eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Luborzyca › BUDOWA OBIEKTU KULTURY - ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W DOJAZDOWIE

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2019-01-28



Og³oszenie nr 507670-N-2019 z dnia 2019-01-28 r.

Gmina Kocmyrzów-Luborzyca: BUDOWA OBIEKTU KULTURY - ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W DOJAZDOWIE
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zadanie wspólfinansowane ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach dzia³ania: Podstawowe us³ugi i odnowa wsi na obszarach wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kocmyrzów-Luborzyca, krajowy numer identyfikacyjny 53771100000, ul. Luborzyca 97  , 32010   Luborzyca, woj. ma³opolskie, pañstwo Polska, tel. 123 871 410, e-mail info@kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl, faks 123 871 410.
Adres strony internetowej (URL): bip.malopolska.pl/ugkocmyrzowluborzyca/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
bip.malopolska.pl/ugkocmyrzowluborzyca/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
bip.malopolska.pl/ugkocmyrzowluborzyca/


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty nale¿y sk³adaæ w wersji papierowej na ni¿ej wskazany adres.
Adres:
Urz±d Gminy Kocmyrzów - Luborzyca, Luborzyca 97, 32-010 Luborzyca, pok. 36 (zamówienia publiczne), II p.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: BUDOWA OBIEKTU KULTURY - ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W DOJAZDOWIE
Numer referencyjny: ZP.271.2.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu kultury, tj. ¶wietlicy wiejskiej w Dojazdowie. Budynek posiadaæ bêdzie bry³ê na rzucie prostok±ta i usytuowany bêdzie frontem do drogi powiatowej. Bêdzie to budynek parterowy, niepodpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej, murowano - ¿elbetowej o formie architektonicznej dopasowanej do cech regionu w którym zostanie wybudowany. Kryty bêdzie blachodachówk± na dachu wielospadowym o kacie nachylenia po³aci 30 stopni. W budynku ¶wietlicy wiejskiej znajdowaæ siê bêdzie du¿e pomieszczenie ¶wietlicy oraz pomieszczenia pomocnicze gospodarcze sanitarne, kuchnia s³u¿±ca do obs³ugi i potrzeb u¿ytkowników budynku. G³ówne wej¶cie do budynku znajdowaæ siê bêdzie w elewacji frontowej, a pomocnicze w ¶cianie szczytowej. Budynek ogrzewany bêdzie piecem gazowym i alternatywnie pomp± ciep³a. Budynek bêdzie ogólnodostêpny i dostosowany do potrzeb osób niepe³nosprawnych. W budynku docelowo prowadzone bêd± zajêcia o charakterze kulturalno - spo³eczno- edukacyjnym (np: nauka gry na instrumentach muzycznych; zajêcia sportowe typu: fitness, taniec; zajêcia jêzykowe; warsztaty artystyczne, itp). Budynek bêdzie miejscem spotkañ spo³eczno¶ci lokalnej, miejscem aktywizacji i integracji mieszkañców miejscowo¶ci Dojazdów oraz Gminy Kocmyrzów - Luborzyca. Przedmiot zamówienia obejmuje g³ównie: roboty ogólnobudowlane w tym prace wykoñczeniowe oraz wykonanie instalacji c.o., gazowej, kanalizacyjnej, wodnej, monta¿ pompy ciep³a, wentylacji i klimatyzacji oraz instalacji elektrycznej w tym odgromowej. W zakres zamówienia objêtego niniejszym postêpowaniem nie wchodzi zagospodarowanie terenu tj. parking, droga, doj¶cia, zieleñ, ogrodzenie, ma³a architektura, kanalizacja deszczowa oraz przy³±cz kanalizacji sanitarnej, wodoci±gowej, zewnêtrzna instalacja gazowa. Zagospodarowanie stanowiæ bêdzie zakres odrêbnego postêpowania . Bardziej szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (tzw. SIWZ).

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45262520-2
45260000-7
45400000-1
45330000-9
45310000-3
45333000-0


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje, mo¿liwo¶ci zlecenia Wykonawcy, zamówieñ o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych do 30 % warto¶ci zamówienia podstawowego. Zak³ada siê, ¿e zamówienie takie dotyczyæ mo¿e powtórzenia podobnych robót budowlanych (tj. robót z zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego). Zamówienia polegaj±ce na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostan± udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba i zostan± zapewnione ¶rodki finansowe na ten cel. Wysoko¶æ wynagrodzenia zamówieñ podobnych zostanie ustalona na identycznych zasadach, jak w odniesieniu do wynagrodzenia dotycz±cego zamówienia podstawowego (tj. w oparciu o stawki cenowe oferty wybranej w przetargu ).
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-08-31

