Ogłoszenie z dnia 2020-01-07
Ogłoszenie nr 510001684-N-2020 z dnia 07-01-2020 r.
Sąd Rejonowy w Lubinie: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku oraz na posesji Sądu Rejonowego w Lubinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy w Lubinie, Krajowy numer identyfikacyjny 32522200000000,
ul. ul. Wrocławska
3,
59-300
Lubin, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
0-76 847-01-00, e-mail
beata.kosiorowska@lubin.sr.gov.pl, faks
0-76 847-02-11.
Adres strony internetowej (url): www.lubin.sr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: sąd powszechny
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku oraz na posesji Sądu Rejonowego w Lubinie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):F-2501-25/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet i ciągów komunikacyjnych Sądu Rejonowego w Lubinie oraz bieżące utrzymanie posesji Sądu, wspólny słownik zamówień CPV - 90.91.12.00 usługi sprzątania budynków; 90.91.92.00 usługi sprzątania biur. Powierzchnia przeznaczona do sprzątania: 1) Powierzchnia biurowa - 2 524 m2 (50 % wykładziny dywanowej, 50 % wykładziny pcv) 2) Powierzchnia ruchu - 1 216,40 m2 (płytki gresowe) 3) Powierzchnia gospodarcza - 816,20 m2 (płytki lastryko) 4) Powierzchnia holu - 311,80 m2 (granit) 5) Powierzchnia toalet - 213 m2 (kafle łazienkowe) 6) Powierzchnia okien - 1 409,45 m2 7) Ilość oczek w toaletach - 21 szt. 8) Ilość podajników do papieru - 21 szt. 9) Ilość dozowników mydła w płynie - 21 szt. 10) Ilość podajników na papier toaletowy - 37 szt. 11) Ilość pracowników w obiekcie - 130 osób, 12) Powierzchnia posesji - 3 498 m2 tereny zielone oraz 2 698 m2 bruk.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
325350
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CLAR SYSTEM S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
395239.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: PLN IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Usługa powszechnie dostępna o ustalonych standardach.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Usługi w zakresie całodobowej ochrony osób, mienia, obiektu i terenu należącego do Centrum Kultury "MUZA" w Lubinie przy ulicy Armii Krajowej 1
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy skrzyżowania drogi nr 101157D wraz z budową odwodnienia w Goli.
- Pielęgnacja drzew, usunięcie wiatrołomów, wycinka drzew wraz z frezowaniem korzeni, rosnących w pasach dróg powiatowych na terenie powiatu lubińskiego
- "Modernizacja budynku przy al. KEN w Lubinie"(2)
- Odnowienie oznakowania poziomego jezdni
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- Usługa sprzątania obiektów użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA z podziałem na 3 części
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Bydgoszczy oraz Oddziałach OIP w Grudziądzu i Włocławku
- Usługa sprzątania Pływalni Chwiałka należącej do Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.