eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Wólka-etap III

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-01-03

Ogłoszenie nr 510001054-N-2020 z dnia 03-01-2020 r.

Gmina Wólka: Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Wólka-etap III

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Wólka-etap III" współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 607502-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540220846-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wólka, Krajowy numer identyfikacyjny 43102015000000, ul. Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. +48 (81) 478 17 50, +48782333200, e-mail gmina@wolka.pl, tomasz.misiura@wolka.pl, faks +48(81) 7465001.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wolka.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Wólka-etap III

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.21.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Wólka-etap III, która składa się z trzech zadań stanowiących odrębne części zamówienia: 1) Wykonanie wymiany 209 zasuw sekcyjnych, 229 hydrantów przeciwpożarowych i 229 zasuw hydrantowych na istniejącej sieci wodociągowej w miejscowościach Jakubowice Murowane, Wólka, Świdniczek, Biskupie-Kolonia, Świdnik Mały, Świdnik Mały Kolonia, Świdnik Duży, Długie i Turka; 2) Wykonanie wymiany 20 zasuw sekcyjnych na istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości Turka; 3) Budowa sieciowej pompowni wody w Świdniku Małym Kolonia na działce nr 94/1 wraz z wykonaniem lampy fotowoltaicznej służącej do jej oświetlenia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości części zamówienia, na które będzie udzielone zamówienie jednemu wykonawcy. Ilość części, na które będą podpisane umowy zależy przede wszystkim od zaoferowanych cen i posiadanych przez zamawiającego środków. Poniżej wymienione są główne cechy przedmiotu zamówienia z podziałem na części: 1. Część pierwsza zamówienia - Wykonanie wymiany 209 zasuw sekcyjnych, 229 hydrantów przeciwpożarowych i 229 zasuw hydrantowych na istniejącej sieci wodociągowej w miejscowościach Jakubowice Murowane, Wólka, Świdniczek, Biskupie-Kolonia, Świdnik Mały, Świdnik Mały Kolonia, Świdnik Duży, Długie i Turka. 1.1. Zestawienie ilości: a. Zasuwy sekcyjne: - 4 szt. o średnicy 50mm - 15 szt. o średnicy 80mm - 107 szt. o średnicy 100mm - 42 szt. o średnicy 150mm - 11 szt. o średnicy 200mm - 9 szt. o średnicy 250mm - 21 szt. o średnicy 300mm b. Hydranty: - 229 szt. kolor czerwony c. Zasuwy hydrantowe: - 229szt. 1.2. Przedmiot zamówienia dla części pierwszej obejmuje ponadto następujące roboty nie wymienione w dokumentacji projektowej, których koszty należy ująć w cenie ryczałtowej: - Wykonawca przekaże zamawiającemu 20 hydrantów w najlepszym stanie technicznym odzyskanych w wyniku wymiany, nadających się do ponownego użycia, w komplecie z zasuwą, obudową teleskopową i skrzynką uliczną. - Zamawiający żąda, aby 10 hydrantów (zwykłych) we wskazanych przez zamawiającego miejscach zastąpić hydrantami łamanymi (hydrant łamany po kolizji z pojazdem może być naprawiany poprzez ponowne obsadzenie górnej części i wymianę złamanych śrub - zmiana w stosunku do dokumentacji projektowej i przedmiaru robót. - Zamawiający żąda aby dodatkowo (oprócz ujętych w dokumentacji) 10 hydrantów (zwykłych) we wskazanych przez zamawiającego miejscach zastąpić hydrantami podziemnymi - zmiana w stosunku do dokumentacji projektowej i przedmiaru robót. - Pokrywy skrzynek zasuw hydrantowych należy pomalować na kolor czerwony farbą chlorokauczukową, w celu szybkiego odnalezienia przez straż pożarną. - Wykonawca dostarczy 3 szt. stojaków hydrantowych pojedynczych, z zaworem do hydrantów podziemnych. - Wykonawca dostarczy 3 szt. kluczy/pokręteł do odkręcania każdego rodzaju hydrantu oraz 3 szt. kluczy/pokręteł do odkręcania każdego rodzaju zasuwy. (Jeśli wszystkie zasuwy można odkręcić tym samym pokrętłem, to wystarczą 3 szt. pokręteł do wszystkich zasuw.) 