eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suszec › Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu oraz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w 2020 roku



Ogłoszenie z dnia 2020-01-07

Ogłoszenie nr 510002027-N-2020 z dnia 07-01-2020 r.

Gminny Zespół Usług Wspólnych w Suszcu: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu oraz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w 2020 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 626030-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540255550-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminny Zespół Usług Wspólnych w Suszcu, Krajowy numer identyfikacyjny 27208695300000, ul. ul. Wyzwolenia 2, 43-267 Suszec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2124277, 2124436, e-mail kierownik@gzo.suszec.pl, faks 32 2124277, 2124436.
Adres strony internetowej (url): www.gzo.suszec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu oraz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w 2020 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GZUW.ZP.262.03.2019.KP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.2. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów, w tym osób niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Suszec (w miejscowościach: Suszec, Kryry, Mizerów, Kobielice, Radostowice, Rudziczka) do: 1) Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie, ul. Zamenhofa 5, 2) Szkoły Podstawowej Nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi w Pszczynie, ul. Księżycowa 25, 3) Szkoły Podstawowej w Suszcu, ul. Szkolna 130, 4) Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach, ul. Piastów Górnośląskich 8, 5) Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Piasku, ul. Dworcowa 27, 43-211 Piasek w okresie od 02.01.2020 r. do 31.12.2020 r., w dniach nauki szkolnej, przyjmując organizację roku szkolnego 2019/2020 i 2020/2021 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 2 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów i szczegółowych zasad działania placówek publicznych, warunków pobytu dzieci i młodzieży w tych placówkach oraz wysokości i zasad odpłatności wnoszonej przez rodziców za pobyt ich dzieci w tych placówkach (Dz. U. z 2015 r., poz. 1872 ze zm.). W/w rozporządzenia odnoszą się do wszystkich części postępowania opisanych w punkcie 3.3. 3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje 4 zadania (części): 1) ZADANIE Nr 1 "Dowóz uczniów do szkół specjalnych w Pszczynie " a) zadanie to polega na wykonywaniu usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 39 ust. 4 pkt 1 oraz jeśli zajdzie taka potrzeba art. 32 ust. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (j.t. Dz.U. z 2019 poz. 1148), z terenu Gminy Suszec do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie, Szkoły Podstawowej Nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi w Pszczynie, w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2019/2020 i roku szk. 2020/2021. b) dowóz od poniedziałku do piątku, na godzinę 8:00, odwóz po skończonych zajęciach o godz. 14:20 - 14:30. Dopuszczalne są zmiany godzin dowozu i odwozu uczniów ze względu na organizację zajęć i po uzgodnieniu z Dyrektorami tych szkół. Godzina odjazdu z pierwszego przystanku: 6:30. c) trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w szkół specjalnych. d) adresy dzieci dojeżdżających do poszczególnych szkół: - Zespół Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie: Mizerów, ul. Potoczek - 1 uczeń; Kryry, ul. Krótka - 1 uczeń; Kryry, Nierad - 2 uczniów; Suszec, ul. Srebrna - 1 uczeń; Suszec, ul. Deszczowa - 1 uczeń; Rudziczka, ul. Wąska - 1 uczeń, Suszec, ul. Piaskowa - 1 uczeń; Suszec, ul. Szkolna - 1 uczeń; Radostowice, ul. Stara Droga - 1 uczeń; Radostowice ul. Dworcowa - 1 uczeń. Razem : 11 uczniów - Szkoła Podstawowa Nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi w Pszczynie Radostowice, ul. Porębska - 1 uczeń W roku szkolnym 2019/2020 liczba uczniów dowożonych do w/w szkół wynosi łącznie 12 uczniów. e) liczba uczniów dowożonych do w/w placówek wynika z ilości uczniów do nich zapisanych lub kontynuujących naukę w danym roku szkolnym. Liczba ta może też ulec zmianie począwszy od 1 września 2020 r. (rok szkolny 2020/2021), w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno - Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec lub rezygnacji z dowozu innych uczniów. Liczba ta może również ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2019/2020 ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub inne powody losowe. W każdym przypadku Zamawiający będzie na bieżąco informował przewoźnika o zaistniałych zmianach. Liczba przewożonych dzieci w roku szkolnym 2020/2021 zostanie ustalona prze Zamawiającego do dnia 31.08.2020 r. f) w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 10 do SIWZ - "Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki". g) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości oraz posiadający liczbę miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. Pojazdy do przewozu dzieci do szkół specjalnych muszą posiadać pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach oraz być dostosowane do rodzaju niepełnosprawności i wieku dzieci. