Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-01-17
Og³oszenie nr 504828-N-2019 z dnia 2019-01-17 r.
Gmina Wo³omin: "Opieka nad bezdomnymi zwierzêtami z terenu Gminy Wo³omin."
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wo³omin, krajowy numer identyfikacyjny
1326964000000, ul.
ul. Ogrodowa
4
,
05200
Wo³omin, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
227 633 000, e-mail
przetargi@wolomin.org, faks
227 633 066.
Adres strony internetowej (URL): www.wolomin.org; http://wolomin.bip.net.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.wolomin.org; http://wolomin.bip.net.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urz±d Miejski, ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wo³omin, Stanowiska podawcze - punkt informacyjny nr 1, 2, 3 (parter).
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
"Opieka nad bezdomnymi zwierzêtami z terenu Gminy Wo³omin."
Numer referencyjny:
ZP.271.4.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
5
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest opieka nad bezdomnymi zwierzêtami z terenu Gminy Wo³omin , w podziale na czê¶ci: Czê¶æ I: Od³awianie, transport i utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierz±t z terenu Gminy Wo³omin. Czê¶æ II: Zapewnienie ca³odobowej opieki weterynaryjnej na wypadek zdarzeñ drogowych i innych zdarzeñ losowych na terenie Gminy Wo³omin z udzia³em zwierz±t bezdomnych wymagaj±cych udzielenia niezbêdnej pomocy weterynaryjnej. Czê¶æ III: Elektroniczne znakowanie psów, których w³a¶ciciele s± zameldowani na terenie Gminy Wo³omin. Czê¶æ IV: Sterylizacja i kastracja psów i kotów z terenu Gminy Wo³omin. Czê¶æ V: Zbieranie i utylizacja zw³ok zwierzêcych i ich czê¶ci z terenu Gminy Wo³omin. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
II.5) G³ówny kod CPV: 85.20.00.00 - Us³ugi weterynaryjne
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-03-31
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2020-03-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga , aby Wykonawca wykaza³, ¿e:
Dla czê¶ci I:
a) posiada zezwolenie wydane przez w³a¶ciwego ze wzglêdu na miejsce ¶wiadczenia us³ug wójta, burmistrza lub prezydenta miasta na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierz±t, zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1456 z pó¼ñ. zm.);
b) posiada decyzjê Powiatowego Lekarza Weterynarii, o której mowa w art. 5 ust. 9 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierz±t oraz zwalczaniu chorób zaka¼nych zwierz±t (Dz. U. z 2018 r. poz.1967);
c) posiada aktualny - wydany nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed dniem otwarcia ofert - wpis do ewidencji zak³adów leczniczych dla zwierz±t zgodnie z ustaw± z dnia 18 grudnia 2003 r. o zak³adach leczniczych dla zwierz±t (Dz. U. z 2017 r. poz.188 z pó¼ñ. zm.), prowadzonej przez okrêgow± izbê lekarsko-weterynaryjn± lub dysponowanie zak³adem leczniczym w którym bêd± wykonywane us³ugi weterynaryjne;
d) posiada zezwolenie dla przewo¼nika oraz ¶wiadectwa zatwierdzenia ¶rodków transportu drogowego wykorzystywanych do d³ugodystansowych przewozów zwierz±t, o którym mowa w przepisach Rozporz±dzenia Rady 1/2005 z dnia 22 grudnia 2004 r. w sprawie ochrony zwierz±t podczas transportu i zwi±zanych z tym dzia³añ oraz zmieniaj±ce dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz rozporz±dzenie (WE) nr 1255/97;
e) posiada licencjê dla kierowców i osób obs³uguj±cych zgodn± z art. 17 ust. 2 ROZPORZ¡DZENIE RADY (WE) NR 1/2005z dnia 22 grudnia 2004 r.w sprawie ochrony zwierz±t podczas transportu i zwi±zanych z tym dzia³añ oraz zmieniaj±ce dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz rozporz±dzenie (WE) nr 1255/97;
Dla czê¶ci II:
a)posiada aktualny - wydany nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed dniem otwarcia ofert - wpis do ewidencji zak³adów leczniczych dla zwierz±t zgodnie z ustaw± z dnia 18 grudnia 2003 r. o zak³adach leczniczych dla zwierz±t (Dz. U. z 2017 r. poz. 188 z pó¼n. zm.), prowadzonej przez okrêgow± izbê lekarsko-weterynaryjn± .
