eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielkie Oczy › Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 1.000.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wielkie Oczy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-03

Ogłoszenie nr 510000110-N-2020 z dnia 03-01-2020 r.

Urząd Gminy Wielkie Oczy: Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 1.000.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wielkie Oczy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 629705-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Wielkie Oczy, Krajowy numer identyfikacyjny 54812300000000, ul. ul. Leśna 2, 37-627 Wielkie Oczy, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 310 126, e-mail ugwoczy@wp.pl, faks 166 310 126.
Adres strony internetowej (url): wielkieoczy.info.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 1.000.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wielkie Oczy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

rR.I.271.25.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 1.000.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wielkie Oczy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów. Warunki kredytu: 1. Kwota kredytu 1.000.000,00 zł 2. Rodzaj kredytu: długoterminowy 3. Okres kredytowania: od dnia uruchomienia kredytu do 31.12.2036 r. z okresem karencji w spłacie kapitału do 31.03.2021 r. 4. Spłata kredytu w PLN, kapitał (rata) w okresach kwartalnych w terminach określonych w harmonogramie spłat podanych w umowie kredytowej. 5. Oprocentowanie zmienne w stosunku rocznym, oparte o stawkę WIBOR 3M i stałą marżę. 6. Odsetki naliczane od niespłaconego kapitału. Odsetki płatne do końca każdego miesiąca (ostatni dzień roboczy). Brak karencji w spłacie odsetek. Odsetki naliczane od kwoty faktycznie Uruchomionego kredytu. 7. Zamawiający określa jako możliwą formę zabezpieczenie kredytu weksel własny "in blanco" 8. Kredyt będzie uruchamiany na pisemną dyspozycję Zamawiającego, w formie przelewu na wskazany rachunek bankowy, w transzach uzależnionych od potrzeb Zamawiającego w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019 r. Przewidywany okres wypłaty transzy liczony od dnia następnego po dniu otrzymania dyspozycji Zamawiającego drogą elektroniczną to: minimalny - 1 dzień roboczy, maksymalny - 5 dni roboczych. 9. Dopuszcza się możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu. 10. Kredyt obciążony jedynie odsetkami, nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami. 11. Zamawiającemu przysługuje prawo przedterminowej spłaty kredytu w całości lub w części bez dodatkowych opłat. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej, Zamawiający udostępna niezbędne sprawozdania budżetowe i uchwały Rady Gminy na stronie internetowej: http://bip.wielkieoczy.pl w zakładce "Budżet" i "Uchwały Rady", oraz do wglądu w swojej siedzibie. Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie jest w trakcie opracowania i zostanie wywieszona na stronie internetowej Urzędu, o której mowa wyżej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 387320.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Lubaczowie
Email wykonawcy: sekretariat@bslubaczow.pl
Adres pocztowy: ul. Rynek 28, 37-600 Lubaczów
Kod pocztowy: 37-600
Miejscowość: Lubaczów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 372369.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 372369.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 372369.18
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.