eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Utwardzenie nawierzchni terenów zlokalizowanych na obszarze miasta Kamienna Góra

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-05-11



Ogłoszenie nr 505603-N-2017 z dnia 2017-05-11 r.

Gmina Miejska Kamienna Góra: Utwardzenie nawierzchni terenów zlokalizowanych na obszarze miasta Kamienna Góra
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kamienna Góra, krajowy numer identyfikacyjny 52497300000, ul. Plac Grunwaldzki  1 , 58-400   Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 756 455 124, e-mail inwestycje@kamiennagora.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.kamiennagora.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.kamiennagora.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Miasta Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utwardzenie nawierzchni terenów zlokalizowanych na obszarze miasta Kamienna Góra
Numer referencyjny: ZIF.271.16.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na utwardzeniu nawierzchni terenów zlokalizowanych na obszarze miasta Kamienna Góra Zamówienie podzielone jest na 2 niżej opisane części: Część 1 zamówienia: Utwardzenie terenu wjazdu od ul. Kościuszki w kierunku osiedla "Zadrna" - działki nr 300/5, 178/1, 289/48 obr. 6 Kamienna Góra Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest wykonanie robót budowlanych polegających na utwardzeniu terenu wjazdu i placu w rejonie budynku nr 15G oraz dojść do budynków nr 35, 37, 39 przy ulicy Tadeusza Kościuszki w Kamiennej Górze (działki nr 300/5, 178/1, 289/48), celem poprawienia stanu nawierzchni i usprawnienia warunków komunikacji w tym obszarze. Zakres robót remontowych obejmuje wykonanie nawierzchni wjazdu, chodników i placu z kostki betonowej wraz z podbudową i odwodnieniem. Nawierzchnia placu i wjazdu ograniczona będzie krawężnikami betonowymi 15×30 cm typu najazdowego a chodników (dojść do budynków) - obrzeżem betonowym 8×30 cm. Wierzchnią warstwę nowej nawierzchni stanowić będzie betonowa kostka brukowa o gr. 8 cm, ograniczona obrzeżami betonowymi lub krawężnikami, ułożonymi na ławie betonowej gr. 10 cm z oporem. Na włączeniu projektowanych chodników dojścia (do budynków nr 35 i 37) do drogi dojazdowej, należy obniżyć istniejące krawężniki betonowe. Nawierzchnia zostanie wyprofilowana poprzez nadanie jej spadku poprzecznego o wartości max. 2% w kierunku do projektowanego wpustu ulicznego lub na teren przyległy. Niweleta podłużna nawierzchni będzie dopasowana do terenu tj. do istniejących nawierzchni chodników i wejść do budynków. Zakłada się następującą konstrukcję nawierzchni projektowanego chodnika: o nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej 3-5cm, o podbudowa z mieszanki kamiennej frakcji 0-31,5 mm grubości po zagęszczeniu 20 cm (droga dojazdowa i plac) oraz o grubości 15 cm (chodniki - dojścia do budynków) , o warstwa odsączająca z piasku grubości 10 cm. Zakres planowanych robót budowlanych jest następujący: o wykonanie koryta w gruncie do głębokości ok. 35 cm z wywiezieniem nadmiaru gruntu, o montaż wpustu ulicznego ze studzienką DN500 z przykanalikiem z rury PCV DN160 do istniejącej studni kanalizacji deszczowej (plac przy budynku