Dla czê¶ci III:
a)posiada aktualny - wydany nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed dniem otwarcia ofert - wpis do ewidencji zak³adów leczniczych dla zwierz±t zgodnie z ustaw± z dnia 18 grudnia 2003 r. o zak³adach leczniczych dla zwierz±t (Dz. U. z 2017 r. poz.188 z pó¼n. zm.), prowadzonej przez okrêgow± izbê lekarsko-weterynaryjn± lub dysponowanie zak³adem leczniczym w którym bêd± wykonywane us³ugi weterynaryjne;
Dla czê¶ci IV:
a)posiada aktualny - wydany nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed dniem otwarcia ofert - wpis do ewidencji zak³adów leczniczych dla zwierz±t zgodnie z ustaw± z dnia 18 grudnia 2003 r. o zak³adach leczniczych dla zwierz±t (Dz. U. z 2017 r. poz. 188 z pó¼n. zm.), prowadzonej przez okrêgow± izbê lekarsko-weterynaryjn± lub dysponowanie zak³adem leczniczym w którym bêd± wykonywane us³ugi weterynaryjne;
Dla czê¶ci V:
a) posiada decyzjê zezwalaj±c± na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie zbierania i transportu odpadów - art. 27 ust. 2 pkt 1), 2), 3) Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( Dz. U. z 2018 r.poz. 992 z pó¼n. zm.);
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Dla czê¶ci I, II, III, IV, V: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Dla czê¶ci I:
- w zakresie zdolno¶ci technicznej - zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca wykaza³, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ odpowiednimi narzêdziami, wyposa¿eniem zak³adu i urz±dzeniami technicznymi tj. dysponowa³:
przynajmniej jednym ¶rodkiem transportu, oraz sprzêtem do transportu zwierz±t spe³niaj±ce wymagania przepisów rozdzia³u 7 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierz±t (Dz. U. z 2017 r. poz. 1840 z pó¼n. zm.) i rozporz±dzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 26 kwietnia 2004 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ weterynaryjnych dla prowadzenia dzia³alno¶ci w zakresie zarobkowego przewozu zwierz±t lub przewozu zwierz±t wykonywanego w zwi±zku z prowadzeniem innej dzia³alno¶ci gospodarczej (Dz. U. z 2004 r. Nr 100, poz. 1012);
- przynajmniej po jednym egzemplarzu nastêpuj±cego sprzêtu:
a) aplikator,
b) chwytak,
c) sieæ weterynaryjna,
d) klatka ¿ywo³apka,
e) klatka transporterka;
- w zakresie wiedzy i do¶wiadczenia - zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej dwóch zamówieñ polegaj±cych na przyjêciu i utrzymaniu w schronisku bezdomnych zwierz±t, na kwotê minimaln± w wysoko¶ci 100 000 z³ brutto ka¿da.
Je¿eli wykonawca, na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu, przedstawi
w wykazie wykonanych us³ug lub dokumentach potwierdzaj±cych nale¿yte wykonanie wskazanych us³ug warto¶ci wyra¿one w innej walucie ni¿ z³oty, zamawiaj±cy do oceny spe³nienia warunku przeliczy podan± warto¶æ po ¶rednim kursie tej waluty w stosunku do z³otego publikowanym przez NBP z dnia sk³adania ofert.
