eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Leżajsk



Ogłoszenie z dnia 2020-01-07

Ogłoszenie nr 510001777-N-2020 z dnia 07-01-2020 r.

Gmina Leżajsk: Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Leżajsk

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 629195-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Leżajsk, Krajowy numer identyfikacyjny 54637700000000, ul. ul. Opalińskiego 2, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 017 240 62 00, e-mail ug.sekretariat@gminalezajsk.pl, faks 017 240 62 48.
Adres strony internetowej (url): https://www.gminalezajsk.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Leżajsk

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.25.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbieraniu i transporcie do instalacji komunalnej wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Leżajsk, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. Zamówienie realizowane będzie zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Leżajsk. Od 1.01.2020r. do 31.03.2020r. obowiązuje regulamin opublikowany w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego poz. 36 z 2013r. (Uchwała nr XXXII/225/2012 Rady Gminy Leżajsk dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Leżajsk) zmiany ogłoszone Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego poz. 30 z 2014r., poz. 3018 z 2017r. i poz. 4371 z 2017r. https://edziennik.rzeszow.uw.gov.pl/legalact/2013/36/ https://edziennik.rzeszow.uw.gov.pl/legalact/2014/30/ https://edziennik.rzeszow.uw.gov.pl/legalact/2017/3018/ https://edziennik.rzeszow.uw.gov.pl/legalact/2017/4371/ Od 1.04.2020r. obowiązuje regulamin opublikowany w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego poz. 5593 z 2019r. (uchwała nr 101/2019 Rady Gminy Leżajsk z dnia 21 października 2019r. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Leżajsk). https://edziennik.rzeszow.uw.gov.pl/legalact/2019/5593/ 2. Opis sposobu realizacji zamówienia: 1) Odbieranie z terenu nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w pojemnikach lub workach (zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Leżajsk) według harmonogramu na 2020 rok: - odpadów segregowanych i niesegregowanych (zmieszanych), w okresie od 01.01.2020 do 31.03.2020 (częstotliwość raz w miesiącu), - odpadów segregowanych z wyjątkiem bioodpadów, w okresie od 01.04.2020 do 31.12.2020 (częstotliwość raz w miesiącu), - odpadów niesegregowanych (zmieszanych) z budynków mieszkalnych jednorodzinnych w okresie od 01.04.2020 do 31.10.2020 (częstotliwość raz na dwa tygodnie), - bioodpadów z budynków mieszkalnych jednorodzinnych (około 30% nieruchomości) w okresie od 01.04.2020 do 31.10.2020 (częstotliwość raz na dwa tygodnie), - odpadów niesegregowanych (zmieszanych) odbieranych z budynków wielolokalowych (24 nieruchomości) w okresie od 01.04.2020 do 31.10.2020 (częstotliwość raz na tydzień), - bioodpadów z budynków wielolokalowych (24 nieruchomości) w okresie od 01.04.2020 do 31.10.2020 (częstotliwość raz na tydzień), - odpadów niesegregowanych (zmieszanych) z budynków mieszkalnych jednorodzinnych oraz z budynków wielolokalowych w okresie od 01.11.2020 do 31.12.2020 (częstotliwość raz w miesiącu), - bioodpadów z budynków mieszkalnych jednorodzinnych (około 30% nieruchomości) oraz z budynków wielolokalowych (24 nieruchomości) w okresie od 01.11.2020 do 31.12.2020 (częstotliwość raz w miesiącu). 2) Odebranie raz w roku w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy następujących frakcji odpadów: papier, metale, tworzywa sztuczne, szkło, odpady opakowaniowe wielomateriałowe, bioodpady, odpady niebezpieczne, przeterminowane leki i chemikalia, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony powstające w gospodarstwach domowych, odpady tekstyliów i odzieży, styropiany budowlane i opakowaniowe. Termin zbiórki Wykonawca ustala z Zamawiającym z miesięcznym wyprzedzeniem. Przygotowanie kampanii informacyjnej o zbiórce leży w gestii Wykonawcy, który za porozumieniem z Zamawiającym wywiesi informacje na tablicach ogłoszeń na terenie Gminy Leżajsk oraz umieści je na własnej stronie internetowej. 