nr 15G), o wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, o ustawienie krawężników betonowych najazdowych 15/30 cm (droga dojazdowa i plac) i obrzeży betonowych 8/30 cm (dojścia-chodniki przy budynkach nr 35, 37, 39) na ławie betonowej z oporem, o ułożenie warstw projektowanej podbudowy z zagęszczeniem, o ułożenie nawierzchni chodników i placów z kostki betonowej gr. 8 cm o uporządkowanie terenu wzdłuż wybudowanej nawierzchni poprzez wyrównanie gruntu i uzupełnienie nawierzchni trawiastych Część 2 zamówienia: Remont ciągu pieszego zlokalizowanego na działce nr 241 6 Kamienna Góra 1. Lokalizacja obiektu Ciąg pieszy łączy ulicę Słoneczną z ulicą M. Skłodowskiej - Curie w Kamiennej Górze, zlokalizowany jest między skwerem a budynkiem sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Kamiennej Górze. Ciąg pieszy jest częścią układu komunikacyjnego łączącego rejon ul. T. Kościuszki z rejonem ulic: Piastowska - J. Słowackiego - Cicha. Ciąg pieszy znajduje się na terenie działki nr 241 obręb 6 miasta Kamienna Góra. 2. Cel realizacji zadania Podjęcie działań w zakresie realizacji ww. zadania związane jest z kompleksowym uporządkowaniem i poprawą wizerunku ww. rejonu miasta. 3. Stan istniejący techniczny ciągu pieszego Nawierzchnia wykonana jest z asfaltobetonu. Krawędzie boczne chodnika zakończone są betonowymi obrzeżami trawnikowymi. Stan techniczny ciągu pieszego jest bardzo zły - nawierzchnia jest nierówna, występują duże ubytki asfaltobetonu, obrzeża trawnikowe są wgniecione w grunt i zarośnięte trawą. Zły stan techniczny nawierzchni stwarza zagrożenie bezpieczeństwa pieszych (duże natężenie ruchu pieszego szczególnie młodzieży szkolnej przechodzącej pomiędzy budynkiem szkolnym a salą gimnastyczną Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Kamiennej Górze). 4. Parametry techniczne ciągu pieszego - długość 25,00 m - szerokość 2,50 m - powierzchni ok. 62,50 m2 - technologia - nawierzchnia wykonana będzie z kostki brukowej betonowej szarej. 5. Opis robót budowlano - montażowych Roboty rozbiórkowe - rozebranie nawierzchni z asfaltobetonu - rozbiórka obrzeży trawnikowych Roboty ziemne - korytowanie na całej szerokości ciągu pieszego na głębokości 25 cm - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwę konstrukcyjną nawierzchni Roboty nawierzchniowe - ułożenie obrzeży trawnikowych betonowych - wykonanie warstwy podbudowy z klińca pod nową nawierzchnie z kostki betonowej - wykonanie podsypki cementowo - piaskowej 1:4 nową nawierzchnie z kostki betonowej - wykonanie nawierzchni ciągu pieszego z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm WYMAGANIA ODNOSZĄCE SIĘ DO WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Dokumenty te określają pełen zakres prac objętych niniejszym zamówieniem. Poza pracami określonymi powyżej do Wykonawcy należeć będą wszystkie inne obowiązki określone w Części III. Istotne postanowienia umowy. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz warunkami umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane i odebrane roboty. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi: 1. dokumentacja techniczna, 2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 3. przedmiar robót.