- w zakresie potencja³u kadrowego - zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca wykaza³, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej trzema osobami, bezpo¶rednio wykonuj±cymi czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, t. j.: bezpo¶redniej obs³ugi zwierz±t w schronisku w tym jedn± osob± posiadaj±c± prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynarii;
Dla czê¶ci II:
- w zakresie zdolno¶ci technicznej - zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca wykaza³, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ odpowiednimi narzêdziami, wyposa¿eniem zak³adu i urz±dzeniami technicznymi tj. dysponowa³:
ca³odobow± lecznicê w której bêdzie prowadzona, ca³odobowa obserwacja i leczenie zwierz±t poszkodowanych;
- tzw. szpitalik - pomieszczenie przystosowane do okresowego przetrzymywania zwierz±t chorych, oczekuj±cych na zabiegi ich obserwacji i izolacji itd. dostosowane do gatunku leczonych zwierz±t, wyposa¿one w boksy, klatki itp. - na ok. 8 sztuk zwierz±t tak, aby nie dosz³o do odmowy przyjêcia zwierz±t z powodu braku miejsca w szpitaliku;
- aparaturê i sprzêt dostosowany do zakresu ¶wiadczonych us³ug, tj.: RTG, USG, Laser, oftalmoskop, otoskop, Auri Flush, wirówkê, endoskop, analizator moczu, lampa Wooda, laser terapeutyczny, koagulator, cieplarka, izolatka;
- przynajmniej jeden ¶rodek transportu i niezbêdny sprzêt do transportu zwierz±t spe³niaj±cy wymagania przepisów rozdzia³u 7 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierz±t (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1840, z pó¼n. zm.) i rozporz±dzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 26 kwietnia 2004 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ weterynaryjnych dla prowadzenia dzia³alno¶ci w zakresie zarobkowego przewozu zwierz±t lub przewozu zwierz±t wykonywanego w zwi±zku z prowadzeniem innej dzia³alno¶ci gospodarczej (Dz. U. z 2004 r. Nr 100, poz. 1012);
- w zakresie potencja³u kadrowego - zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca wykaza³, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej dwiema osobami posiadaj±cymi prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynarii, zgodnie z art. 2 ustawy z dnia 21 grudnia 1990 r. o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko-weterynaryjnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1479), a tak¿e co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± zezwolenia dla przewo¼nika o których mowa w przepisach Rozporz±dzenia Rady 1/2005 z dnia 22 grudnia 2004 r. w sprawie ochrony zwierz±t podczas transportu i zwi±zanych z tym dzia³añ oraz zmieniaj±ce dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz rozporz±dzenie (WE) nr 1255/97;
Dla czê¶ci III:
- w zakresie zdolno¶ci technicznej - zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca wykaza³, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ odpowiednimi narzêdziami, wyposa¿eniem zak³adu i urz±dzeniami technicznymi tj. dysponowa³:
dysponuje zak³adem leczniczym w którym bêd± wykonywane us³ugi weterynaryjne ;
- w zakresie wiedzy i do¶wiadczenia - zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej dwóch zamówieñ odpowiadaj±cych swoim rodzajem us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia w tej czê¶ci zamówienia, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 500 z³ brutto ka¿da.
Je¿eli wykonawca, na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu, przedstawi
w wykazie wykonanych us³ug lub dokumentach potwierdzaj±cych nale¿yte wykonanie wskazanych us³ug warto¶ci wyra¿one w innej walucie ni¿ z³oty, zamawiaj±cy do oceny spe³nienia warunku przeliczy podan± warto¶æ po ¶rednim kursie tej waluty w stosunku do z³otego publikowanym przez NBP z dnia sk³adania ofert.
- w zakresie potencja³u kadrowego - zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca wykaza³, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynarii, zgodnie z art. 2 ustawy z dnia 21 grudnia 1990 r. o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko-weterynaryjnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1479);
Dla czê¶ci IV:
- w zakresie zdolno¶ci technicznej - zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca wykaza³, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ odpowiednimi narzêdziami, wyposa¿eniem zak³adu i urz±dzeniami technicznymi tj. dysponowa³:
tzw. szpitalik - pomieszczenie przystosowane do okresowego przetrzymywania zwierz±t oczekuj±cych na zabiegi, ich obserwacji i izolacji, wyposa¿one w boksy, klatki itp. - na ok. 8 zwierz±t tak, aby nie dosz³o do odmowy przyjêcia zwierz±t z powodu braku miejsca w szpitaliku ;
- w zakresie wiedzy i do¶wiadczenia - zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej dwóch zamówieñ odpowiadaj±cych swoim rodzajem us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia w tej czê¶ci zamówienia, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 30 000 z³ brutto ka¿da.
