eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Starachowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-07

Ogłoszenie nr 510002483-N-2019 z dnia 07-01-2019 r.

Powiat Starachowicki: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Starachowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Starachowicki, Krajowy numer identyfikacyjny 29100939500000, ul. ul. Dr W. Borkowskiego 4, 27200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 412 760 900, e-mail inwestycje@powiat.starachowice.pl, faks 412 760 902.
Adres strony internetowej (url): http://www.powiat.starachowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Starachowicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.14.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz asortymentowo-cenowy Oferowane wkłady drukujące muszą spełniać następujące wymogi: a) muszą być kompatybilne z odpowiednimi urządzeniami (drukarkami) wskazanymi przez Zamawiającego. b) posiadać parametry techniczne nie gorsze niż materiały oryginalne (wskazane przez Zamawiającego jako wzorzec) producenta odpowiedniej drukarki, a także identyczne wymiary i kształty. c) nie mogą być gorszej jakości, wydajności, niezawodności, co materiały oryginalne. d) opakowane wewnętrznie - szczelne opakowanie z folii uniemożliwiającej kontakt z powietrzem atmosferycznym czy zawilgoceniem oraz opakowane zewnętrznie - pudełko tekturowe z zabezpieczeniem wewnętrznym uniemożliwiającym wewnętrzne przemieszczanie się produktu. e) posiadające na opakowaniach zewnętrznych nazwę producenta, opis zawartości. f) muszą być fabrycznie nowe, nieużywane: niedopuszczalne jest oferowanie tuszy, tonerów, bębnów regenerowanych, tzn. wykorzystujących materiały (dysze, obudowy itp.) wcześniej używanych. g) zastosowanie wkładu drukującego oferowanego przez Dostawcę nie może skutkować utratą gwarancji drukarki posiadanej przez Zamawiającego. h) okres gwarancji udzielanej przez Dostawcę: to 6 miesięcy na wkłady do drukarek atramentowych i 12 miesięcy na wkłady do drukarek laserowych licząc od dnia dostarczenia - dokument WZ (bez względu na to, jaki okres gwarancji oferuje standardowo producent) (Wyjaśnienia: gwarancja trwa przez wyżej wymienione okresy z tym, że wyczerpanie się środka barwiącego wskutek normalnej eksploatacji wkładu drukującego powoduje wygaśnięcie gwarancji na dany wkład). i) w ramach udzielonej gwarancji Dostawca zobowiązuje się do wymiany wadliwych wkładów drukujących na wolne od wad w terminie 2 dni od daty pisemnego zgłoszenia wady przez Zamawiającego. Jeżeli wkład drukujący może zostać naprawiony Zamawiający dopuszcza również naprawę wkładu przez Dostawcę w w/w terminie. j) w przypadku niewykonania w terminie, o którym mowa w wyżej (2 dni) obowiązków wynikających z gwarancji, Zamawiający obciąży Dostawcę karą umowną w wysokości 0,2 % kwoty, o której mowa w § 4 ust. 2 pkt 2 umowy (cena brutto zaoferowana przez Dostawcę ) za każdy dzień opóźnienia. k) w przypadku, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii sprzętu jest zastosowanie materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Dostawcę, Dostawca przejmuje warunki Gwaranta. l) w przypadku zaoferowania produktów równoważnych Dostawca jest zobowiązany dołączyć do każdego wkładu drukującego zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym potwierdzające równoważność oferowanych wkładów drukujących. ł) udowodnienie równoważności będzie leżało po stronie Dostawcy, Dokumentacja techniczna: musi zawierać wskazanie wszystkich parametrów podanych przez Zamawiającego w kolumnie produkt równoważny: 1. W przypadku tuszy do drukarek atramentowych Zamawiający żąda zgodności z normą ISO/IEC 24711: - nazwę producenta wkładu drukującego, - pojemność oferowanego wkładu, - liczbę drukowanych stron A4 przy pokryciu podanym w procentach. 2. W przypadku tonerów do drukarek laserowych Zamawiający żąda zgodności z normą ISO/IEC 19752: - nazwę producenta wkładu drukującego - ilość drukowanych stron przy pokryciu podanym w procentach Jeżeli zostaną zaproponowane produkty równoważne, Dostawca jest zobowiązany do przedstawienia dokumentów potwierdzających równoważność produktu względem opisanego w zamówieniu modelu. Jeżeli w wyniku stosowania produktów równoważnych w urządzeniach Zamawiającego powstanie szkoda, a autoryzowany serwis urządzenia potwierdzi, iż szkoda powstała wskutek zastosowania nieodpowiednich materiałów eksploatacyjnych, a tym samym Zamawiający został przez Wykonawcę wprowadzony w błąd co do równoważności zaproponowanych produktów - Wykonawca będzie zobowiązany do naprawienia wyrządzonej Zamawiającemu szkody poprzez dokonanie na własny koszt naprawy urządzeń, w których zastosowano zaoferowany przez Wykonawcę produkt , a w przypadku, gdy naprawa będzie niemożliwa do wymiany sprzętu na nowy, tej samej klasy, zdatny do użytku. Ilości wymienione w formularzu asortymentowo-cenowym są ilościami szacunkowymi.. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany tych ilości uwzględniając realne potrzeby i własną sytuacje finansową. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych na własny koszt oraz zapewnić wniesienie dostarczonych materiałów do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego po uprzednim zawiadomieniu o terminie dostawy w godzinach pracy Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5


Dodatkowe kody CPV: 30124300-7, 30125100-2, 30125120-8, 30192113-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Starachowicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 167473.83
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU Format - Hurtownia Papiernicza
Email wykonawcy: formatala@op.pl
Adres pocztowy: ul. Leśna 33
Kod pocztowy: 27-200
Miejscowość: Starachowice
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 208155.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 51843.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 216925.05
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanychna podstawie art. 11 ust. 8.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.