II.9) Informacje dodatkowe: Podany powy¿ej termin realizacji: do dnia 31.08.2020 r. oznacza, ¿e w terminie tym Wykonawca ma prawid³owo wykonaæ wszystkie roboty budowlane objête przedmiotem zamówienia. Wszystkie prace budowlane nale¿y realizowaæ zgodnie z harmonogramem robót (rzeczowo-finansowym), który stanowiæ bêdzie za³±cznik do umowy. Przed zawarciem umowy Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia przedk³ada harmonogram robót, przygotowany zgodnie z wytycznymi Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, do akceptacji Zamawiaj±cego. Zaakceptowany harmonogram robót stanowiæ bêdzie jak w/w za³±cznik do umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Okre¶lenie warunków: Warunki obowi±zuj±ce w niniejszym postêpowaniu dotycz± zdolno¶ci technicznej lub zawodowej niezbêdnej do realizacji zamówienia, tj. o udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: a) dysponuj± do¶wiadczeniem zawodowym rozumianym jako wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy -to w tym okresie), tj. co najmniej 1 zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 400 000 PLN (warto¶æ netto) obejmuj±cego swoim zakresem: budowê lub rozbudowê lub przebudowê budynku o kubaturze min. 500 m^3 . b) dysponuj± osobami uprawnionymi do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: - w przypadku potencja³u kadrowego o zamówienie publiczne mog± ubiegaæ siê Wykonawcy dysponuj±cy osob± uprawnion± do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie pe³nienia funkcji kierownika budowy - osoba o uprawnieniach konstrukcyjno - budowlanych.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia na realizacjê przedmiotu zamówienia wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 : - w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu: a) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1. ustawy Prawo zamówieñ publicznych lub wskazania adresu internetowego ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, pod którym Zamawiaj±cy samodzielnie pobierze dokument. Wykonawca mo¿e równie¿ wskazaæ, by przedmiotowy dokument Zamawiaj±cy pobra³ z posiadanych i przechowywanych u siebie dokumentacji postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego (wskazaæ jakie postêpowanie), o ile dokument taki bêdzie aktualny. ... Je¿eli Wykonawca bêdzie polega³ na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22 a ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz zapisach III grupy tematycznej SIWZ to Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów w/w dokumentu wymienionego w w/w ppk a, potwierdzaj±cego niepodleganie wykluczeniu z postêpowania. ... Je¿eli Wykonawca bêdzie korzysta³ z podwykonawcy do realizacji zamówienia publicznego to Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tego podmiotu, tj. podwykonawcy któremu zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia, a który nie jest podmiotem na którego zdolno¶ciach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 22 a ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dokument wymieniony w w/w ppk a. ...Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej sk³ada : zamiast dokumentu o którym wy¿ej mowa w ppk a dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Przedmiotowy dokument lub dokumenty powinny byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê w/w dokumentów, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przedmiotowy dokument zawieraj±cy o¶wiadczenie powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu, z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia na realizacjê przedmiotu zamówienia wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 : - w zakresie potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty, druk wykazu robót budowlanych stanowi za³±cznik do SIWZ; b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, druk wykazu osób stanowi za³±cznik do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.Wykonawca sk³ada ofertê na przygotowanym do tego specjalnie druku (druk formularza oferty), stanowi±cym za³±cznik do SIWZ. 2. Wykonawca za³±cza do oferty: kosztorys ofertowy (tzw. kalkulacjê w³asn± kosztów wykonania zadania), który stanowi dla Zamawiaj±cego jedynie dokument pomocniczy przy ocenie ofert, przedstawiaj±cy sposób obliczenia ceny przez Wykonawcê. 3. Do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwa do reprezentowania, w sytuacjach opisanych w SIWZ (np.: wspólne ubieganie siê o zamówienie). 4. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c do oferty zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu - zamieszcza równie¿ informacjê o tych podmiotach w o¶wiadczeniu dot. zarówno braku podstaw do wykluczenia jak i spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, które stanowi± za³±cznik nr 5 oraz za³±cznik nr 6 do SIWZ . 6. Je¿eli Wykonawca zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu - zamieszcza równie¿ informacjê o tych podmiotach w o¶wiadczeniu, który stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ . 7. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie dot. spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokument ten potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Druk o¶wiadczenia dot. spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu stanowi za³±cznik nr 6 do SIWZ. 8. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 w/w ustawie, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 w/w ustawie. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Druk o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania faktur czê¶ciowych za prawid³owo wykonane i odebrane roboty, zgodnie zapisami projektu umowy.