II.5) Główny kod CPV: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
  lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2017-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: W zakresie Części 1 Zamówienia: - Dysponuje osobą pełniącą funkcję Kierownika Robót stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub drogowej oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa; - W okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na ułożeniu nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni min. 200 m2 każda. W zakresie Części 2 Zamówienia: - Dysponuje osobą pełniącą funkcję Kierownika Robót stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub drogowej oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa; - W okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na ułożeniu nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni min. 50 m2 każda. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na obie części musi wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu jak dla Części 1 zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto60
okres gwarancji40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

licytacja wieloetapowa

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia opisane zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-05-26 , godzina: 11:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy złożyć w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Utwardzenie teren wjazdu od ul. Kościuszki w kierunku osiedla "Zadrna" - działki nr 300/5, 178/1, 289/48 obr. 6 Kamienna Góra
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest wykonanie robót budowlanych polegających na utwardzeniu terenu wjazdu i placu w rejonie budynku nr 15G oraz dojść do budynków nr 35, 37, 39 przy ulicy Tadeusza Kościuszki w Kamiennej Górze (działki nr 300/5, 178/1, 289/48), celem poprawienia stanu nawierzchni i usprawnienia warunków komunikacji w tym obszarze. Obszar inwestycji zaznaczono na załączniku mapowym. Zakres robót remontowych obejmuje wykonanie nawierzchni wjazdu, chodników i placu z kostki betonowej wraz z podbudową i odwodnieniem. Nawierzchnia placu i wjazdu ograniczona będzie krawężnikami betonowymi 15×30 cm typu najazdowego a chodników (dojść do budynków) - obrzeżem betonowym 8×30 cm. Wierzchnią warstwę nowej nawierzchni stanowić będzie betonowa kostka brukowa o gr. 8 cm, ograniczona obrzeżami betonowymi lub krawężnikami, ułożonymi na ławie betonowej gr. 10 cm z oporem. Na włączeniu projektowanych chodników dojścia (do budynków nr 35 i 37) do drogi dojazdowej, należy obniżyć istniejące krawężniki betonowe. Nawierzchnia zostanie wyprofilowana poprzez nadanie jej spadku poprzecznego o wartości max. 2% w kierunku do projektowanego wpustu ulicznego lub na teren przyległy. Niweleta podłużna nawierzchni będzie dopasowana do terenu tj. do istniejących nawierzchni chodników i wejść do budynków. Zakłada się następującą konstrukcję nawierzchni projektowanego chodnika: o nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej 3-5cm, o podbudowa z mieszanki kamiennej frakcji 0-31,5 mm grubości po zagęszczeniu 20 cm (droga dojazdowa i plac) oraz o grubości 15 cm (chodniki - dojścia do budynków) , o warstwa odsączająca z piasku grubości 10 cm. Zakres planowanych robót budowlanych jest następujący: o wykonanie koryta w gruncie do głębokości ok. 35 cm z wywiezieniem nadmiaru gruntu, o montaż wpustu ulicznego ze studzienką DN500 z przykanalikiem z rury PCV DN160 do istniejącej studni kanalizacji deszczowej (plac przy budynku nr 15G), o wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, o ustawienie krawężników betonowych najazdowych 15/30 cm (droga dojazdowa i plac) i obrzeży betonowych 8/30 cm (dojścia-chodniki przy budynkach nr 35, 37, 39) na ławie betonowej z oporem, o ułożenie warstw projektowanej podbudowy z zagęszczeniem, o ułożenie nawierzchni chodników i placów z kostki betonowej gr. 8 cm o uporządkowanie terenu wzdłuż wybudowanej nawierzchni poprzez wyrównanie gruntu i uzupełnienie nawierzchni trawiastych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233250-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-08-31 00:00:00
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty brutto60
okres gwarancji40

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Remont ciągu pieszego zlokalizowanego na działce nr 241 obr. 6 Kamienna Góra
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Lokalizacja obiektu Ciąg pieszy łączy ulicę Słoneczną z ulicą M. Skłodowskiej - Curie w Kamiennej Górze, zlokalizowany jest między skwerem a budynkiem sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Kamiennej Górze. Ciąg pieszy jest częścią układu komunikacyjnego łączącego rejon ul. T. Kościuszki z rejonem ulic: Piastowska - J. Słowackiego - Cicha. Ciąg pieszy znajduje się na terenie działki nr 241 obręb 6 miasta Kamienna Góra. 2. Cel realizacji zadania Podjecie działań w zakresie realizacji ww. zadania związane jest z kompleksowym uporządkowaniem i poprawą wizerunku ww. rejonu miasta. 3. Stan istniejący techniczny ciągu pieszego Nawierzchnia wykonana jest z asfaltobetonu. Krawędzie boczne chodnika zakończone są betonowymi obrzeżami trawnikowymi. Stan techniczny ciągu pieszego jest bardzo zły - nawierzchnia jest nierówna, występują duże ubytki asfaltobetonu, obrzeża trawnikowe są wgniecione w grunt i zarośnięte trawą. Zły stan techniczny nawierzchni stwarza zagrożenie bezpieczeństwa pieszych (duże natężenie ruchu pieszego szczególnie młodzieży szkolnej przechodzącej pomiędzy budynkiem szkolnym a salą gimnastyczną Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Kamiennej Górze). 4. Parametry techniczne ciągu pieszego - długość 25,00 m - szerokość 2,50 m - powierzchni ok. 62,50 m2 - technologia - nawierzchnia wykonana będzie z kostki brukowej betonowej szarej. 5. Opis robót budowlano - montażowych Roboty rozbiórkowe - rozebranie nawierzchni z asfaltobetonu - rozbiórka obrzeży trawnikowych Roboty ziemne - korytowanie na całej szerokości ciągu pieszego na głębokości 25 cm - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwę konstrukcyjną nawierzchni Roboty nawierzchniowe - ułożenie obrzeży trawnikowych betonowych - wykonanie warstwy podbudowy z klińca pod nową nawierzchnie z kostki betonowej - wykonanie podsypki cementowo - piaskowej 1:4 nową nawierzchnie z kostki betonowej - wykonanie nawierzchni ciągu pieszego z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233250-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-08-31 00:00:00
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty brutto60
okres gwarancji40

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.