Ogłoszenie nr 510002483-N-2019 z dnia 07-01-2019 r.
Powiat Starachowicki: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Starachowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Starachowicki, Krajowy numer identyfikacyjny 29100939500000,
ul. ul. Dr W. Borkowskiego
4,
27200
Starachowice, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
412 760 900, e-mail
inwestycje@powiat.starachowice.pl, faks
412 760 902.
Adres strony internetowej (url): http://www.powiat.starachowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Starachowicach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.272.14.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz asortymentowo-cenowy Oferowane wkłady drukujące muszą spełniać następujące wymogi: a) muszą być kompatybilne z odpowiednimi urządzeniami (drukarkami) wskazanymi przez Zamawiającego. b) posiadać parametry techniczne nie gorsze niż materiały oryginalne (wskazane przez Zamawiającego jako wzorzec) producenta odpowiedniej drukarki, a także identyczne wymiary i kształty. c) nie mogą być gorszej jakości, wydajności, niezawodności, co materiały oryginalne. d) opakowane wewnętrznie - szczelne opakowanie z folii uniemożliwiającej kontakt z powietrzem atmosferycznym czy zawilgoceniem oraz opakowane zewnętrznie - pudełko tekturowe z zabezpieczeniem wewnętrznym uniemożliwiającym wewnętrzne przemieszczanie się produktu. e) posiadające na opakowaniach zewnętrznych nazwę producenta, opis zawartości. f) muszą być fabrycznie nowe, nieużywane: niedopuszczalne jest oferowanie tuszy, tonerów, bębnów regenerowanych, tzn. wykorzystujących materiały (dysze, obudowy itp.) wcześniej używanych. g) zastosowanie wkładu drukującego oferowanego przez Dostawcę nie może skutkować utratą gwarancji drukarki posiadanej przez Zamawiającego. h) okres gwarancji udzielanej przez Dostawcę: to 6 miesięcy na wkłady do drukarek atramentowych i 12 miesięcy na wkłady do drukarek laserowych licząc od dnia dostarczenia - dokument WZ (bez względu na to, jaki okres gwarancji oferuje standardowo producent) (Wyjaśnienia: gwarancja trwa przez wyżej wymienione okresy z tym, że wyczerpanie się środka barwiącego wskutek normalnej eksploatacji wkładu drukującego powoduje wygaśnięcie gwarancji na dany wkład). i) w ramach udzielonej gwarancji Dostawca zobowiązuje się do wymiany wadliwych wkładów drukujących na wolne od wad w terminie 2 dni od daty pisemnego zgłoszenia wady przez Zamawiającego. Jeżeli wkład drukujący może zostać naprawiony Zamawiający dopuszcza również naprawę wkładu przez Dostawcę w w/w terminie. j) w przypadku niewykonania w terminie, o którym mowa w wyżej (2 dni) obowiązków wynikających z gwarancji, Zamawiający obciąży Dostawcę karą umowną w wysokości 0,2 % kwoty, o której mowa w § 4 ust. 2 pkt 2 umowy (cena brutto zaoferowana przez Dostawcę ) za każdy dzień opóźnienia. k) w przypadku, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii sprzętu jest zastosowanie materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Dostawcę, Dostawca przejmuje warunki Gwaranta. l) w przypadku zaoferowania produktów równoważnych Dostawca jest zobowiązany dołączyć do każdego wkładu drukującego zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym potwierdzające równoważność oferowanych wkładów drukujących. ł) udowodnienie równoważności będzie leżało po stronie Dostawcy, Dokumentacja techniczna: musi zawierać wskazanie wszystkich parametrów podanych przez Zamawiającego w kolumnie produkt równoważny: 1. W przypadku tuszy do drukarek atramentowych Zamawiający żąda zgodności z normą ISO/IEC 24711: - nazwę producenta wkładu drukującego, - pojemność oferowanego wkładu, - liczbę drukowanych stron A4 przy pokryciu podanym w procentach. 2. W przypadku tonerów do drukarek laserowych Zamawiający żąda zgodności z normą ISO/IEC 19752: - nazwę producenta wkładu drukującego - ilość drukowanych stron przy pokryciu podanym w procentach Jeżeli zostaną zaproponowane produkty równoważne, Dostawca jest zobowiązany do przedstawienia dokumentów potwierdzających równoważność produktu względem opisanego w zamówieniu modelu. Jeżeli w wyniku stosowania produktów równoważnych w urządzeniach Zamawiającego powstanie szkoda, a autoryzowany serwis urządzenia potwierdzi, iż szkoda powstała wskutek zastosowania nieodpowiednich materiałów eksploatacyjnych, a tym samym Zamawiający został przez Wykonawcę wprowadzony w błąd co do równoważności zaproponowanych produktów - Wykonawca będzie zobowiązany do naprawienia wyrządzonej Zamawiającemu szkody poprzez dokonanie na własny koszt naprawy urządzeń, w których zastosowano zaoferowany przez Wykonawcę produkt , a w przypadku, gdy naprawa będzie niemożliwa do wymiany sprzętu na nowy, tej samej klasy, zdatny do użytku. Ilości wymienione w formularzu asortymentowo-cenowym są ilościami szacunkowymi.. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany tych ilości uwzględniając realne potrzeby i własną sytuacje finansową. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych na własny koszt oraz zapewnić wniesienie dostarczonych materiałów do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego po uprzednim zawiadomieniu o terminie dostawy w godzinach pracy Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5
Dodatkowe kody CPV: 30124300-7, 30125100-2, 30125120-8, 30192113-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Starachowicach |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
167473.83
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU Format - Hurtownia Papiernicza
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
208155.63
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanychna podstawie art. 11 ust. 8.
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- "Modernizacja dróg na terenie miasta Starachowice wraz z infrastrukturą podziemną" Część I: Budowa ul. Strugowej w Starachowicach - etap I Część II: Budowa parkingu dla samochodów osobowych...
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia do Parku Kultury w Starachowicach
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby ZDP Starachowice
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Remont drogi powiatowej nr 1776T (0568T) na odcinku Małyszyn Górny - Małyszyn Dolny"
- Wykonanie projektu remontu robót drogowych dla zadania pn. "Remont drogi powiatowej nr 1781T (0600 T) Rzepin - Rzepinek - Szerzawy - Brzezie - Łomno w miejscowości Łomno"
- Odwodnienie i remont budynku wyciągu - etap II
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i papieru kserograficznego do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami oraz odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych
- ZP/12/2024 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych, komputerów przenośnych oraz tablic interaktywnych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze, Lwówku Śląskim i Lubaniu.
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.