eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ZP-2380-852-138/2013 Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-09

Katowice: ZP-2380-852-138/2013 Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej
Numer ogłoszenia: 506848 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-2380-852-138/2013 Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej w podziale na 23 n/w zadania: Zadanie 1 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Będzin Zadanie 2 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Bielsko-Biała Zadanie 3 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Bytom Zadanie 4 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Cieszyn Zadanie 5 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Częstochowa Zadanie 6 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Dąbrowa Górnicza Zadanie 7 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Gliwice Zadanie 8 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Jastrzębie Zdrój Zadanie 9 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Katowice Zadanie 10 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Lubliniec Zadanie 11 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Myszków Zadanie 12 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Racibórz Zadanie 13 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Rybnik Zadanie 14 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Tychy Zadanie 15 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Wodzisław Śląski Zadanie 16 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Zabrze Zadanie 17 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Zawiercie Zadanie 18 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Żory Zadanie 19 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Żywiec Zadanie 20 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla SPPP Bielsko-Biała Zadanie 21 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla OPP Katowice Zadanie 22 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla Wydział Konwojowy i Policji Sądowej Izba Dziecka Katowice Zadanie 23 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla Wydział Konwojowy i Policji Sądowej Izba Dziecka Bielsko-Biała 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. - Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt wykonawcy - Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym -Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załaczniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe - Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością - Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale. UWAGA: Ilości usług określone z załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie wykonawcy złożone na formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SIWZ), że: - będzie zabezpieczał czystą bieliznę poprzez pakowanie w worki foliowe - transport bielizny i przedmiotów mundurowych będzie odbywał się samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością, - usługa pralnicza będzie świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania. -odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. 2. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonanie części zamówienia Wykonawca wskaże zakres jaki będzie realizował przy jego/ich udziale złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Postanowienia dotyczące realizacji zamówienia są zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy. 2. W myśl art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w zakresie zmiany przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy w szczególności zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku cena brutto umowy jak i ceny jednostkowe brutto pozostają bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych ul. J. Lompy 19 40-038 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych ul. J. Lompy 19 40-038 Katowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Będzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie 1 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Będzin. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. - Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt wykonawcy - Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym -Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załaczniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe - Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością - Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale. UWAGA: Ilości usług określone z załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Bielsko-Biała.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. - Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt wykonawcy - Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym -Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załaczniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe - Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością - Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale. UWAGA: Ilości usług określone z załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Bytom.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie 3 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Bytom 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. - Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt wykonawcy - Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym -Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załaczniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe - Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością - Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale. UWAGA: Ilości usług określone z załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Cieszyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie 4 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Cieszyn 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. - Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt wykonawcy - Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym -Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załaczniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe - Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością - Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale. UWAGA: Ilości usług określone z załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Częstochowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie 5 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Częstochowa. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. - Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt wykonawcy - Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym -Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załaczniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe - Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością - Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale. UWAGA: Ilości usług określone z załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Dąbrowa Górnicza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie 6 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Dąbrowa Górnicza 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. - Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt wykonawcy - Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym -Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załaczniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe - Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością - Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale. UWAGA: Ilości usług określone z załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Gliwice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie 7 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Gliwice. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. - Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt wykonawcy - Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym -Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załaczniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe - Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością - Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale. UWAGA: Ilości usług określone z załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Jastrzębie Zdrój.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie 8 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Jastrzębie Zdrój 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. - Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt wykonawcy - Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym -Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załaczniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe - Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością - Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale. UWAGA: Ilości usług określone z załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Katowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie 9 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Katowice. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. - Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt wykonawcy - Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym -Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załaczniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe - Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością - Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale. UWAGA: Ilości usług określone z załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Lubliniec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie 10 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Lubliniec 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. - Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt wykonawcy - Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym -Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załaczniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe - Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością - Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale. UWAGA: Ilości usług określone z załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Myszków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie 11 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Myszków 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. - Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt wykonawcy - Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym -Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załaczniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe - Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością - Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale. UWAGA: Ilości usług określone z załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Racibórz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie 12 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Racibórz 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. - Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt wykonawcy - Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym -Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załaczniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe - Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością - Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale. UWAGA: Ilości usług określone z załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Rybnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie 13 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Rybnik 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. - Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt wykonawcy - Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym -Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załaczniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe - Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością - Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale. UWAGA: Ilości usług określone z załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 14 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Tychy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie 14 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Tychy 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. - Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt wykonawcy - Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym -Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załaczniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe - Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością - Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale. UWAGA: Ilości usług określone z załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie 15 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Wodzisław Śląski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie 15 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Wodzisław Śląski 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. - Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt wykonawcy - Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym -Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załaczniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe - Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością - Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale. UWAGA: Ilości usług określone z załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie 16 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Zabrze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie 16 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Zabrze 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. - Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt wykonawcy - Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym -Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załaczniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe - Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością - Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale. UWAGA: Ilości usług określone z załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie 17 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Zawiercie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie 17 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Zawiercie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. - Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt wykonawcy - Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym -Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załaczniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe - Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością - Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale. UWAGA: Ilości usług określone z załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie 18 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Żory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie 18 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Żory. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. - Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt wykonawcy - Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym -Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załaczniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe - Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością - Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale. UWAGA: Ilości usług określone z załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie 19 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Żywiec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie 19 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Żywiec.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. - Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt wykonawcy - Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym -Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załaczniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe - Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością - Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale. UWAGA: Ilości usług określone z załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie 20 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla SPPP Bielsko-Biała.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie 20 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla SPPP Bielsko-Biała 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. - Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt wykonawcy - Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym -Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załaczniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe - Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością - Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale. UWAGA: Ilości usług określone z załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie 21 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla OPP Katowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie 21 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla OPP Katowice. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. - Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt wykonawcy - Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym -Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załaczniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe - Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością - Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale. UWAGA: Ilości usług określone z załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie 22 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla Wydział Konwojowy i Policji Sądowej Izba Dziecka Katowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie 22 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla Wydział Konwojowy i Policji Sądowej Izba Dziecka Katowice 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. - Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt wykonawcy - Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym -Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załaczniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe - Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością - Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale. UWAGA: Ilości usług określone z załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie 23 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla Wydział Konwojowy i Policji Sądowej Izba Dziecka Bielsko-Biała.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 23 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla Wydział Konwojowy i Policji Sądowej Izba Dziecka Bielsko-Biała 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. - Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt wykonawcy - Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym -Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załaczniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe - Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością - Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale. UWAGA: Ilości usług określone z załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.