3) Wyposażenie do 1 stycznia 2020 r. nieruchomości zamieszkałych w pojemniki do gromadzenia odpadów niesegregowanych (zmieszanych) oraz zbieranych selektywnie, zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Leżajsk, które będą stanowić własność Wykonawcy. Ilość pojemników może ulegać zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Frakcje odpadów komunalnych zbieranych selektywnie: szkło (bezbarwne i kolorowe), w tym odpady opakowaniowe ze szkła; papier, w tym tektura, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury; metale i tworzywa sztuczne, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe; odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów. 4) Dostarczanie w całym okresie realizacji zamówienia do maksymalnie 5000 nieruchomości zamieszkałych worków do selektywnej zbiórki odpadów z nadrukiem określającym zbierany asortyment, które muszą spełniać wymogi określone w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Leżajsk. Wykonawca do dnia 1 stycznia 2020 roku wyposaży właścicieli nieruchomości w komplet worków do selektywnej zbiórki odpadów składający się z 2 worków w danym kolorze oraz umożliwi mieszkańcom odbieranie dodatkowych worków w punkcie utworzonym na terenie gminy. Przy każdorazowym odbiorze odpadów selektywnie zbieranych Wykonawca wyposaży właścicieli nieruchomości w worki, w takiej samej ilości i rodzaju jakiej zostały odebrane. Pojemniki i worki wystawiane w dniu odbioru w celu identyfikacji nieruchomości z której pochodzą, będą od 1.04.2020 r. oznakowane zgodnie z przyjętym w gminie systemem np. kodami kreskowymi. Kody do oznakowania zostaną dostarczone właścicielom nieruchomości przez Zamawiającego. W dniu podpisania umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy wykaz nieruchomości, do których należy dostarczyć pojemniki oraz worki. 6) Prowadzenie na terenie Gminy Leżajsk, co najmniej jednego punktu, w którym mieszkańcy będą mogli odbierać bezpłatnie dodatkowe worki, czynnego od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 do 15. 7) Utworzenie i powadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) świadczącego usługi przyjmowania odpadów zebranych w sposób selektywny przez mieszkańców Gminy Leżajsk od wtorku do piątku w godz. 12.00 - 16.00 oraz w soboty w godz. 9.00 - 13.00 z wyjątkiem świąt, od 1.01.2020 r. do 31.12.2020 r. Prowadzenie PSZOK obejmuje odbieranie bez ograniczeń ilościowych następujących frakcji odpadów oraz przekazywanie ich do instalacji komunalnej w Giedlarowej. - papier, metale, tworzywa sztuczne, szkło, odpady opakowaniowe wielomateriałowe, bioodpady, - odpady niebezpieczne, - przeterminowane leki i chemikalia, - odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki, - zużyte baterie i akumulatory, - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, - meble i inne odpady wielkogabarytowe, - zużyte opony powstające w gospodarstwach domowych, - odpady budowlane i rozbiórkowe, - odpady tekstyliów i odzieży, - szkło okienne, - popioły, - styropiany budowlane i opakowaniowe. 8) Zorganizowanie zbiórki przeterminowanych leków w punktach aptecznych położonych na terenie Gminy Leżajsk od 1.01.2020r. do 31.12.2020r 9)Opracowanie instrukcji segregacji odpadów, a po akceptacji jej treści przez Zamawiającego, wydrukowanie razem z harmonogramem zbiórki odpadów według poniższej specyfikacji i dostarczenie do każdej nieruchomości zamieszkałej na terenie gminy Leżajsk w terminie do 1 stycznia 2020r. 10) Transport odebranych odpadów do instalacji komunalnej w Giedlarowej. 3. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a uPzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: czynności bezpośrednio związane z odbiorem odpadów z nieruchomości (tj. operator śmieciarki-kierowca, osoby załadowujące odpady). W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie - nie krótszym niż 3 dni - Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika/pracowników na podstawie umowy o pracę, lub 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy o pracę zatrudnionego pracownika/pracowników - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i wymiaru etatu oraz zakres obowiązków pracownika. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90512000-9


Dodatkowe kody CPV: 90513100-7, 90513000-6, 90511000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 488722.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Stare Miasto - Park Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sm-park@sm-park.pl
Adres pocztowy: Wierzawice 874, 37-300 Leżajsk
Kod pocztowy: 37-300
Miejscowość: Leżajsk
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 407926.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 407926.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 407926.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.