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w rozporządzeniu z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.). h) przewidywana liczba dni dowozu - 189 dni. i) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi około 69 km 2) ZADANIE Nr 2 "Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu" a) zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów z Suszca - Branicy do Szkoły Podstawowej w Suszcu oraz odwóz w dniach nauki szkolnej. Trasa przewozu obejmuje przewóz dzieci z miejsca ustalonego z rodzicami dzieci (przystanek na skrzyżowaniu z ul. Pszczyńską w Suszcu - Branicy) i przewiezienie ich do Szkoły Podstawowej w Suszcu na godz. 8:00 i odwóz dzieci po zajęciach szkolnych w każdym dniu nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego 2019/2020 i roku szkolnego 2020/2021. Jeżeli zajdzie potrzeba dowozu dzieci do Przedszkola Publicznego w Suszcu, to w ramach tego zadania, wykonawca będzie zobowiązany do takiego dowozu. Dowóz ten będzie się odbywał w tych samych godzinach co do Szkoły Podstawowej. b) informację o szczegółowych godzinach zakończenia zajęć w szkole w poszczególnych dniach nauki szkolnej uzyskać można u Dyrektora Szkoły Podstawowej w Suszcu. Przewiduje się następujące godziny dowozu: - przystanek Suszec - Branica: godzina 7: 30 - Szkoła Podstawowa w Suszcu - godzina 7:40 Przewiduje się następujące godziny odwozu: - Szkoła Podstawowa w Suszcu - godzina 14:30 - przystanek Suszec - Branica: godzina 14:40 ilość uczniów przewidziana do przewozu: - w roku szkolnym 2019/2020: 9 uczniów; - w roku szkolnym 2020/2021: 7 uczniów; c) w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 10 do SIWZ - "Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki". d) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości, posiadający liczbę miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w rozporządzeniu z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.). e) przewidywana liczba dni dowozu - 189 dni. f) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi około 9 km. g) ilość dzieci dowożonych do szkół może ulec zmianie w roku szkolnym 2020/2021. Liczba ta zostanie ustalona prze Zamawiającego w porozumieniu z w/w placówkami do dnia 31.08.2020 r. 3) ZADANIE Nr 3 "Dowóz uczniów do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach (OREW)" a) zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Suszec do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 39 ust. 4 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2019 r. poz. 1148 ze zm.) w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2019/2020 i roku szk. 2020/2021. b) dowóz do placówki od poniedziałku do piątku na godzinę 8:00, odwóz po zakończonych zajęciach o godz. 14:00. c) trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w ośrodka. d) adresy dzieci dojeżdżających do ośrodka : Suszec, ul. Polna - 1 uczeń; Suszec, ul. Piaskowa - 1 uczeń; Rudziczka, ul. Napieralskiego - 1 uczeń W roku szkolnym 2019/2020 do w/w ośrodka dowożonych będzie 3 uczniów. e) liczba ta może ulec zmianie począwszy od 1 września 2020 r. (rok szkolny 2020/2021), w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno - Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec lub rezygnacji z dowozu innych uczniów. Liczba ta może również ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2019/2020 ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub inne powody losowe. W każdym przypadku Zamawiający będzie na bieżąco informował przewoźnika o zaistniałych zmianach. Liczba przewożonych dzieci w roku szkolnym 2020/2021 zostanie ustalona prze Zamawiającego do dnia 31.08.2020 r. f) w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 10 do SIWZ - "Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki". g) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości oraz posiadający liczbę miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. Pojazdy do przewozu dzieci do szkół specjalnych muszą posiadać pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach oraz być dostosowane do rodzaju niepełnosprawności i wieku dzieci. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w rozporządzeniu z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.). h) przewidywana liczba dni dowozu - 234 dni (przerwa wakacyjna planowana jest od 29.07.2020 r. do 14.08.2020 r.) i) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi około 22 km. 4) ZADANIE Nr 4 "Dowóz uczniów do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Piasku (DOREW)" a) zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Suszec do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Piasku, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 39 ust. 4 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2019 r. poz. 1148 ze zm.) w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2019/2020 i roku szk. 2020/2021. Dowóz do placówki od poniedziałku do piątku na godzinę 8:00, odwóz po zakończonych zajęciach o godz. 15:00. b) trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w ośrodka. c) adresy dzieci dojeżdżających do ośrodka : Suszec, ul. Polna - 1 uczeń; Kobielice ul. Stara Droga - 1 uczeń W roku