eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skała › Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w kwocie do 2.560.000,00 PLN



Ogłoszenie z dnia 2020-01-03

Ogłoszenie nr 510000230-N-2020 z dnia 03-01-2020 r.

Gmina Skała: Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w kwocie do 2.560.000,00 PLN

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 629110-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Skała, Krajowy numer identyfikacyjny 54755000000000, ul. ul. Rynek 29, 32-043 Skała, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 123 891 098, e-mail skala@skala.pl, faks 012 3891098 w. 104.
Adres strony internetowej (url): www.skala.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w kwocie do 2.560.000,00 PLN

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

FK.271.III.10.2019.KB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w kwocie do 2.560.000,00 PLN (słownie: dwa miliony pięćset sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 PLN). 2) Okres kredytowania - 5 lat 6 miesięcy 12 dni. 3) Termin pobrania kredytu 20.12.2019 r. 4) Spłata kredytu w ratach - w latach od 2022 r. do 2025 r. 31.03.2022 100.000,00 30.06.2022 100.000,00 30.09.2022 100.000,00 31.12.2022 100.000,00 31.03.2023 225.000,00 30.06.2023 225.000,00 30.09.2023 225.000,00 31.12.2023 225.000,00 31.03.2024 225.000,00 30.06.2024 225.000,00 30.09.2024 225.000,00 31.12.2024 225.000,00 31.03.2025 180.000,00 30.06.2025 180.000,00 5) Uruchomienie środków kredytu nastąpi na podstawie dyspozycji przekazanej pisemnie w dniu 19.12.2019 r. określającej ostateczna kwotę kredytu do pobrania. 6) Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich (PLN). 7) Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, obliczane dla każdego kwartalnego okresu odsetkowego i okresu karencji w oparciu o miesięczny wskaźnik WIBOR 3M dla depozytów powiększony o marżę banku, stałą w okresie kredytowania. 8) Stawka WIBOR 3M zmienia się w cyklu kalendarzowym kwartalnym i dla potrzeb realizacji zamówienia będzie przyjmowana wartość z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego kolejny okres. 9) W przypadku likwidacji stawki WIBOR 3M zostanie ona, za porozumieniem Stron, zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 3M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną wielkością i charakterem do stawki WIBOR 3M, bez kosztów obciążających Zamawiającego. 10) Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365/366 dni, od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonego kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie. 11) Termin płatności rat odsetkowych, do 10-go dnia miesiąca następującego po kwartale, za który zostały naliczone. 12) Rozpoczęcie spłaty odsetek - za miesiąc grudzień 2019 r. do 10 stycznia 2020 r. 13) Zabezpieczeniem spłaty kredytu i odsetek będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 14) Źródło pokrycia spłaty - dochody budżetu gminy. 15) Zamawiający zastrzega sobie prawo do: o wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż kwota 2.560.000,00 zł bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów (opłat, prowizji itp.). W takiej sytuacji zmieniony zostanie harmonogram spłat poprzez obniżenie poszczególnych rat w latach 2023-2024 o jednakową kwotę. Nie spowoduje to poniesienia przez Zamawiającego żadnych dodatkowych kosztów, o wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat z tytułu skrócenia okresu kredytowania. Odsetki naliczane będą wówczas tylko za okres i od kwoty faktycznego zadłużenia. 16) Zmiany harmonogramu spłaty rat kredytu będą dokonywane bez naliczania dodatkowych opłat. 17) Zamawiający nie przewiduje opłat i prowizji bankowych od udzielonego kredytu. 18) Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 421200.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Wolbromiu
Email wykonawcy: bank@bs-wolbrom.com.pl
Adres pocztowy: ul. Krakowska 26
Kod pocztowy: 32-340
Miejscowość: Wolbrom
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 335406.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 335406.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 335406.35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.