1.3. Wykonawca może zaoferować hydranty nadziemne (dotyczy zwykłych hydrantów niełamanych) z możliwością rozbudowy hydrantu o system zdalnego monitorowania poboru wody, bez konieczności wykopywania hydrantu - taka oferta będzie dodatkowo punktowana. System miałby służyć powiadamianiu o nielegalnym poborze wody. Powiadomienia w formie smsów przesyłane byłyby na telefon komórkowy pracownika zamawiającego. Zamawiający dostarcza własną kartę SIM lub opłaca abonament zaoferowany przez wykonawcę. W przypadku zaoferowania hydrantów z możliwością rozbudowy hydrantu o system zdalnego monitorowania poboru wody, wykonawca ma obowiązek dostarczenia i zamontowania jednego takiego systemu na wskazanym hydrancie. Koszt należy ująć w cenie ryczałtowej. 1.4. Wykonawca po wymianie zasuwy zobowiązany jest do odpowietrzenia sieci wodociągowej, przepłukania sieci (wypuszczenia z sieci wody zmąconej poprzez hydranty) oraz zdezynfekowania sieci wodociągowej. 1.5. Wymiana zasuw i hydrantów musi być zaplanowana tak, aby zminimalizować liczbę odbiorców wody, u których wystąpi przerwa w dostawie wody. Zalecana jest kolejność wymiany od strony ujęcia wody w kierunku zmniejszającej się średnicy rurociągów. 1.6. Wykonawca musi wkalkulować w cenę ryczałtową dostosowanie długości rurociągu do nowej zasuwy (wydłużenie lub skrócenie rurociągu), zastosowanie ewentualnych redukcji średnic oraz dostosowanie rozstawu śrub w kołnierzach. 1.7. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia lokalizacji każdego wymienionego hydrantu na mapie https://www.osmhydrant.org/pl/ wraz z podaniem podstawowych danych dotyczących parametrów hydrantu. Nanoszenie hydrantów na mapę nie wymaga opłat i odbywa się poprzez zalogowanie na stronie internetowej. 1.8. Dokumentacja projektowa (projekt, przedmiary, STWIOR) dotycząca wymiany zasuw i hydrantów obejmuje łącznie cz. 1 i cz.2. Zakres zadania dla cz. 1 został określony w tabeli "zestawienie zasuw i hydrantów - część I zamówienia" będącej załącznikiem do dokumentacji. Wykonawca w celu wyceny poszczególnych części oferty samodzielnie rozdziela dokumentację projektową na cz.1 i cz.2. 2. Część druga zamówienia - Wykonanie wymiany 20 zasuw sekcyjnych na istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości Turka. 2.1. Zestawienie ilości: a. Zasuwy sekcyjne: - 20 szt. o średnicy 80mm 2.2. Przedmiot zamówienia dla części drugiej obejmuje ponadto następujące roboty nie wymienione w dokumentacji projektowej, których koszty należy ująć w cenie ryczałtowej: - Wykonawca dostarczy 3 szt. kluczy/pokręteł do odkręcania każdego rodzaju zasuwy. (Jeśli wszystkie zasuwy można odkręcić tym samym pokrętłem, to wystarczą 3 szt. pokręteł do wszystkich zasuw.) 2.3. Wykonawca po wymianie zasuwy zobowiązany jest do odpowietrzenia sieci wodociągowej, przepłukania sieci (wypuszczenia z sieci wody zmąconej poprzez hydranty) oraz zdezynfekowania sieci wodociągowej. 2.4. Wymiana zasuw musi być zaplanowana tak, aby zminimalizować liczbę odbiorców wody, u których wystąpi przerwa w dostawie wody. Zalecana jest kolejność wymiany od strony ujęcia wody w kierunku zmniejszającej się średnicy rurociągów. 2.5. Wykonawca musi wkalkulować w cenę ryczałtową dostosowanie długości rurociągu do nowej zasuwy (wydłużenie lub skrócenie rurociągu), zastosowanie ewentualnych redukcji średnic oraz dostosowanie rozstawu śrub w kołnierzach. 