Ogłoszenie z dnia 2020-01-07
Ogłoszenie nr 510001411-N-2020 z dnia 07-01-2020 r.
Przedszkole Samorządowe w Tenczynku: Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego w Tenczynku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 625776-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedszkole Samorządowe w Tenczynku, Krajowy numer identyfikacyjny 35144941000000,
ul. ul. Władysława Reymonta
3,
32-067
Tenczynek, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 282 17 17, e-mail
przedszkoletenczynek@op.pl, faks
12 282 17 17.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Przedszkole Samorządowe w Tenczynku
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego w Tenczynku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PST-PN/I/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego w Tenczynku. Artykuły spożywcze zostały pogrupowane w następujące pakiety: 1) Artykuły ogólnospożywcze, 2)warzywa, jarzyny, owoce, mrożonki, 3)mięso, wędliny, drób. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): Pakiet 1 : -15.20.00.00-0ryby przetworzone i konserwowane- 15.40.00.00-2-oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne-15.5.00.00.3- produkty mleczarskie-15.60.00.00-4-produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych-15.80.00.00-6-różne produkty spożywcze-15.98.00.00-1-napoje bezalkoholowe -03.14.00.00-4- produkty zwierzęce i podobne. Pakiet 2: -15.30.00.00-1- owoce, warzywa i produkty podobne -03.20.00.00-3- zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy. Pakiet3: -15.10.00.00-9- produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15200000-0, 15400000-2, 15500000-3, 15600000-4, 15800000-6, 15980000-1, 03140000-4, 15300000-1, 03200000-3, 15100000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
141325.65
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MEGA Marek Gaj
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
149995.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów do zajęć w ramach projektu: "Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji" wraz z artykułami drobnymi, numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03EH/23-003.
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji" wraz z artykułami drobnymi, numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03EH/23-003
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Smrokowie gmina Słomniki w I półroczu roku szkolnego 2024/2025 z podziałem na zadania.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Instytutu Matematycznego PAN z podziałem na zadania
- Dostawa żywności do stołówki Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu z siedzibą przy ul. Grunwaldzkiej 33/35.
- Dostawy mleka i produktów mlecznych
więcej: Produkty zwierzęce i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.