eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › BIEŻĄCA OBSŁUGA GMINY KOSTRZYN W ZAKRESIEWYWOZU ODPADÓW Z UTRZYMANIA I SPRZĄTANIA TERENÓW GMINNYCH



Ogłoszenie z dnia 2020-01-07

Ogłoszenie nr 510001838-N-2020 z dnia 07-01-2020 r.

Gmina Kostrzyn: BIEŻĄCA OBSŁUGA GMINY KOSTRZYN W ZAKRESIE: WYWOZU ODPADÓW Z UTRZYMANIA I SPRZĄTANIA TERENÓW GMINNYCH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 631307-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kostrzyn, Krajowy numer identyfikacyjny 63125955400000, ul. ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618178565, e-mail przetargi@kostrzyn.wlkp.pl, faks 618178191.
Adres strony internetowej (url): www.kostrzyn.wlkp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BIEŻĄCA OBSŁUGA GMINY KOSTRZYN W ZAKRESIE: WYWOZU ODPADÓW Z UTRZYMANIA I SPRZĄTANIA TERENÓW GMINNYCH

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZ.271.1.25.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa gminy Kostrzyn w zakresie wywozu odpadów z kontenerów, w których gromadzone będą odpady ze sprzątania otwartych terenów gminnych, utrzymania gminnych terenów zielonych, odpadów powstałych na festynach i innych wydarzeniach kulturalnych, a także odpadów z likwidacji dzikich wysypisk. 1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów z kontenerów, w których gromadzone będą odpady ze sprzątania otwartych terenów gminnych, utrzymania gminnych terenów zielonych, odpadów powstałych na festynach i innych wydarzeniach kulturalnych, a także odpadów z likwidacji dzikich wysypisk. a) Do zadań Wykonawcy należy odbiór i zagospodarowanie odpadów z kontenerów ustawionych na placu przy ul. Ignacewo w Kostrzynie lub w innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W kontenerach gromadzone będą odpady ze sprzątania otwartych terenów gminnych, utrzymania gminnych terenów zielonych, odpadów powstałych na festynach i innych wydarzeniach kulturalnych, a także odpadów z likwidacji dzikich wysypisk. Szacunkowa ilość odpadów to 160 Mg. b) Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadów z kontenera typu PK7 posiadającego 6 otworów wrzutowych zamykanych pokrywami. Kontener jest własnością Zamawiającego. c) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia na plac przy Przepompowni ścieków ul. Ignacewo 1 w Kostrzynie kontenera typu otwartego o pojemności 7 m3 oraz wywozu z niego odpadów. d) Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia kontenera nieuszkodzonego, w dobrym stanie technicznym. e) Wywóz odpadów będzie następował na telefoniczne zlecenia pracownika Urzędu Miejskiego w Kostrzynie. Wykonanie zlecenia (wywóz odpadów i podstawienie pustego kontenera) musi nastąpić w ciągu jednej doby, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. f) Wywóz odpadów bez zlecenia wydanego przez pracownika Urzędu Miejskiego nie będzie podlegał zapłacie. g) Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania innego miejsca do podstawienia pojemników/kontenerów na odpady lub zażądania pojemników/kontenerów zamkniętych lub otwartych, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Pojemniki muszą być wyposażone w zamknięcia, zabezpieczające przed rozwiewaniem odpadów, dostępem gryzoni, psów, kotów i innych zwierząt. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania od Wykonawcy podstawienia pojemników typu otwartego, bez wyżej wymienionych zabezpieczeń. Wykonawca powinien dysponować pojemnikami o poj. 1,1 m3, ok. 2,5 m3, 5 m3, 7 m3. Wykonanie tego rodzaju zlecenia musi nastąpić w ciągu 24 godzin, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. h) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zobowiązania Wykonawcy do opróżnienia pojemników o poj. 1,1 m3, będących własnością Zamawiającego i ustawionych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. i) Wykonawca zobowiązuje się do bezzwłocznego informowania Zamawiającego o uszkodzonych pojemnikach/kontenerach lub innych nieprawidłowościach występujących w trakcie realizacji zamówienia. j) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu w formie pisemnej sprawozdanie o ilości (Mg, kg) wywiezionych z terenu gminy Kostrzyn odpadów, w terminie do 30 dni po zakończeniu roku kalendarzowego, którego sprawozdanie będzie dotyczyć. k) Wykonawca powinien postępować z odebranymi odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz powinien posiadać karty przekazania odpadów wywiezionych podczas trwania zadania. l) W trakcie obowiązywania umowy ceny jednostkowe za wykonanie usług nie mogą ulec zmianie. m) W trakcie realizacji zamówienia ilość oraz zakres zamówienia mogą być modyfikowane w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu usług, przyjmując do rozliczeń ceny jednostkowe. n) Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonaną usługę, na podstawie przedstawionej faktury, do której należy dołączyć karty przekazania odpadów. o) Usługę należy realizować specjalistycznym środkiem transportowym służącym do wywozu odpadów i będącym w dyspozycji Wykonawcy. 2. Wykonawca musi posiadać odpowiednią do przedmiotu zamówienia, bazę magazynowo - transportową, do której posiada tytuł prawny, usytuowaną na terenie gminy Kostrzyn lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Kostrzyn wyposażoną zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 70400
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Green Waste Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Łużycka 87
Kod pocztowy: 74-101
Miejscowość: Gryfino
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 93600.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 93600.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 172800
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.