2.5. Dokumentacja projektowa (projekt, przedmiary, STWIOR) dotycząca wymiany zasuw i hydrantów obejmuje łącznie cz. 1 i cz.2. Zakres zadania dla cz.2 został określony w tabeli "zestawienie zasuw - część II zamówienia" będącej załącznikiem do dokumentacji. Wykonawca w celu wyceny poszczególnych części oferty samodzielnie rozdziela dokumentację projektową na cz.1 i cz.2. 3. Część trzecia zamówienia - Budowa sieciowej pompowni wody w Świdniku Małym Kolonia na działce nr 94/1 wraz z wykonaniem lampy fotowoltaicznej służącej do jej oświetlenia. 3.1. Zestawienie ilości: - pompownia wody z układem sterowania - 1szt. - przyłącze energetyczne zalicznikowe 4x16 mm2- długość kabla około 5m, - lampa fotowoltaiczna - 1szt. 3.2. Dodatkowo w ramach ceny ryczałtowej Wykonawca zobowiązany jest do wykonania systemu monitoringu-wizualizacji pracy pompowni wody i powiadamiania sms o awariach. System musi posiadać możliwość zdalnego podglądu pracy za pośrednictwem sieci internet dla jednocześnie trzech użytkowników z dowolnego miejsca. Obiekt nie posiada stałego łącza internetowego w związku z czym sygnały muszą być transmitowane za pośrednictwem sieci gsm. Wykonawca musi zapewnić bezterminowe licencje na oprogramowanie. Korzystanie z systemu nie może generować żadnych stałych, dodatkowych kosztów poza kosztami transmisji danych gsm. Transmisja danych może odbywać się przez kartę sim dostarczoną przez zamawiającego lub zapewnioną przez wykonawcę, a zamawiający opłaca wtedy koszty transmisji danych. Poniżej wymienione są minimalne wymagania postawione przez zamawiającego dla takiego systemu. Wizualizacja aktualnego stanu pracy pompowni wody powinna być przedstawiona w postaci graficznej (szkice elementów pompowni) i obejmować co najmniej następujące parametry: 1) Zasilanie główne: jest/brak 2) Właz do studni: otwarty/zamknięty 3) Temperatura zamarzania w studni pomp (poniżej 3st. C): OK/przekroczona 4) zalanie podłogi studni wodą: OK/ zalanie 5) szafa sterownicza zestawu pompowego: praca/awaria 6) stan pracy pomp (oddzielnie dla każdej pompy): praca/spoczynek/ awaria 7) chwilowe ciśnienie wody na zasilaniu pomp [bar]: wartość bieżąca oraz ostrzeżenie o suchobiegu 8) chwilowe ciśnienie wody tłoczonej do sieci wodociągowej [bar]: wartość bieżąca 9) chwilowy przepływ wody: wartość bieżąca 10) stan przepływomierza: wartość bieżąca 11) dobowy przepływ wody: dzisiaj, wczoraj, przedwczoraj System musi umożliwiać wyświetlanie nałożonych na siebie wykresów z dowolnego okresu z ostatnich 12 miesięcy (z możliwością dowolnego skalowania wykresu) następujących parametrów: - chwilowy przepływ wody tłoczonej do sieci wodociągowej [m3/h], - chwilowe ciśnienie wody tłoczonej do sieci wodociągowej [bar], System musi umożliwiać odczyt historii sygnałów za okres co najmniej 12 miesięcy obejmujących: - stan przepływomierza z danego dnia i godziny [m3], - chwilowy przepływ wody tłoczonej do sieci wodociągowej [m3/h], - chwilowe ciśnienie wody tłoczonej do sieci wodociągowej [bar], Częstotliwość pomiaru sygnałów nie rzadziej niż 1 minuta. Aktualizacja wyświetlanych sygnałów nie rzadziej niż co 5 minut, z możliwością częstszego ręcznego wymuszenia odświeżenia. System wizualizacji musi wyświetlać komunikaty ostrzegawcze graficzne i dźwiękowe emitowane na zdalnym komputerze dla sygnałów, których wartość dopuszczalna została przekroczona (awaria/alarmy). Powinny one wyświetlać się na jaskrawy kolor (np. czerwony), a na ekranie powinna migać ogólna ikona o alarmie powiadamiająca o konieczności interwencji przez pracowników obsługi oraz powinien być emitowany sygnał dźwiękowy. System powinien mieć możliwość kwalifikacji jako alarmu nadmiernych wartości zliczanych w czasie np. wszystkie pompy pracują jednocześnie powyżej 10 min, dobowy przepływ wody wyższy od zadanej wartości. System musi zapewniać powiadamianie SMS o awariach i przekroczeniach wybranych wartości na co najmniej 2 numery telefonów komórkowych. Zdalny podgląd za pośrednictwem sieci internet musi być dostępny jednocześnie dla co najmniej trzech użytkowników z dowolnego miejsca i udostępniać wizualizację tych samych sygnałów. 