szkolnym 2019/2020 do w/w ośrodka dowożonych będzie 2 uczniów. Uczniowie poruszają się na wózkach inwalidzkich. d) liczba ta może też ulec zmianie począwszy od 1 września 2020 r. (rok szkolny 2020/2021), w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno - Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec lub rezygnacji z dowozu innych uczniów. Liczba ta może również ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2019/2020 ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub inne powody losowe. W każdym przypadku Zamawiający będzie na bieżąco informował przewoźnika o zaistniałych zmianach. Liczba przewożonych dzieci w roku szkolnym 2020/2021 zostanie ustalona przez Zamawiającego w porozumieniu z w/w Ośrodkiem zawartym do dnia 31.08.2020 r. e) w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 10 do SIWZ - "Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki". f) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości oraz posiadający liczbę miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. Pojazdy do przewozu dzieci do szkół specjalnych muszą posiadać pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach oraz być przystosowane do przewozu uczniów na wózkach inwalidzkich. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w rozporządzeniu z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.). g) przewidywana liczba dni dowozu - 226 dni (z wyłączeniem miesiąca sierpnia). h) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi około 35 km.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9


Dodatkowe kody CPV: 60130000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dowóz uczniów do szkół specjalnych w Pszczynie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Część nr 1 została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli (...) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty (...)" oraz art. 93 ust 2 ustawy "Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio". Uzasadnienie: W dniu 22.11.2019 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych, na stronie internetowej zamawiającego oraz na tablicy ogłoszeń zostało zamieszczone ogłoszenie o w/w zamówieniu. Na część nr 1 do upływu terminu składania ofert tj.: do dnia 04.12.2019 r. do godz. 11.00 wpłynęły dwie oferty. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, którą zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia w tej części, która wynosi 70.000,00 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty (oferta, która uzyskała największą ilość punktów w kryteriach opisanych w SIWZ) przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części. Cena tej oferty wynosi 638,00 zł / 1 kurs, tj. 1 dzień. Stawkę tą mnożąc przez ilość dni przewidzianych w SIWZ w tym zadaniu, tj. 189 dni, otrzymujemy wartość 120.582,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 62062.75
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DISCO LIFE DRINK BAR PRZEWÓZ OSÓB Zbigniew Czech
Email wykonawcy: zbigniew.czech@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Nadrzeczna 40
Kod pocztowy: 43-265
Miejscowość: Mizerów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35721.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35721.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35721.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dowóz uczniów do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach (OREW)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Część nr 3 została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli (...) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty (...)" oraz art. 93 ust 2 ustawy "Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio". Uzasadnienie: W dniu 22.11.2019 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych, na stronie internetowej zamawiającego oraz na tablicy ogłoszeń zostało zamieszczone ogłoszenie o w/w zamówieniu. Na część nr 3 do upływu terminu składania ofert tj.: do dnia 04.12.2019 r. do godz. 11.00 wpłynęły dwie oferty. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, którą zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia w tej części, która wynosi 35.000,00 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty (oferta, która uzyskała największą ilość punktów w kryteriach opisanych w SIWZ) przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części. Cena tej oferty wynosi 274,00 zł / 1 kurs, tj. 1 dzień. Stawkę tą mnożąc przez ilość dni przewidzianych w SIWZ w tym zadaniu, tj. 234 dni, otrzymujemy wartość 64.116,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dowóz uczniów do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Piasku (DOREW)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32116.38
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną KOŁO w Pszczynie z siedziba w Piasku
Email wykonawcy: biuro@psonipszczyna.pl
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 27
Kod pocztowy: 43-211
Miejscowość: Piasek
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 63280.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 63280.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 85428.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.