Je¿eli wykonawca, na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu, przedstawi
w wykazie wykonanych us³ug lub dokumentach potwierdzaj±cych nale¿yte wykonanie wskazanych us³ug warto¶ci wyra¿one w innej walucie ni¿ z³oty, zamawiaj±cy do oceny spe³nienia warunku przeliczy podan± warto¶æ po ¶rednim kursie tej waluty w stosunku do z³otego publikowanym przez NBP z dnia sk³adania ofert.
- w zakresie potencja³u kadrowego - zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca wykaza³, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynarii, zgodnie z art. 2 ustawy z dnia 21 grudnia 1990 r. o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko-weterynaryjnych (t.j.Dz. U. z 2016 r. poz. 1479);
Dla czê¶ci V:
- w zakresie zdolno¶ci technicznej - zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca wykaza³, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ odpowiednimi narzêdziami, wyposa¿eniem zak³adu i urz±dzeniami technicznymi tj. dysponowa³:
przynajmniej jednym ¶rodkiem transportu do przewozu zw³ok zwierz±t lub ich czê¶ci wskazany przez Wykonawcê w posiadanym zezwoleniu na prowadzenie dzia³alno¶ci polegaj±cej na zbiórce i transporcie martwych zwierz±t (ubocznych produktów pochodzenia zwierzêcego);
- w zakresie wiedzy i do¶wiadczenia - zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej dwóch zamówieñ odpowiadaj±cych swoim rodzajem us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia w tej czê¶ci zamówienia, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 20 000 z³ brutto ka¿da.
Je¿eli wykonawca, na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu, przedstawi
w wykazie wykonanych us³ug lub dokumentach potwierdzaj±cych nale¿yte wykonanie wskazanych us³ug warto¶ci wyra¿one w innej walucie ni¿ z³oty, zamawiaj±cy do oceny spe³nienia warunku przeliczy podan± warto¶æ po ¶rednim kursie tej waluty w stosunku do z³otego publikowanym przez NBP z dnia sk³adania ofert.
- w zakresie potencja³u kadrowego - zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca wykaza³, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej dwoma osobami, bezpo¶rednio wykonuj±cymi czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, t. j.: uprz±tniêciem i dezynfekcj± miejsca zebrania zw³ok zwierz±t oraz ich transportem.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie lub powo³uj± siê na zasoby podmiotu trzeciego , warunki udzia³u w postêpowaniu mog± spe³niæ ³±cznie, z zastrze¿eniem warunku w zakresie wiedzy i do¶wiadczenia, gdzie warunek ten nie bêdzie podlegaæ sumowaniu. Oznacza to, ¿e realizacj± wymaganych us³ug musi wykazaæ siê albo Wykonawca sk³adaj±cy ofertê albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum. W sytuacji , gdy wykonawca bêdzie polega³ na zasobach innego podmiotu - podmiot ten bêdzie musia³ wykazaæ zrealizowanie prac we wskazanej liczbie. ¯aden z wykonawców lub podmiotów nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania.
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Dla czê¶ci I
1) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane.(za³±cznik nr 4 do SIWZ), (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ);
Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy.
