eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iłowa › Usługi związane z odbiorem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Iłowa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-01-03

Ogłoszenie nr 510001070-N-2020 z dnia 03-01-2020 r.

Gmina Iłowa: Usługi związane z odbiorem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Iłowa

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592371-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540195388-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Iłowa, Krajowy numer identyfikacyjny 97077085300000, ul. ul. Żeromskiego 27, 68-120 Iłowa, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 68 368 14 00, e-mail w.kaczmarski@ilowa.pl, faks 68 368 14 01.
Adres strony internetowej (url): www.ilowa.info.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi związane z odbiorem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Iłowa

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP-I.271.12.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z odbiorem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz prowadzenie punku selektywnej zbiórki odpadów na terenu gminy Iłowa. Przedmiot mowy ma być realizowany z zachowaniem harmonogramu i sposobu określonego w Uchwale 86/7/XVI/15 Rady Miejskiej w Iłowej z dnia 1 grudnia 2015r. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Iłowa, uchwale 113/7/XIX/16 Rady Miejskiej w Iłowej z dnia 9 lutego 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, oraz pozostałych przepisów prawa. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wyposażenie obsługiwanych nieruchomości w pojemnik/pojemniki na odpady zmieszane lub w pojemnik/pojemniki i worek/worki z tworzyw sztucznych do selektywnej zbiórki odpadów w kolorach zgodnych z wymogami unijnymi w terminie do 31.12.2019r. Obowiązek mycia i dezynfekcji pojemników ustawionych na nieruchomościach spoczywa na Wykonawcy. b) transport odpadów zebranych z zamieszkałych nieruchomości bądź z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych: - podlegających selektywnej zbiórce: do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, - zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych: do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych (bądź instalacji zastępczych) regionu gospodarki odpadami komunalnymi. Zgodnie z Planem gospodarki odpadami dla województwa lubuskiego (Uchwała nr XXXIII/351/12 Sejmiku Województwa Lubuskiego z dnia 19 grudnia 2012 w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa lubuskiego na lata 2012-2017 z perspektywą do 2020r.) regionalną instalację do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych stanowi Zakład Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. Marszów 50a, 68-200 Żary. Zamawiający wymaga, aby odbiorowi odpadów podlegały odpady zebrane selektywnie wymienione w art. 3 ust. 2 pkt 5 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach a także: - odpady zielone, - przeterminowane leki i chemikalia, - zużyte baterie i akumulatory, - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, - meble i inne odpady wielkogabarytowe, - odpady budowlane i rozbiórkowe, - zużyte opony w ilości i rozmiarze wskazującym na powstanie w typowym gospodarstwie domowym oraz zmieszane odpady komunalne i pozostałości z sortowania przeznaczone do składowania. Przybliżona liczba mieszkańców, która powinna być objęta systemem to 5515 osób. (wg danych uzyskanych na podstawie złożonych deklaracji stan na koniec lipca 2019r). Ilość wytworzonych odpadów komunalnych na terenie gminy (dane ze sprawozdania za 2018r.): - odpady komunalne - 1942,020 Mg/rok - odpady zebrane selektywnie 262,097Mg/rok - odpady wielkogabarytowe - 54,360 Mg/rok Łączna ilość odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości w 2018r. - 2453,252Mg/rok. Ilość wytworzonych na terenie Gminy Iłowa odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez producentów. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do odbioru i transportu wynosi 2453,252 Mg/12 miesięcy. Podane wyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia i/lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. Wykonawca winien obliczyć cenę w oparciu o wszystkie dostępne informacje oraz sprawdzić charakterystykę terenową, gęstość zabudowy, odległości pomiędzy miejscowościami na terenie Gminy Iłowa. Wykaz nieruchomości, z których przewiduje się odbieranie odpadów komunalnych stanowi załącznik nr 8 do SIWZ Szczegółowy wykazy nieruchomości wraz z liczbą mieszkańców zamieszkujących daną nieruchomość będą przekazywane Wykonawcy w toku realizacji umowy (zamówienia). Powyższe dane mogą ulec zmianie na skutek ruchu ludności. c) wyposażenie oraz prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na zasadach określonych w załączniku do uchwały Nr 113/7/XIX/16 Rady Miejskiej w Iłowej z dnia 9 lutego 2016r. tj w regulaminie funkcjonowania Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych dla właścicieli nieruchomości z terenu gminy Iłowa, będącym załącznikiem do SIWZ. Kontenery, w które Wykonawca wyposaży punkt stanowić będą własność wykonawcy i zostaną zabrane po wygaśnięciu umowy. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do zagospodarowania w PSZOK wynosi 304,905Mg/12 miesięcy (dane za rok 2018). Podane wyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia i/lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. Zamawiający udostępni Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowany w Iłowej przy ul. Żagańskiej 80 będący własnością Zamawiającego. Wykonawca winien zorganizować funkcjonowanie punktu w godzinach zapewniający łatwy dostęp dla wszystkich mieszkańców Gminy tj.: - od wtorku do piątku w godz. 10:00-18:00, - soboty w godz. 11:00-19:00. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany godzin funkcjonowania PSZOK w poszczególnych dniach, przy czym suma godzin nie ulegnie zmianie. W PSZOK zbierane będą odpady określone w art. 3 ust. 2 pkt 6 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz uchwale Nr 113/7/XIX/16 Rady Miejskiej w Iłowej z dnia 9 lutego 2016r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. Przedmiot zamówienia uzupełnia uchwała Nr 86/7/XVI/15 Rady Miejskiej w Iłowej z dnia 1 grudnia 2015 r. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Iłowa. PSZOK należy wyposażyć w niezbędną ilość pojemników i kontenerów umożliwiającą prawidłowy odbiór i zagospodarowanie dostarczanych do niego odpadów w sposób zgodny z wymogami obowiązującego w tym zakresie prawa, przy czym Zamawiający wymaga, aby PSZOK był wyposażony co najmniej w urządzenia do gromadzenia odpadów o pojemniki o pojemnościach: - 110l dla przeterminowanych leków i chemikaliów, - 110l dla zużytych baterii i akumulatorów, - 1100l dla zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, - 6000l dla mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, - 6000l dla odpadów zielonych, - 6000l dla odpadów budowlanych i rozbiórkowych - 2x1100l dla papieru i tektury, - 1100l dla szkła, - 1100l dla metalu, - 5x1100 dla tworzyw sztucznych - 1100l dla opakowań wielomateriałowych Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami papieru, metalu, tworzyw sztucznych, szkła zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych. Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji. Wykonawca będzie prowadził ilościową i jakościową ewidencję odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach do końca miesiąca następującego po kwartale, kwartalne sprawozdania dotyczące: o informacji o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania, o informacji o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji: przekazanych do składowania na składowisko odpadów oraz nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania, o kopii dowodów dostarczania odpadów do odzysku lub unieszkodliwiana np. karty ewidencji odpadów bądź karty przekazania odpadów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90512000-9


Dodatkowe kody CPV: 90513100-7, 90514000-3, 90510000-5, 34928480-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 851770.96
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakłady Usługowe Zachód
Email wykonawcy: marketing@zuz.com.pl
Adres pocztowy: ul. Robocza 40
Kod pocztowy: 61-517
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22.96
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.