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy musz± byæ zgodne z art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy przewiduje, ¿e w ramach umowy mo¿na zmieniæ: a) wszelkie terminy realizacji zamówienia, w przypadku uzasadnionych okoliczno¶ci, niezale¿nych od Wykonawcy, np.: - przed³u¿aj±ca siê procedura przetargowa. W takim przypadku strony mog± przesun±æ termin wykonania robót, o czas wynikaj±cy z niepotrzebnej zw³oki; - zmiany w dokumentacji projektowej w tym np.: poprawa b³êdów maj±ca wp³yw na termin realizacji zamówienia. W takim przypadku strony mog± przesun±æ termin realizacji o czas wynikaj±cy z opracowania zmian w dokumentacji projektowej, tak by mo¿na by³o realizowaæ w oparciu o ni± roboty budowlane; - trudne warunki pogodowe znacznie utrudniaj±ce realizacjê robót lub uniemo¿liwiaj±ce realizacjê robót, np.: takie jak: wystêpuj±ce lub utrzymuj±ce siê opady deszczu, ¶niegu, silny wiatr, klêski ¿ywio³owe (tzw. si³a wy¿sza, której nie mo¿na by³o przewidzieæ i zapobiec jej skutkom, itp. zjawiska). W takim przypadku strony mog± przesun±æ termin realizacji o niezbêdny czas na prawid³owe wykonanie prac; - trudne warunki gruntowe znacznie utrudniaj±ce realizacjê robót lub uniemo¿liwiaj±ce realizacjê robót bêd±ce efektem wystêpowania trudnych warunków pogodowych, takich jak: opady deszczu, ¶niegu, silny wiatr, klêski ¿ywio³owe (tzw. si³a wy¿sza, której nie mo¿na by³o przewidzieæ i zapobiec jej skutkom),itp. W takim przypadku strony mog± przesun±æ termin realizacji o niezbêdny czas na prawid³owe wykonanie prac; - konieczno¶ci wstrzymania robót budowlanych w zwi±zku z dokonaniem odkrycia archeologicznego, nieujawnionego dotychczas, wymagaj±cego dalszych badañ. W takim przypadku strony mog± przesun±æ termin realizacji prac o taki okres czasu przez jaki roboty budowlane nie mog³y byæ realizowane; - wyst±pi kolizja z niezinwentaryzowan± infrastruktur± podziemn± lub innymi obiektami. W takim przypadku strony mog± przesun±æ termin realizacji prac o taki okres czasu przez jaki roboty budowlane nie mog³y byæ realizowane bowiem usuwana by³a kolizja; - przed³u¿aj±cej siê procedurze odbiorów koñcowych obiektu przez zewnêtrzne instytucje lub opó¼nieniach w procedurze odbiorów koñcowych przez zewnêtrzne instytucje lub w przypadku wyznaczenia terminu odbioru koñcowego na okres d³u¿szy ni¿ wynikaj±cy ze stosownych przepisów, przez zewnêtrzne instytucje. Niniejsze wymienione okoliczno¶ci nie mog± wynikaæ z winy Wykonawcy; - brak dostêpno¶ci materia³ów u¿ywanych do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie umo¿liwiaj±cym realizacjê prac, zgodnie z umow±. Brak dostêpno¶ci materia³ów ma byæ dla Zamawiaj±cego obiektywny. Wykonawca winien udowodniæ ¿e nie ma mo¿liwo¶ci zakupu i odbioru materia³ów w terminie umo¿liwiaj±cym realizacjê prac, zgodnie z umow± i nie wynika to z jego winy, np.: zaniedbañ, takich jak zbyt pó¼ne zamówienie materia³ów u dostawcy; - innych uzasadnionych okoliczno¶ci, niezale¿nych od Wykonawcy. b) personel techniczny realizuj±cy zamówienie w tym nie bêd±cy stron± umowy tzn. ,,Zamawiaj±cym" i ,,Wykonawc±". Wskazana zmiana mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia zaniedbañ w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; zmian organizacyjnych lub w przypadku zaistnienia zdarzeñ losowych. Zmieniamy personel techniczny musi równie¿ spe³niaæ warunki postawione na etapie postêpowania przetargowego, co Wykonawca wyka¿e Zamawiaj±cemu. Je¿eli zmieniany personel realizowa³ zamówienie w oparciu o umowê o pracê w zakresie czynno¶ci wskazanych przez Zamawiaj±cego w SIWZ to wprowadzony na jego zakres czynno¶ci personel równie¿ winien byæ zatrudniony na umowê o pracê. c) adres siedziby Wykonawcy, nr konta bankowego na który ma byæ dokonany przelew za realizacjê zamówienia. Wskazane zmiany mog± nast±piæ w przypadku zmian organizacyjnych dotychczasowego Wykonawcy lub innych zmian o pod³o¿u finansowym, d) zakres przedmiotu zamówienia (zmniejszenie zakresu zamówienia) w sytuacji wyst±pienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie ca³ego zakresu umowy nie le¿y w interesie publicznym/interesie Zamawiaj±cego, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. Wynagrodzenie zostanie obni¿one o warto¶æ zakresu us³ugi, która nie zostanie zrealizowana, e) stawkê podatku VAT w przypadku zmiany przepisów dotycz±cych jego wysoko¶ci. W takim przypadku o now± stawkê podatku VAT zostanie skorygowane wynagrodzenie Wykonawcy, f) podwykonawcê lub zrezygnowaæ z podwykonawcy w okoliczno¶ciach wynikaj±cych z potrzeb Wykonawcy. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22 a ust. 1 oraz ust.4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ dotychczasowy podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. Je¿eli Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia bêdzie chcia³ wprowadziæ podwykonawcê to zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu przed zawarciem aneksu do umowy o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 oraz dokumenty o których mowa w SIWZ ust. 5, pkt 1), IV grupy tematycznej potwierdzaj±ce, ¿e wprowadzany podwykonawca równie¿ spe³nia postawione procedur± przetargow± warunki udzia³u i nie podlegania wykluczeniu. Je¿eli Zamawiaj±cy stwierdzi, ¿e wobec podwykonawcy, którego Wykonawca chce wprowadziæ, zachodz± podstawy wykluczenia, Wykonawca zobowi±zany jest zast±piæ tego podwykonawcê lub zrezygnowaæ z powierzenia wykonania czê¶ci zamówienia temu podwykonawcy. Niniejszy zapis stosuje siê równie¿ wobec dalszych podwykonawców, g) zmianê wynagrodzenia umowy, w przypadku ustawowej zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia minimalnego za pracê, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, zaakceptowany przez Zamawiaj±cego, je¿eli zmiana ta bêdzie mia³a znacz±cy wp³yw na koszty wykonania zamówienia, które stanie siê dla Wykonawcy nieekonomiczne. Zaakceptowana zmiana wi±¿e siê ze zmian± w umowie pozosta³ych zapisów dotycz±cych wynagrodzenia, h) zmianê wynagrodzenia umowy, w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniu spo³ecznemu lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, zaakceptowany przez Zamawiaj±cego, je¿eli zmiana ta bêdzie mia³a znacz±cy wp³yw na koszty wykonania zamówienia, które stanie siê dla Wykonawcy nieekonomiczne. Zaakceptowana zmiana wi±¿e siê ze zmian± w umowie pozosta³ych zapisów dotycz±cych wynagrodzenia. i) materia³y (tj. rodzaj materia³ów, frakcja, itp.), technologiê wykonania robót budowlanych na inn± ni¿ opisano w dokumentacji przetargowej w uzasadnionych okoliczno¶ciach, np.: zalecenia s³u¿b technicznych Zamawiaj±cego z uwagi na lepsze parametry techniczne, jako¶ciowe, konieczno¶æ wynikaj±c± z uwarunkowañ w terenie, brak dostêpno¶ci na rynku materia³ów. W takiej sytuacji mo¿liwa bêdzie zmiana zapisów umowy, na które wprowadzona zmiana ma istotny wp³yw. 2. Zamawiaj±cy informuje, ¿e mo¿liwa jest równie¿ zmiana postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w pozosta³ych okoliczno¶ciach, nie ujêtych w ust. 1 niniejszej umowy, szczegó³owo opisanych w art. 144 ust. 1 pkt 2 - 6) ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-02-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> PL
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Informujemy, ¿e w zamówieniach publicznych administratorem danych osobowych obowi±zanym do spe³nienia obowi±zku informacyjnego z art. 13 RODO (rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) bêdzie równie¿: Zamawiaj±cy - wzglêdem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio pozyska³. Dotyczy to w szczególno¶ci: wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, prowadz±c± jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz± pe³nomocnika wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w pe³nomocnictwie), cz³onka organu zarz±dzaj±cego wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK), osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. W zwi±zku z powy¿szym zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informujê, ¿e: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /Gmina Kocmyrzów - Luborzyca, Luborzyca 97, 32-010 Luborzyca, tel: 12 387-14-10, e-mail: info@kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl/; inspektorem ochrony danych osobowych w /Gminie Kocmyrzów - Luborzyca/ jest wybrany do tego podmiot /z którym mo¿na kontaktowaæ siê pod w/w adres e-mail i telefonem *; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /postêpowanie prowadzone pn: BUDOWA OBIEKTU KULTURY- ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W DOJAZDOWIE, NR PROCEDURY: ZP.271.2.2019/ prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej "ustawa Pzp"; Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; nie przys³uguje Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. *** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.