W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2) Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami, (za³±cznik nr 5 do SIWZ) w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ);
3) Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
4) Zezwolenie wydane przez w³a¶ciwego ze wzglêdu na miejsce ¶wiadczenia us³ug wójta, burmistrza lub prezydenta miasta na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierz±t, zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz.1484);
5) Decyzjê Powiatowego Lekarza Weterynarii, o której mowa w art. 5 ust. 9 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierz±t oraz zwalczaniu chorób zaka¼nych zwierz±t (Dz. U. z 2014 r. poz. 1539, z pó¼n. zm.);
6) Aktualny - wydany nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed dniem otwarcia ofert - wpis do ewidencji zak³adów leczniczych dla zwierz±t zgodnie z ustaw± z dnia 18 grudnia 2003 r. o zak³adach leczniczych dla zwierz±t (Dz. U. z 2017 r. poz. 188.), prowadzonej przez okrêgow± izbê lekarsko-weterynaryjn± lub dysponowanie zak³adem leczniczym w którym bêd± wykonywane us³ugi weterynaryjne;
7) Zezwolenie dla przewo¼nika oraz ¶wiadectwa zatwierdzenia ¶rodków transportu drogowego wykorzystywanych do d³ugodystansowych przewozów zwierz±t, o którym mowa w przepisach Rozporz±dzenia Rady 1/2005 z dnia 22 grudnia 2004 r. w sprawie ochrony zwierz±t podczas transportu i zwi±zanych z tym dzia³añ oraz zmieniaj±ce dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz rozporz±dzenie (WE) nr 1255/97;
8) Licencjê dla kierowców i osób obs³uguj±cych zgodn± z art. 17 ust. 2 ROZPORZ¡DZENIE RADY (WE) NR 1/2005z dnia 22 grudnia 2004 r. w sprawie ochrony zwierz±t podczas transportu i zwi±zanych z tym dzia³añ oraz zmieniaj±ce dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz rozporz±dzenie (WE) nr 1255/97;
9) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w ca³ym okresie realizacji przedmiotu umowy, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.(za³±cznik nr 6 do siwz), (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ);
Dla czê¶ci II
1) Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami,.(za³±cznik nr 5 do SIWZ), (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ);
2) Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
3) Aktualny - wydany nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed dniem otwarcia ofert - wpis do ewidencji zak³adów leczniczych dla zwierz±t zgodnie z ustaw± z dnia 18 grudnia 2003 r. o zak³adach leczniczych dla zwierz±t (Dz. U. z 2017 r. poz. 188), prowadzonej przez okrêgow± izbê lekarsko-
weterynaryjn± lub dysponowanie zak³adem leczniczym w którym bêd± wykonywane us³ugi weterynaryjne;
4) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w ca³ym okresie realizacji przedmiotu umowy, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.(za³±cznik nr 6 do siwz), (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ);
Dla czê¶ci III
1) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane.(za³±cznik nr 4 do SIWZ), (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ);
Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy.
W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2) Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami,.(za³±cznik nr 5 do SIWZ) (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ);
3) Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
4) Aktualny - wydany nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed dniem otwarcia ofert - wpis do ewidencji zak³adów leczniczych dla zwierz±t zgodnie z ustaw± z dnia 18 grudnia 2003 r. o zak³adach leczniczych dla zwierz±t (Dz. U. z 2017 r. poz 188), prowadzonej przez okrêgow± izbê lekarsko-weterynaryjn± lub dysponowanie zak³adem leczniczym w którym bêd± wykonywane us³ugi weterynaryjne;
5) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w ca³ym okresie realizacji przedmiotu umowy, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.(za³±cznik nr 6 do siwz), (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ);
Dla czê¶ci IV
1) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane.(za³±cznik nr 4 do SIWZ), (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ);
Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy.
W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2) Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami, .(za³±cznik nr 5 do SIWZ), (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ);
3) Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
4) Aktualny - wydany nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed dniem otwarcia ofert - wpis do ewidencji zak³adów leczniczych dla zwierz±t zgodnie z ustaw± z dnia 18 grudnia 2003 r. o zak³adach leczniczych dla zwierz±t (Dz. U. z 2017 r. poz. 188), prowadzonej przez okrêgow± izbê lekarsko-weterynaryjn± lub dysponowanie zak³adem leczniczym w którym bêd± wykonywane us³ugi weterynaryjne;
5) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w ca³ym okresie realizacji przedmiotu umowy, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.(za³±cznik nr 6 do siwz), (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ);
Dla czê¶ci V
1) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane.(za³±cznik nr 4 do SIWZ), (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ);
Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy.