4. Przedmiot zamówienia dla wszystkich części zamówienia obejmuje również sporządzenie na własny koszt przez wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zatwierdzenie go zgodnie z obowiązującymi przepisami przed rozpoczęciem robót (w tym ponoszenie wszelkich opłat) - dotyczy miejsc gdzie roboty będą prowadzone na terenie dróg. Zamawiający nie będzie naliczał opłat za zajecie pasa drogowego dróg gminnych. Przedmiot zamówienia obejmuje również zapewnienie na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej oraz odtworzenie ewentualnych punktów osnowy geodezyjnej. W przypadku wymiany zasuw i hydrantów roboty geodezyjne ograniczają się do pomocy w zlokalizowaniu zasuw oraz wykonania inwentaryzacji powykonawczej (aktualizacji) wszystkich zasuw i hydrantów. Nadmiary gruntu do zagospodarowania przez wykonawcę we własnym zakresie. 5. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi dla wszystkich części zamówienia wynosi 60 miesięcy (kryterium oceny ofert).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45231300-8


Dodatkowe kody CPV: 45232150-8, 45232152-2, 72212514-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykonanie wymiany 209 zasuw sekcyjnych, 229 hydrantów przeciwpożarowych i 229 zasuw hydrantowych na istniejącej sieci wodociągowej w miejscowościach Jakubowice Murowane, Wólka, Świdniczek, Biskupie-Kolonia, Świdnik Mały, Świdnik Mały Kolonia, Świdnik Duży, Długie i Turka;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2931151.88
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 14
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 14
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TUREK JUNIOR Bartosz Turek
Email wykonawcy: firma@turekjunior.pl
Adres pocztowy: ul. Zbożowa 89
Kod pocztowy: 20-827
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2557723.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2557723.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4305000.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wykonanie wymiany 20 zasuw sekcyjnych na istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości Turka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 125827.45
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 12
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 12
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TUREK JUNIOR Bartosz Turek
Email wykonawcy: firma@turekjunior.pl
Adres pocztowy: ul. Zbożowa 89
Kod pocztowy: 20-827
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 85614.59
Oferta z najniższą ceną/kosztem 85614.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 356700.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Budowa sieciowej pompowni wody w Świdniku Małym Kolonia na działce nr 94/1 wraz z wykonaniem lampy fotowoltaicznej służącej do jej oświetlenia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 181435.03
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 11
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LUBELSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACJI SANITARNYCH "ELPIS" Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@elpis.lublin.pl
Adres pocztowy: ul. Zemborzycka 55
Kod pocztowy: 20-445
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 114636.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 114636.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 405900.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.