Część 7, sukcesywna dostawa ryb - poniedziałki i środy do godz. 09:00 Część 8, sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw - poniedziałki, środy i czwartki do godz. 09:00 5. Miejsce dostaw: Internat Zespołu Szkół nr 3 w Szczytnie ul. Lanca 10 12 - 100 Szczytno Magazyn przy stołówce. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 03142500-3, 15000000-8, 15100000-9, 15800000-6, 15810000-9, 15300000-1, 15331170-9, 15894300-4, 03330000-3, 03310000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: sukcesywna dostawa jaj |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Potępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 93 ust. 1 pkt 1 Uzasadnienie W prowadzonym postępowaniu na część 1 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, od wykonawcy niepodlegającemu wykluczeniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
37364.05
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurt-Detal Art. Spoż-Rolne Anna Siekierko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
41756.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: sukcesywna dostawa mięsa i wędlin |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
56225.10
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU "MAX" Sp. J., J. Harhaj; G. Harhaj
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
57622.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: sukcesywna dostawa mrożonek |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8935.40
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ABER Sp. z o.o., Oddział Olsztyn
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8758.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: sukcesywna dostawa nabiału |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50817.50
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU "MAX" Sp. I., J. Harhaj; G. Harhaj
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
72637.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: sukcesywna dostawa pieczywa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17114.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Marek Szabelski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Piekarnia Cukiernia Marek Szabelski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17390.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: sukcesywna dostawa ryb |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9429.40
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9334.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50291.50
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurtownia "CARO" S.C. Paweł Lipka, Kamil Smosarski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
55680.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- SPRZĘT I NARZĘDZIA DO ZABIEGÓW ENDOSKOPOWYCH
- dostawa sprzętu medycznego
- Naprawa nawierzchni drogi asfaltowej
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i produkty mięsnych
- Dostawa warzyw, owoców oraz jajek na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- "Dostawa produktów suchych, konserwowych kawy i herbaty do Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Bażyna" w Pogorzelicy w 2024 roku" - II postępowanie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Przedszkolu Miejskim Nr 2 w podziale na części.
- DOSTAWA ŻYWNOŚCI NA POTRZEBY KUCHNI SP ZOZ GARWOLIN
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Skrajna 2 - I/2024
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.