W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2) Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami,.(za³±cznik nr 5 do SIWZ) (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ);
3) Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
4) Decyzjê zezwalaj±c± na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie zbierania i transportu odpadów - art. 27 ust. 2 pkt 1), 2), 3) Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( Dz. U. 2018 r. poz. 992 z pó¼n. zm.);
5) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w ca³ym okresie realizacji przedmiotu umowy, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.(za³±cznik nr 6 do siwz), (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci, tj.: 1) wprowadzenia znacz±cych zmian w obowi±zuj±cych ustawach i aktach wykonawczych dotycz±cych przedmiotowego zamówienia; 2) zmian stawek podatku od towarów i us³ug (VAT) w zakresie objêtym niniejsz± umow±; 3) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Zmiana taka wymaga ka¿dorazowo zgody Zamawiaj±cego a nowo zaproponowana osoba musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w SIWZ - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiaj±cego. 4) wszelkie zmiany tre¶ci umowy mog± byæ dokonywane wy³±cznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem niewa¿no¶ci. 5) w razie zaistnienia nadzwyczajnych okoliczno¶ci, których strony nie mog³y przewidzieæ, ale z zastrze¿eniem, ¿e zmiany nie bêd± niekorzystne dla Zamawiaj±cego. Zmiany postanowieñ zawartej umowy bêd± dokonane, za zgod± stron, wy³±cznie w formie pisemnego aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-01-25, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Od³awianie, transport i utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierz±t z terenu Gminy Wo³omin. |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 85200000-1, 98380000-0, 85210000-3
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas realizacji od³owienia zwierzêcia | 30,00 |
skuteczno¶æ dotychczas przeprowadzonych adopcji zwierz±t | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Zapewnienie ca³odobowej opieki weterynaryjnej na wypadek zdarzeñ drogowych i innych zdarzeñ losowych na terenie Gminy Wo³omin z udzia³em zwierz±t bezdomnych wymagaj±cych udzielenia niezbêdnej pomocy weterynaryjnej. |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 85200000-1,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas dojazdu do poszkodowanego zwierzêcia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | Elektroniczne znakowanie psów, których w³a¶ciciele s± zameldowani na terenie Gminy Wo³omin. |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 85200000-1, 85210000-3
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
dostêpno¶æ zak³adu leczniczego dla mieszkañców - ilo¶æ godzin otwarcia w tygodniu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 4 | Nazwa: | Sterylizacja i kastracja psów i kotów z terenu Gminy Wo³omin. |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 85200000-1, 85210000-3
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
dostêpno¶æ zak³adu leczniczego dla mieszkañców - ilo¶æ godzin otwarcia w tygodniu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 5 | Nazwa: | Zbieranie i utylizacja zw³ok zwierzêcych i ich czê¶ci z terenu Gminy Wo³omin. |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90510000-5,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas zabrania zw³ok zwierzêcych | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WO£OMINA
- Remont drogi powiatowej Nr 4337W Stary Kraszew (ul. Szkolna) - Nowy Kraszew (ul. Jana Paw³a II), gm. Klembów
- DOSTAWA ERYTROPOETYNY DLA SZPITALA MBNP W WO£OMINIE W PODZIALE NA ZADANIA
- Zakup i dostawa zamiatarki elewatorowej
- Remont drogi powiatowej nr 4363W ul. Pi³sudskiego w Z±bkach na odcinku od ronda na skrzy¿owaniu ulic Pi³sudskiego i Powstañców do dzia³ki 4/11 obr. 03-30 wraz z rondem
- "Budowa altany wolnostoj±cej wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± na dzia³ce ew. nr 3 obrêb 0025 Wo³omin po³o¿onej przy ul. D³ugiej 35 w Wo³ominie (teren Hufca ZHP Wo³omin)
- "Odbiór o zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 - zu¿yte opony z Miejskiego Zak³adu Oczyszczania w Wo³ominie"
wiêcej: przetargi w Wo³ominie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Od³awianie i transport oraz utrzymanie i sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzêtami z terenu Gminy W±growiec
- Bezp³atne leczenia wolno bytuj±cych kotów w mie¶cie Gdañsku dzielnica Nowy Port objêtych projektem Bud¿etu Obywatelskiego.
- ¦wiadczenie us³ug weterynaryjnych z zakresu wykonywania zabiegów kastracji oraz elektronicznego znakowania psów i kotów, których w³a¶ciciele zamieszkuj± na terenie m.st. Warszawy
wiêcej: Us³ugi weterynaryjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.