Ogłoszenie z dnia 2020-01-03
Ogłoszenie nr 510000484-N-2020 z dnia 03-01-2020 r.
Zakład Karny Gdańsk Przeróbka: Sukcesywne dostawy produktów zbożowych, różnych artykułów żywnościowych oraz przetworów owocowo-warzywnych do Zakładu Karnego w Gdańsku-Przeróbce.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 630250-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Karny Gdańsk Przeróbka, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Siennicka
23,
80-758
Gdańsk, woj.
, państwo
Polska, tel.
058 301-60-33 w. 301, e-mail
zkgansk@pro.onet.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.sw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zakład Karny
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy produktów zbożowych, różnych artykułów żywnościowych oraz przetworów owocowo-warzywnych do Zakładu Karnego w Gdańsku-Przeróbce.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2232/9/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I: 1. Ryż łuskany biały w ilości - 4000,00 kg 2. Mąka pszenna typ 500-550 w ilości - 1000 kg 3. Mąka ziemniaczana w ilości - 200 kg 4. Płatki owsiane w ilości - 300 kg 5. Płatki jęczmienne w ilości - 300 kg 6. Kasza manna w ilości - 300 kg 7. Kasza jęczmienna średnia w ilości - 4000 kg 8. Groch łuskany w ilości - 1400 kg 9. Fasola biała "Jaś" w ilości 3700 kg 10. Makaron forma gruba "świderki" w ilości - 5000 kg 11. Makaron zacierka dwujajeczny w ilości - 400 kg Część II: 1. Cukier biały w ilości - 5000 kg 2. Herbata czarna granulowana w ilości - 380 kg 3. Kawa zbożowa w ilości - 500 kg 4. Ocet w ilości - 500 l 5. Budyń owocowy bez cukru w ilości - 50 kg 6. Kisiel owocowy bez cukru w ilości - 450 kg 7. Ketchup opakowanie "butelkowe" w ilości - 200 kg 8. Musztarda w ilości - 200 kg 9. Majonez w ilości - 150 kg 10. Przyprawa do zup w płynie typu maggie w ilości - 600 l 11. Bulion drobiowy (kostka rosołowa) w ilości - 500 kg 12. Bulion warzywny (kostka rosołowa) w ilości - 550 kg 13. Zupa grzybowa w proszku w ilości - 200 kg 14. Zupa pieczarkowa w proszku w ilości - 200 kg 15. Żurek w proszku w ilości - 200 kg 16. Zupa barszcz czerwony w proszku w ilości - 150 kg 17. Sos pieczarkowy w proszku w ilości - 200 kg 18. Sos pieczeniowy w proszku w ilości - 150 kg 19. Sos biały w proszku w ilości - 150 kg 20. Sos boloński w proszku w ilości - 200 kg 21. Proszek jajeczny (całe jaja) w ilości - 100 kg 22. Olej uniwersalny w ilości - 2000 l 23. Sól warzona jodowana w ilości - 1300 kg 24. Pieprz czarny mielony w ilości - 50 kg 25. Włoszczyzna suszona w ilości - 250 kg 26. Czosnek granulowany w ilości - 35 kg 27. Majeranek w ilości - 40 kg 28. Papryka mielona słodka w ilości - 20 kg 29. Ziele angielskie w ilości - 45 kg 30. Liść laurowy w ilości - 45 kg 31. Cynamon mielony w ilości - 5 kg 32. Przyprawa uniwersalna typu jarzynka/vegeta w ilości - 550 kg 33. Przyprawa do mięsa w proszku w ilości - 20 kg 34. Granulat sojowy w ilości - 100 kg 35. Kostka sojowa w ilości - 500 kg 36. Kotlet sojowy a'la schabowy w ilości - 50 kg 37. Sos pomidorowy w ilości - 20 kg 38. Woda niegazowana źródlana w ilości - 1500 l Część III: 1. Koncentrat pomidorowy 30 % w ilości - 2000 kg 2. Chrzan tarty w ilości - 50 kg 3. Groszek konserwowy po odcieku w ilości - 200 kg 4. Kukurydza konserwowa po odcieku w ilości - 200 kg 5. Papryka konserwowa po odcieku w ilości - 1000 kg 6. Ogórek konserwowy po odcieku w ilości - 1000 kg 7. Przecier ogórkowy w ilości - 400 kg 8. Sałatka szwedzka po odcieku w ilości - 1000 kg 9. Sałatka wielowarzywna po odcieku w ilości - 1000 kg 10. Szczaw konserwowy mielony w ilości - 400 kg 11. Dżem truskawkowy w ilości - 1400 kg 12. Marmolada wieloowocowa w ilości - 1400 kg 13. Kompot niesłodzony w ilości - 30 kg
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 03211300-6
Dodatkowe kody CPV: 15612100-2, 15613380-5, 15862000-8, 15331462-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Produkty zbożowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
46198.57
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych ,,DORO" Dorota Doberstajn
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
50060.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Różne produkty żywnościowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
49237.35
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usaługowo-Handlowe ,,MARGO" Grzegorz Środa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
54047.05
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Przetwory owocowo-warzywne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
34825.99
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Z.P. H. SIMPOL Zdunek Krzysztof
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40162.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Roboty budowlane polegające na remoncie piwnic w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdyni przy ul. Władysława IV 2/4
- Usługa efektywnego pozyskiwania studentów na jednolite studia magisterskie prowadzone w języku angielskim na 6 letni program studiów na kierunku lekarskim.
- Świadczenie usług Animatora doradztwa zawodowego w Projekcie Samorządu Województwa Pomorskiego, realizowane w trzech częściach
- Świadczenie usług serwisowych samochodów ciężarowych będących w dyspozycji Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku - CZĘŚĆ II
- Wykonanie projektu instalacji systemu sygnalizacji p.poż wraz z projektem wymiany drzwi do serwerowni w budynku w Słupsku przy ul. Dunikowskiego 3 - nr postępowania PWK.ZP.271.01a.2024
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i kontenerów dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.